Uitgeperste nootjes, waarvoor hele regenwouden worden gekapt om winstgevende boompjes te plantenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
gaat voornamelijk om genetische manipulatie waaronder die beestjes lijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
Van het fietsen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat ploft op de bank, schopt schoenen uit en drinkt een liter spa touch leeg.
Ik.ben.kapot.
Tientje per broodje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kost tegenwoordig wel een godsvermogen.
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hoever heb je gefietst?quote:
Zaten zeker te kibbelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
In de ikea garage bijna een andere auto in m'n deur
Reed gewoon achteruit terwijl ik er stond.
20,70 km. Met wind tegen.quote:
even deze spiegeltjes kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
O dat is een best eindjequote:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
je zou niet denken dat het pakketje in mn hand 118 euro is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop