*knuppel paktquote:
als ik mn bed in ga, ga ik slapen en niets anders.. en dan gaat het lampje ook snel uit meestalquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik eenmaal naar bed ga dan wil ik ook wel slapen
Hoe lang heb je er al last van?quote:
Ik ben soms 10 minuten aan het lezen of Fokken maar dan gaat m'n lichtje ook wel uitquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik mn bed in ga, ga ik slapen en niets anders.. en dan gaat het lampje ook snel uit meestal
Paar weken. Met als dieptepunt dat deze week de crisisdienst werd gebeld omdat ik het echt zat ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er al last van?
(sorry als je dat al eerder gemeldt hebt, ik heb het niet meegekregen)
ik heb nog wel wat bloemetjes lego om te bouwen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
Muziek interesseert me ook al weken lang bijna niet.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas welheb ze daarna even uitgelegd waar ze die hond gekocht hebben.
Ja ik weet niet of mij dat nu eigenlijk interesseert want ik zit ook alweer de hele dag naar een Netflix scherm te kijken wat op pauze staat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat bloemetjes lego om te bouwen?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef pas te betalen als ik de hond daadwerkelijk adopteer als hij hier een paar weken is.
En het is van een stichting en alles. Dus allemaal legit
hmm, okequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of mij dat nu eigenlijk interesseert want ik zit ook alweer de hele dag naar een Netflix scherm te kijken wat op pauze staat.
Maar ja ik schrik daar zelf ook wel van want dat is nog nooit eerder gebeurd maar goed ja ben ook lang niet in zo'n diep zwart gat gevallen.quote:
Blijft tragisch.quote:
Wij steken onze handen uit voor je.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Maar hey je raakt vanzelf een keer de bodem en dan krabbel je weer langzaam uit de put.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij steken onze handen uit voor je.
In het topic zijn ze eerder negatief dan positief. Maar goed ik ga ook gewoon weer kijken (vrijdag) en hou het bij mijn eigen mening... Gisteren/eerste aflevering vond ik het primaquote:
Maar ik vind die foutjes wel een beetje lullig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het topic zijn ze eerder negatief dan positief. Maar goed ik ga ook gewoon weer kijken (vrijdag) en hou het bij mijn eigen mening... Gisteren/eerste aflevering vond ik het prima
Dat was wel behoorlijk slordig. Ik twijfelde ook al toen ik dat vaantje zag.... tbhquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vind die foutjes wel een beetje lullig.
Mijn voetbalkennis is niet zo groot dat ik het zelf zag maar nu ik het lees denk ik wel ja dat kon beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was wel behoorlijk slordig. Ik twijfelde ook al toen ik dat vaantje zag.... tbh
Ook de flesjes Grolsch waren blijkbaar verkeerd van kleurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voetbalkennis is niet zo groot dat ik het zelf zag maar nu ik het lees denk ik wel ja dat kon beter.
Ik las het ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de flesjes Grolsch waren blijkbaar verkeerd van kleur
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar weken. Met als dieptepunt dat deze week de crisisdienst werd gebeld omdat ik het echt zat ben eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |