SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 599 / +296 / +101 / 1455 / 1548
2. Homijn / 124 / +74 / +42 / 45 / 71
3. _UserName_ / 81 / +23 / +0 / 14 / 31
4. Harrie / 79 / +52 / +27 / 122 / 165
5. sp3c / 73 / +43 / +23 / 74 / 90
6. gebrokenglas / 70 / +9 / +36 / 225 / 298
7. Rob / 69 / +0 / +0 / 16 / 26
8. hemarookworst / 67 / +21 / +40 / 107 / 147
9. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
10. devzero / 60 / +46 / +0 / 49 / 59
11. KillemWieft / 54 / +8 / +21 / 37 / 77
12. KoningWouter / 47 / +1 / +4 / 92 / 127
13. HappyCharly / 42 / +9 / +33 / 99 / 121
14. MizzezAmy / 41 / +28 / +5 / 334 / 387
15. Moonlight / 40 / +2 / +21 / 71 / 84
16. Dr.Mikey / 30 / +4 / +19 / 57 / 71
17. Fogel / 29 / +29 / +0 / 19 / 28
18. aeque / 27 / +7 / +10 / 197 / 245
19. Stoorzendert / 23 / +0 / +23 / 11 / 19
20. DJMO / 22 / +2 / +20 / 19 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het stelletje kardinaalvogels waren niet zo blij dat ik aan het tuinieren was vlak bij "hun" boomNu maar even de sprinkler aangedaan en alle vogels uit de buurt vliegen door het water
Tijd om te ontbijten en klaar te maken voor een kayaktochtje
/liefdagboek![]()
![]()
Je weet wie hem maaktquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aww wat cute!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:30 schreef devzero het volgende:
Het stelletje kardinaalvogels waren niet zo blij dat ik aan het tuinieren was vlak bij "hun" boomNu maar even de sprinkler aangedaan en alle vogels uit de buurt vliegen door het water
Tijd om te ontbijten en klaar te maken voor een kayaktochtje
/liefdagboekTrust nobody![]()
quote:
Verspilde moeite ben ik bangquote:
Erg kleurrijk ook. Mannetje helemaal rood (van schaamte waarschijnlijk) en het vrouwtje beetje bruinig. Gooi er daarnaast nog een aantal spotlijsters bij en je hebt een heel concertquote:![]()
Tussen het bolken doorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geeft niet :p intussen kom ik een beetje tot leven en ben ik mijn plinten aan het afstoffendeze vrouw
Toch jammer dat we allemaal weten dat je gewoon in lelystad woontquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg kleurrijk ook. Mannetje helemaal rood (van schaamte waarschijnlijk) en het vrouwtje beetje bruinig. Gooi er daarnaast nog een aantal spotlijsters bij en je hebt een heel concert![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch jammer dat we allemaal weten dat je gewoon in lelystad woont
Almere muziekwijk. Maar laat mij nou in de waan dat ik in een sub-tropisch paradijs woonquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch jammer dat we allemaal weten dat je gewoon in lelystad woont![]()
![]()
![]()
Toch wel een grappig feitje: toen mijn vader bij RIZA ging werken in Lelystad, wilde hij absoluut niet daar gaan wonen en hadden ze een huisje gekocht in Emmeloord. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch jammer dat we allemaal weten dat je gewoon in lelystad woont![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik weet dat je mij in een van onze intieme gesprekken vertelde dat je daar roots had dus zo toevallig was het nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een grappig feitje: toen mijn vader bij RIZA ging werken in Lelystad, wilde hij absoluut niet daar gaan wonen en hadden ze een huisje gekocht in Emmeloord. Komt wel erg dichtbij zo![]()
![]()
De plinten zijn weer netjes. En het stofnest bij mijn kersthuisjes is OOK weg. De risotto staat op. De stofzuiger speedfunctie werkt weer. Ik ben een gelukkig mens nu![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij in een van onze intieme gesprekken vertelde dat je daar roots had dus zo toevallig was het nietintieme gesprekken
Heb je nog steeds Kersthuisjes staanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
De plinten zijn weer netjes. En het stofnest bij mijn kersthuisjes is OOK weg. De risotto staat op. De stofzuiger speedfunctie werkt weer. Ik ben een gelukkig mens nu
Ik stuur je wel even een appjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij in een van onze intieme gesprekken vertelde dat je daar roots had dus zo toevallig was het niet![]()
![]()
Je blijft in de Kerstsferenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, mijn achtergrond op mijn werklaptop is ook nog steeds een kerstboom
Dit klinkt als een verzameling random zinnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
De plinten zijn weer netjes. En het stofnest bij mijn kersthuisjes is OOK weg. De risotto staat op. De stofzuiger speedfunctie werkt weer. Ik ben een gelukkig mens nu
De duinen liggen er mooi bij. Boer Groeneveld heeft wortels gezaaid. De Deense tandarts wil alleen in Kronen worden betaald. Mijn combimagnetron denkt nog steeds dat -ie een stoomoven is. JustinK bolkt iedereen de moeder.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou nog even wachten is het weer zover 7 maandjes nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is gewoon een haikuquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verzameling random zinnen.
De duinen liggen er mooi bij. Boer Groeneveld heeft wortels gezaaid. De Deense tandarts wil alleen in Kronen worden betaald. Mijn combimagnetron denkt nog steeds dat -ie een stoomoven is. JustinK bolkt iedereen de moeder.![]()
Daarom! Time flysquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nog even wachten is het weer zover 7 maandjes nog![]()
Dacht ik ook even.quote:
Korte bondige zinnen.
Echt net een haiku
Pure kunst, lief Homijntjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dacht ik ook even.
Korte bondige zinnen.
Echt net een haiku![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat @Symphonic de echte haiku-expert is. Die wint er zelfs wedstrijden mee.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja, gaat zo snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, 9 dagen ouder ben je danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog maar 9 dagen dan ben ik weeeeeeer een jaar ouder
Ha feestje in huize koekiemonsterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog maar 9 dagen dan ben ik weeeeeeer een jaar ouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Geen visite?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh dat nietmoet nog ff bedenken of ik mijzelf een afhaalmaaltijd kado ga doen
Ik doe het ook altijd alleen maar met de kids en kleinkids hoor. Voor mij hoeft al dat anderen nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee misschien komen mijn ouders ff maar verder vier ik het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel. Ik heb er een wiskundige formule op losgelaten. En daar kwam 9 uit.quote:
[Vandaag] - [Geboortedatum Monsterkoekie] = X dagen
[Vandaag over 9 dagen] - [Geboortedatum Monsterkoekie] = X + 9 dagen
Wat goehoeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel. Ik heb er een wiskundige formule op losgelaten. En daar kwam 9 uit.
Ik heb er nog 2 punten mee gehaald ook
Doe je goed,quote:
![]()
DanskonijntjuhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dat ik een zwak voor jou heb… maar anders!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel. Ik heb er een wiskundige formule op losgelaten. En daar kwam 9 uit.
![]()
EiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lag ik morgen in porties gehakt op de grillquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lag ik morgen in porties gehakt op de grill![]()
![]()
Nu ga ik mijn keuken grondig schoonmaken want er zijn mieren die willen binnendringendus ik ga zo dweilen met azijn
![]()
Nee![]()
Haas is veel lekkerder.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik eet geen vleesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lag ik morgen in porties gehakt op de grill![]()
Gegrildquote:
![]()
jammieeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jus komt en iedereen is weg
Ik ga je voor nu ook verlatenquote:
Hoe is je nieuwe bank?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nu kan hij drogen en ik weer bank zitten![]()
Klopt weet ik nog dat je daar op wachtte.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die is alweer een jaar oud maar hij zit heerlie![]()
![]()
* greysbones pakt de emmer en het sop maar weerquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de emmer en het sop maar weer![]()
![]()
Hij is wel echt top ben dr heel blij meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt weet ik nog dat je daar op wachtte.![]()
Wat maak je er ook weer een zooitje vanquote:
En dat nog wel bij @Dotteke thuis
Ik ruim het wel weer opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk de bank ook met jouquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij is wel echt top ben dr heel blij mee![]()
![]()
Punten pakken is sowieso niet mogelijk als Justin er is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Diablo want ik verdien ook wel wat puntjes![]()
Je bent te liefquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat maak je er ook weer een zooitje van
En dat nog wel bij @:Dotteke thuis
Ik ruim het wel weer op![]()
![]()
Je kunt ook diabolk doen. Dan moet je draken bolkenquote:
Ik was net begonnen en mijn zin is nu alquote:
Op
Kan jij hem niet ff afleiden dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Punten pakken is sowieso niet mogelijk als Justin er is.![]()
Dat is pertinent niet waarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Punten pakken is sowieso niet mogelijk als Justin er is.![]()
testMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hier ook. Heb net de eerste ronde in de keuken gedaan. Misschien vanavond eens kijken of ik mijn vriezer met plakfolie kan beplakken zodat hij mooi bij mijn koelkast pastquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was net begonnen en mijn zin is nu al
Op![]()
Wellicht heeft hij wel zin in een potje diablo 4.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan jij hem niet ff afleiden dan?![]()
Wellichtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij wel zin in een potje diablo 4.![]()
Ik was met de schappen boven het aanrecht begonnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook. Heb net de eerste ronde in de keuken gedaan. Misschien vanavond eens kijken of ik mijn vriezer met plakfolie kan beplakken zodat hij mooi bij mijn koelkast past
En stofzuigen
Met JustinK aan de Diablo 4
Valt er voor ons eindelijk wat te scoren hierMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nietusquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar denk jij eerder aan iets andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dat wordt het niet ineens spontaan morgen van een ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zin drie keer gelezen en snap er nog niks vanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat wordt het niet ineens spontaan morgen van een ofzo![]()
![]()
Nee dat mag jij doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pretpark eten eet zichzelf niet he![]()
Vind ze erg mooiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg kleurrijk ook. Mannetje helemaal rood (van schaamte waarschijnlijk) en het vrouwtje beetje bruinig. Gooi er daarnaast nog een aantal spotlijsters bij en je hebt een heel concert
Trust nobody![]()
Kan je straks over je droge vloer opscheppenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Intussen heb ik mijn risotto opgeschept en is de vloer bijna droog in de keuken![]()
Nee want dan kan ik de woonkamer en badkamer enzulks nog doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je straks over je droge vloer opscheppen![]()
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik de woonkamer en badkamer enzulks nog doen![]()
![]()
Ondertussen staat Nederland al 1-0 voor tegen Belgie
Dit kan haast niet meer misgaan jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:
Ondertussen staat Nederland al 1-0 voor tegen Belgie
Dit kan haast niet meer misgaan jongons![]()
![]()
2-0
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar het idee is dat ik dan in de loop van de week niet meer zoveel hoef te poetsen en dan wel een schoon huis heb rond mijn verjaardagquote:![]()
![]()
Twee dagen achter elkaar daarna rustdagquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat zou wel zo fijn zijn iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar het idee is dat ik dan in de loop van de week niet meer zoveel hoef te poetsen en dan wel een schoon huis heb rond mijn verjaardag![]()
![]()
Heb je wiki de viking ook daar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ] heerlijk dit![]()
Mooie rhododendronquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ] heerlijk ditThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nicequote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
Onee dat doodenge ding bedoel ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel themapark viking maar die is nu in Europapark met Nielsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zolang ik maar niet in hoefquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo
[..]
Zo van een afstand is toch mooi![]()
![]()
Zo. Tijd om m'n nieuwe powerbank te testenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of een 300MW vibrator erop uittestenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat vindt ze misschien wel lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een 300MW vibrator erop uittesten![]()
![]()
Wel een gaaf ding om te zien maar dat hekje is me echt te laagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is ie dichtbij![]()
Dan moet ze denk ik eerder een grote diesel generator of 3 aanschaffenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ze denk ik eerder een grote diesel generator of 3 aanschaffen![]()
![]()
Heb er verbazingwekkend weinig last van moet ik opmerken. Het enige is dat ik ietwat terughoudend ben met kracht zetten op de bal van die voet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh gelukkig valt het meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb er verbazingwekkend weinig last van moet ik opmerken. Het enige is dat ik ietwat terughoudend ben met kracht zetten op de bal van die voet.Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad idd
![]()
Plant gesnoeid en iets in de grondverf gezet. Klaar voor vandaagTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zei toch, meter ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel een gaaf ding om te zien maar dat hekje is me echt te laagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je nou niet springt, als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij maakt er op alle fronten een zooitje van helaas.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat maak je er ook weer een zooitje van
En dat nog wel bij @:Dotteke thuis
Ik ruim het wel weer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZEG!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij maakt er op alle fronten een zooitje van helaas.![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben moed aan het verzamelen om de vaatwasser uit te pakken en daarna weer in te pakken.. en de risotto in bakkies in de vriezer te gooien![]()
Daar heb je ook echt wel moed voor nodig 🤣quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om de vaatwasser uit te pakken en daarna weer in te pakken.. en de risotto in bakkies in de vriezer te gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben Langnek sokken
Neefje is gek op Langnek
De sokken zijn vanaf vijf jaar
Neefje wordt 2
GrmblHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: