SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.
In de krant vanmorgen kregen ze ook maar 2 sterren. Dus dat zou inderdaad raar zijn als zij zouden winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:46 schreef Hanca het volgende:
Na die recap snap ik nog steeds niet waarom mensen zo denken dat Zweden dik gaat winnen, het niveau van dat nummer doet me aan kabouter Plop denken. Leuk voor iedereen van 6 jaar en jonger, maar dan houdt het toch wel op? Zulke schijtlolligheid trek ik echt heel erg slecht.
Als ik stem, dan verwacht ik ook voor IJsland en Albanië te gaan. Of in ieder geval voor IJsland, omdat ze minder kwalificatiekans hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:33 schreef Momo het volgende:
Mijn stem gaat naar Albanië vanavond, misschien een sympathie stem voor IJsland.
Ook Parool en AD (achter muur) hebben reviews voor de nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:17 schreef Hanca het volgende:
Trouw heeft wat mij betreft volkomen gelijk over Zweden: https://www.trouw.nl/cult(...)ngfestival~b1024a0f/
Als dit wint zou ik als België echt volgend jaar De Ganzenpas sturen.
Trouw gaat trouwens alle liedjes van vanavond af.
Ik denk kippelingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Jongens wat gaan we vanavond snacken tijdens de eerste halve finale?
Same. Van sommige nummers zelfs alleen maar één keer een recap gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:37 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dit jaar bijna alle nummers maar één keer geluisterd en kan me bijna niets meer herinneren, ook wel weer eens leuk.Denk dat het daardoor misschien wat leuker weer is om te kijken.
Ik hoop een keer als eerstequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef TLC het volgende:
Kijken of de traditie wordt voortgezet door Nederland als laatste te noemen vanavond![]()
Uit het eerste setje van drie zou Nederland de eerste kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik hoop een keer als eerste![]()
Maar met de nieuwe manier van qualifiers onthullen kan dat kennelijk niet meer want het gaat in setjes van drie... brrr.
Ja maar nu werkt dat 2025 niet en het lijkt een beetje raar nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:33 schreef Momo het volgende:
Ik heb de live ervoor gezet, veel kijkplezier allemaal straks! Probeer je te gedragen
Maar dat boeit niemand?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar nu werkt dat 2025 niet en het lijkt een beetje raar nu.
Nou en, je had ook al 2 TRs gezet omdat je het zo verwarrend vond dat er ook al een tweede halve finale topic was.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Het staat er normaal ook niet volgens mij.
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.
Safari, fanta en bitter lemon voor te drinken.
Snacks bewaar ik voor de finale, anders #viesdik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Jij pakt goed uitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.
Safari, fanta en bitter lemon voor te drinken.
Waar zit/sta je?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Zwaai vanuit de zaal, iedereen veel plezier
Same. Vandaag een beetje rustig aan doen met de hapjes. Ik heb wel extra drank klaar gezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Snacks bewaar ik voor de finale, anders #viesdik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |