Ik denk kippelingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Jongens wat gaan we vanavond snacken tijdens de eerste halve finale?
Same. Van sommige nummers zelfs alleen maar één keer een recap gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:37 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dit jaar bijna alle nummers maar één keer geluisterd en kan me bijna niets meer herinneren, ook wel weer eens leuk.Denk dat het daardoor misschien wat leuker weer is om te kijken.
Ik hoop een keer als eerstequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef TLC het volgende:
Kijken of de traditie wordt voortgezet door Nederland als laatste te noemen vanavond![]()
Uit het eerste setje van drie zou Nederland de eerste kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik hoop een keer als eerste![]()
Maar met de nieuwe manier van qualifiers onthullen kan dat kennelijk niet meer want het gaat in setjes van drie... brrr.
Ja maar nu werkt dat 2025 niet en het lijkt een beetje raar nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:33 schreef Momo het volgende:
Ik heb de live ervoor gezet, veel kijkplezier allemaal straks! Probeer je te gedragen
Maar dat boeit niemand?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar nu werkt dat 2025 niet en het lijkt een beetje raar nu.
Nou en, je had ook al 2 TRs gezet omdat je het zo verwarrend vond dat er ook al een tweede halve finale topic was.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Het staat er normaal ook niet volgens mij.
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.
Safari, fanta en bitter lemon voor te drinken.
Snacks bewaar ik voor de finale, anders #viesdik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Jij pakt goed uitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kaasblokjes, uienchutney,zeezoutchips, chicken tenders & kippeling.
Safari, fanta en bitter lemon voor te drinken.
Waar zit/sta je?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Zwaai vanuit de zaal, iedereen veel plezier
Same. Vandaag een beetje rustig aan doen met de hapjes. Ik heb wel extra drank klaar gezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Snacks bewaar ik voor de finale, anders #viesdik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |