abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218006314
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:39 schreef maily het volgende:

[..]
daarom vroeg ik het ook :D
Hahaha weet ik
En ik had eerder aan mensen moeten vragen waarom ze aan honden denken ;)

Maar goed... hier geen groot dierenvriend. Doe ze geen kwaad, vind ze leuk bij vrienden, maar ben stiekem best bang voor dieren. Je weet nooit wat ze denken of gaan doen. Bij mensen kan je dat beter voorspellen. Dus eigenlijk hetzelfde argument die dierenliefhebbers hebben, maar dan omgedraaid :+
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:42:24 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218006320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha weet ik
En ik had eerder aan mensen moeten vragen waarom ze aan honden denken ;)

Maar goed... hier geen groot dierenvriend. Doe ze geen kwaad, vind ze leuk bij vrienden, maar ben stiekem best bang voor dieren. Je weet nooit wat ze denken of gaan doen. Bij mensen kan je dat beter voorspellen. Dus eigenlijk hetzelfde argument die dierenliefhebbers hebben, maar dan omgedraaid :+
alleen maar goed dat je er dan niet aan begint
pi_218008162
Ik denk dat ik voor morgen de wekker later zet. Slaap wil maar niet komen. Zit best hoog in de emoties.

Plus net zoals heel Nederland: de slaapkamer is echt behoorlijk warm. Dat icm een volgende hoofd is geen succes

Kopjes thee. YouTube en geduld. Op zondag mag ik sowieso van mezelf uitslapen. Dus ik ga niet stressen over geen slaap hebben nog
  VIVA zaterdag 21 juni 2025 @ 23:47:50 #204
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008176
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat ik voor morgen de wekker later zet. Slaap wil maar niet komen. Zit best hoog in de emoties.

Plus net zoals heel Nederland: de slaapkamer is echt behoorlijk warm. Dat icm een volgende hoofd is geen succes

Kopjes thee. YouTube en geduld. Op zondag mag ik sowieso van mezelf uitslapen. Dus ik ga niet stressen over geen slaap hebben nog
Waarom uberhaupt de wekker zetten op een zondag? Gewoon wakker worden als je wakker wordt!
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218008183
quote:
84s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Waarom uberhaupt de wekker zetten op een zondag? Gewoon wakker worden als je wakker wordt!
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk
Slaap lekker uit
pi_218008197
quote:
84s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Goede vraag. Zet de wekker om half elf denk ik. En als ik moe wakker word draai ik me sowieso nog eventjes om

Zeker met dit rare weer
  VIVA zaterdag 21 juni 2025 @ 23:53:29 #207
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goede vraag. Zet de wekker om half elf denk ik. En als ik moe wakker word draai ik me sowieso nog eventjes om

Zeker met dit rare weer
  VIVA zaterdag 21 juni 2025 @ 23:54:44 #208
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008230
Een wekker is een ruis in je hoofd, zet die alleen als je verplichtingen hebt, zorgt voor extreem veel meer rust
pi_218008277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:54 schreef cosmosis het volgende:
Een wekker is een ruis in je hoofd, zet die alleen als je verplichtingen hebt, zorgt voor extreem veel meer rust
Met een uitkering en behoefte aan regelmaat is het door de week wel een goed idee om de wekker te zetten (half negen) alleen in het weekend, zondag zeker, overbodig.

Je hebt gelijk. Word morgen vanzelf wel een keer wakker. En ga nu ook niet gestrest op de klok kijken over de tijd. Dat schiet niet op

Dank je wel *;
  VIVA zondag 22 juni 2025 @ 00:07:24 #210
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Met een uitkering en behoefte aan regelmaat is het door de week wel een goed idee om de wekker te zetten (half negen) alleen in het weekend, zondag zeker, overbodig.

Je hebt gelijk. Word morgen vanzelf wel een keer wakker. En ga nu ook niet gestrest op de klok kijken over de tijd. Dat schiet niet op

Dank je wel *;
Mag ik je een advies geven? Ik ken verder je ritme niet, maar uitkering of niet, doordeweeks om 08:30 de wekker is vrij laat...Om enigzins mentale gezondheid te creeeren raad ik aan om niet minder dan 7 uur en niet meer dan 9 uur op bed te liggen...Als je doordeweeks om 08:30 opstaat zou je dan rond 00:00 naar bed gaan...

Mijn ervaring is dat het veel gezonder voelt om iets eerder te leven, zeker in de zomer
  zondag 22 juni 2025 @ 00:09:46 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218008328
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Mag ik je een advies geven? Ik ken verder je ritme niet, maar uitkering of niet, doordeweeks om 08:30 de wekker is vrij laat...Om enigzins mentale gezondheid te creeeren raad ik aan om niet minder dan 7 uur en niet meer dan 9 uur op bed te liggen...Als je doordeweeks om 08:30 opstaat zou je dan rond 00:00 naar bed gaan...

Mijn ervaring is dat het veel gezonder voelt om iets eerder te leven, zeker in de zomer
Ik denk dat CotS hierin het beste het advies van en de afspraken met haar begeleiding kan volgen.
The love you take is equal to the love you make.
  VIVA zondag 22 juni 2025 @ 00:11:54 #212
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008339
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat CotS hierin het beste het advies van en de afspraken met haar begeleiding kan volgen.
Ja eens, heb iets terug gelezen, zeker je eigen pad bewandelen wat het beste voor je is......Puur vanuit mijn eigen gevoel beschreven.....
pi_218008344
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:

[..]

Ik weet dat je gelijk hebt. En ik kan met allerlei mitsen en maren komen, maar je hebt gelijk. Ik heb er allerlei slechte smoezen voor.

Vanaf maandag even elke ochtend een half uurtje eerder eruit en eerder erin.

Bedankt voor het advies!
Eigenlijk moet het elf tot zeven worden. Ik ga ervoor
pi_218008352
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik heb hier niet echt afspraken over. Als ik maar slaap en ze willen dat ik een beetje mijn behoefte volg.

Vroeger opstaan is wel beter voor me. Dus ik neem het advies van harte

Dank je wel en dank je wel dat je het vanavond zo voor me opnam O+
  VIVA zondag 22 juni 2025 @ 00:15:43 #215
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008357
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet dat je gelijk hebt. En ik kan met allerlei mitsen en maren komen, maar je hebt gelijk. Ik heb er allerlei slechte smoezen voor.

Vanaf maandag even elke ochtend een half uurtje eerder eruit en eerder erin.

Bedankt voor het advies!
Eigenlijk moet het elf tot zeven worden. Ik ga ervoor
Mitsen maren en smoezen maakt niet uit, je kunt gewoon eens een weekje kijken hoe het voelt, baat het niet schaad het niet, mij geeft het veel meer energie...
pi_218008374
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:15 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Mitsen maren en smoezen maakt niet uit, je kunt gewoon eens een weekje kijken hoe het voelt, baat het niet schaad het niet, mij geeft het veel meer energie...
Van oorsprong ben ik een ochtendmens. Dus rustig afbouwen. Als ik maandag direct om zeven uur eruit wil gaat dat niet lukken. Dus ik geef het langer dan een week

Alleen vroeger dan half elf wil ik niet naar bed. Van de avonden geniet ik nml ook (net lezen tot elf uur dan ongeveer).
  VIVA zondag 22 juni 2025 @ 00:24:54 #217
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218008388
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van oorsprong ben ik een ochtendmens. Dus rustig afbouwen. Als ik maandag direct om zeven uur eruit wil gaat dat niet lukken. Dus ik geef het langer dan een week

Alleen vroeger dan half elf wil ik niet naar bed. Van de avonden geniet ik nml ook (net lezen tot elf uur dan ongeveer).
Vroeger dan half elf wil ik ook niet, daarom in het weekend lekker 2 dagen zonder restricties :D Mijn ervaring is dat doordeweeks op tijd naar bed en op tijd op wel de structuur geeft.....7 uur op resulteert zeer vaak dat ik om 22:00 uur al op bed lig als ik moe ben... Opstaan tijd staat vast doordeweeks, naar bed gaan tijd is flexibel gebaseerd op hoe ik mij voel....
  zondag 22 juni 2025 @ 01:00:31 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218008517
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb hier niet echt afspraken over. Als ik maar slaap en ze willen dat ik een beetje mijn behoefte volg.

Vroeger opstaan is wel beter voor me. Dus ik neem het advies van harte

Dank je wel en dank je wel dat je het vanavond zo voor me opnam O+
:*
pi_218010356
Ik heb niet echt iets nuttigs bij te dragen, maar herken veel in je verhaal. Ga even broeden op tips&tricks. Voor nu, vooral, een puur-virtuele knuffel.
Mon 'en!
pi_218012217
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Vroeger dan half elf wil ik ook niet, daarom in het weekend lekker 2 dagen zonder restricties :D Mijn ervaring is dat doordeweeks op tijd naar bed en op tijd op wel de structuur geeft.....7 uur op resulteert zeer vaak dat ik om 22:00 uur al op bed lig als ik moe ben... Opstaan tijd staat vast doordeweeks, naar bed gaan tijd is flexibel gebaseerd op hoe ik mij voel....
Dat klinkt heel gezond en normaal

Al is uitslapen in het weekend wel een ding, want maandag is dan weer erg moeilijk. Daarom zet (bijna) altijd een wekker, zodat ik geen moeilijke opstart heb

Vanavond iig netjes om half elf in bed en op tijd eruit maandag

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 08:48 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb niet echt iets nuttigs bij te dragen, maar herken veel in je verhaal. Ga even broeden op tips&tricks. Voor nu, vooral, een puur-virtuele knuffel.
Jouw bijdrage is zeker wel nuttig. Je bent empathisch en lief. Dus dank je wel

En jij ook veel sterkteen een knuffel
pi_218017697
Kreeg vanavond enorm de neiging om te gaan troostshoppen. Niet gedaan, dus erg content met mezelf. Wel even met een vriend gepraat die me even duidelijk heeft gemaakt dat mijn emoties geheel logisch zijn

Over twintig minuten naar bed en mijn best doen om morgen om zeven uur op te staan. Hopelijk lukt dat, we gaan er iig voor

Vandaag echt geen ding gedaan. Was zo moe. Morgen doe ik weer normaal
  zondag 22 juni 2025 @ 22:18:29 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218017732
Lekker slapen straks. :*
  zondag 22 juni 2025 @ 22:25:25 #223
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218017798
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg vanavond enorm de neiging om te gaan troostshoppen. Niet gedaan, dus erg content met mezelf. Wel even met een vriend gepraat die me even duidelijk heeft gemaakt dat mijn emoties geheel logisch zijn

Over twintig minuten naar bed en mijn best doen om morgen om zeven uur op te staan. Hopelijk lukt dat, we gaan er iig voor

Vandaag echt geen ding gedaan. Was zo moe. Morgen doe ik weer normaal
Hoe goed van jou dat je de impuls hebt weten te onderdrukken _O_

En wat is normaal? Niemand verwacht van je dat je 'normaal' doet. Voel alsjeblieft wat je voelt en wees trots op de stappen die je zet, hoe klein/groot ook.

Doe wat goed voelt, en als dat "geen ding gedaan" is, swa. Maakt toch niet uit? Morgen weer een dag en lukt het morgen niet, maakt dat nog niet uit. Je maakt een ongelooflijk ingrijpende en heftige gebeurtenis mee, hartstikke logisch dat je moe, verdrietig, uitgeput bent. Geef je gevoel de ruimte en als je daardoor een dag "geen ding gedaan" hebt, heb je wel alsnog aan het rouwproces gewerkt en voorkomen dat je in een crisissituatie belandt. Fucking trots mag je zijn :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218018955
quote:
17s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hoe goed van jou dat je de impuls hebt weten te onderdrukken _O_

En wat is normaal? Niemand verwacht van je dat je 'normaal' doet. Voel alsjeblieft wat je voelt en wees trots op de stappen die je zet, hoe klein/groot ook.

Doe wat goed voelt, en als dat "geen ding gedaan" is, swa. Maakt toch niet uit? Morgen weer een dag en lukt het morgen niet, maakt dat nog niet uit. Je maakt een ongelooflijk ingrijpende en heftige gebeurtenis mee, hartstikke logisch dat je moe, verdrietig, uitgeput bent. Geef je gevoel de ruimte en als je daardoor een dag "geen ding gedaan" hebt, heb je wel alsnog aan het rouwproces gewerkt en voorkomen dat je in een crisissituatie belandt. Fucking trots mag je zijn :*
O+

Dank je wel :*
Ik ben niet ontevreden hoor en laat het komen zoals het gaat.

Vooral niet shoppen was een uitdaging. Net zoals destructief gedrag. Elke overwinning is er één iig

En idd het zijn mijn eigen verwachten die te hoog zijn. Alleen het is ingewikkeld. Mag ook ingewikkeld zijn

Dank je wel :*
pi_218018960
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Een paar minuutjes over zeven stond ik onder de douche
Zo trots op

Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2025 @ 07:35:58 #226
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218019057
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zo trots op

Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen *O*
Goed bezig! Morgen ga je dat gewoon weer doen. Geniet van je koffie.
  Spellchecker maandag 23 juni 2025 @ 07:42:47 #227
197773 crew  maily
pi_218019116
quote:

[..]
Zo trots op

Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen *O*
Wat zal je koffie heerlijk gesmaakt hebben c_/ :9 ^O^
pi_218019146
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:35 schreef qltel het volgende:

[..]
Goed bezig! Morgen ga je dat gewoon weer doen. Geniet van je koffie.
Jep *O*
Op tijd naar bed helpt erbij. En even wennen, maar wel fijn.
Nu lekker zitten haken

quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:42 schreef maily het volgende:

[..]
Wat zal je koffie heerlijk gesmaakt hebben c_/ :9 ^O^
Die moet ik nog steeds zetten _O-

Nu direct even maken
  maandag 23 juni 2025 @ 09:03:23 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218019822
quote:

[..]
Zo trots op

Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen *O*
Goed begin van de dag! Goed bezig *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218020749
Als je om zeven uur opstaat duurt de ochtend ineens lang _O-

Normaal is half negen het vroegste

Maar nu al tweede was in de machine. En lekker aan het haken

Vond het eigenlijk onzin, maar advies wil ik altijd uitproberen. En ik moet zeggen; goed advies. Veel energieker en actiever en meer aan de dag.
Ben blij dat ik niet te trots ben om te luisteren :)

Begeleider gebeld.
Woensdag word ik gebeld als voorbereiding op donderdag. En donderdag na de begrafenis weer bellen en vrijdag naar de psych (reguliere afspraak, maar wel even extra fijn).

Denk wel dat ik morgen clubje laat schieten. Werd me ook geadviseerd. Alleen ik durf niet af te zeggen :@
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2025 @ 11:16:07 #231
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218020842
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O-

Publiek geheim. Ik sta al zo'n 18 jaar lang voor 7 uur op. De laatste maanden meestal rond 6. Zonder wekker. En om half 11 's avonds lig ik er weer in.
pi_218022514
quote:
Nu even koffie zetten
Koffie? Jij was toch van de (grote pot) thee? :D
quote:
Als je om zeven uur opstaat duurt de ochtend ineens lang
Bonustijd :D
Er gaan ineens 25 uur in een etmaal *O*
quote:
En lekker aan het haken
Kijk! ^O^
Dit soort dingen en momenten zijn nu GOUD!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 15:34:50 #233
388664 crew  Dotteke
pi_218022911
quote:

Normaal is half negen het vroegste

Maar nu al tweede was in de machine. En lekker aan het haken

Vond het eigenlijk onzin, maar advies wil ik altijd uitproberen. En ik moet zeggen; goed advies. Veel energieker en actiever en meer aan de dag.
Ben blij dat ik niet te trots ben om te luisteren :)

Begeleider gebeld.
Woensdag word ik gebeld als voorbereiding op donderdag. En donderdag na de begrafenis weer bellen en vrijdag naar de psych (reguliere afspraak, maar wel even extra fijn).

Denk wel dat ik morgen clubje laat schieten. Werd me ook geadviseerd. Alleen ik durf niet af te zeggen :@
Kan je nagaan hoelang mijn ochtende soms duren. Ik was er vanmorgen voor mijn doen laat uit en dat was 5 uur :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218023290
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:16 schreef qltel het volgende:

[..]
_O-

Publiek geheim. Ik sta al zo'n 18 jaar lang voor 7 uur op. De laatste maanden meestal rond 6. Zonder wekker. En om half 11 's avonds lig ik er weer in.
Hahaha ik was het geheim vergeten. Denk wel dat ik om half elf klaar ben om naar bed te gaan ja

Ik heb wel twintig minuten op de bank gelegen :@ na de ochtend was ik rond een uur of half twee opgebrand

quote:
12s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Koffie? Jij was toch van de (grote pot) thee? :D
[..]
Bonustijd :D
Er gaan ineens 25 uur in een etmaal *O*
[..]
Kijk! ^O^
Dit soort dingen en momenten zijn nu GOUD!
Ik eet van twee walletjes O-)
Maar thee is duizend keer lekkerder

En ja vandaag gaat best goed. Al mag ik nu lekker op de bank hangen. Morgen een nieuwe dag. Weer eentje van 25 uur ;)

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je nagaan hoelang mijn ochtende soms duren. Ik was er vanmorgen voor mijn doen laat uit en dat was 5 uur :D
Jou ga ik nooit evenaren ;) en als dat wel het geval is worden mensen niet blij :P

Zeven uur is prima voor mij ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door ChildoftheStars op 23-06-2025 17:37:17 ]
pi_218029666
Had eigenlijk die vriendin nog een appje moeten sturen dat ik van haar houd. Alleen heb te lang zitten twijfelen over hoe het geschreven moest worden en nu ben ik te laat. Ik zit bijna te huilen uit schuldgevoel en spijt. Ik had gewoon moeten verzenden en dan maar niet perfect geformuleerd...

Ik slaap daar slecht van. Het maakt me emotioneel en het is heel erg stom van me -O-

Wel weer netjes om zeven uur mijn bed uit. Ook al heb ik er één uur zien worden vannacht. Had ik maar... alleen aan als en spijt hebben we niks. Alleen ik ga nooit meer te lang wachten met iemand vertellen wat ik voor diegene voel, want dat maakt niet uit. Hoeft niet in prachtige volzinnen. Gewoon een "ik houd van je" is prima genoeg

Wauw... zit nu helemaal te janken... sukkel dat ik ben

Vandaag blijf ik lekker thuis. Even series kijken en bijkomen. Kan even niks opbrengen
pi_218031571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had eigenlijk die vriendin nog een appje moeten sturen dat ik van haar houd. Alleen heb te lang zitten twijfelen over hoe het geschreven moest worden en nu ben ik te laat. Ik zit bijna te huilen uit schuldgevoel en spijt. Ik had gewoon moeten verzenden en dan maar niet perfect geformuleerd...

Ik slaap daar slecht van. Het maakt me emotioneel en het is heel erg stom van me -O-

Wel weer netjes om zeven uur mijn bed uit. Ook al heb ik er één uur zien worden vannacht. Had ik maar... alleen aan als en spijt hebben we niks. Alleen ik ga nooit meer te lang wachten met iemand vertellen wat ik voor diegene voel, want dat maakt niet uit. Hoeft niet in prachtige volzinnen. Gewoon een "ik houd van je" is prima genoeg

Wauw... zit nu helemaal te janken... sukkel dat ik ben

Vandaag blijf ik lekker thuis. Even series kijken en bijkomen. Kan even niks opbrengen
De eerste ingeving is vaak de meest oprechte .... recht uit het hart.

En het is NOOIT te laat om iemand te vertellen wat diegene voor jou betekent. Zeker na een paar dagen al niet.

Dus gewoon ..... DOEN ^O^
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218031582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:09 schreef r_one het volgende:

[..]
De eerste ingeving is vaak de meest oprechte .... recht uit het hart.

En het is NOOIT te laat om iemand te vertellen wat diegene voor jou betekent. Zeker na een paar dagen al niet.

Dus gewoon ..... DOEN ^O^
Ze is al overleden... dus het kan niet meer

Tegen anderen ga ik het wel vaker zeggen iig
  Spellchecker dinsdag 24 juni 2025 @ 14:11:59 #238
197773 crew  maily
pi_218031589
quote:
Als je geen woorden weet is O+ :* 🌻 ook prima ^O^
pi_218031598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze is al overleden... dus het kan niet meer

Tegen anderen ga ik het wel vaker zeggen iig
Oeps, sorry, kreeg net ook een dm met die strekking. Was niet mijn bedoeling, ik slik gauw m'n woorden weer in.

(ik ging er vanuit dat je op een vriendin doelde die je onlangs -telefonisch?- had gesproken ter ondersteuning na het overlijden van ...)

MEA CULPA :@
.
pi_218031630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Oeps, sorry, kreeg net ook een dm met die strekking. Was niet mijn bedoeling, ik slik gauw m'n woorden weer in.

(ik ging er vanuit dat je op een vriendin doelde die je onlangs -telefonisch?- had gesproekn ter ondersteuning na het overlijden van ...)

MEA CULPA :@
Joh niks aan de hand joh :* geen sorry nodig. Je moet van goede huizen komen mij te kwetsen en mijn reactie op jou was te scherp. Dus ook sorry van mij!

Fijn dat je een liefdevolle DM kreeg O+

En ik snap de verwarring volledig. Mijn bericht kwam vanuit emoties en niet duidelijk gewoon!

En jep! Gewoon "houd van jou" of "geef om je" is al goed.
pi_218031633
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:

[..]
Ja O+
pi_218031637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig is een van mijn vriendinnen terug van vakantie. Dus net met haar videobellen en samen knutselen ter afleiding.
Deze dus :@
.
pi_218031655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
en mijn reactie op jou was te scherp. Dus ook sorry van mij!
NEEHEE !

Dat was-ie helemaal niet, gewoon een nette mededeling. Excuses niet geaccepteerd.
.
pi_218031664
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn dat je een liefdevolle DM kreeg
O+ :*
.
pi_218031667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Deze dus :@
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.
En ik wacht altijd met zulke opmerkingen tot ik nuchter ben. Maar ik heb d'r vorige week nog verteld om te geven en dankbaar te zijn met haar in mijn leven
pi_218031673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef r_one het volgende:

[..]
NEEHEE !

Dat was-ie helemaal niet, gewoon een nette mededeling. Excuses niet geaccepteerd.
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aan ;)
pi_218031695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.
En ik wacht altijd met zulke opmerkingen tot ik nuchter ben. Maar ik heb d'r vorige week nog verteld om te geven en dankbaar te zijn met haar in mijn leven
Kijk :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aan ;)
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosje :*
.
pi_218031739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Kijk :D
[..]
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosje :*
Ja ineens allerlei leuke herinneringen door die gedachte

Wel humor; de hele nacht zitten dubben over of ik wel wil leven en schuldgevoel en ellende. Alleen ik heb even een zee herinneringen van vrienden die mij vertelden om mij te geven #narcistisch maar het doet me wel even goed.

En als ik ga slapen komt die riedel weer op. Gewoon zenuwen + schuldgevoel + onzekerheid + angst . Gewoon blijven ademen en slapen. Om zeven uur breekt de dag aan en kan ik het leven weer aan
pi_218031751
Maar goed
Nu knopje positivitiet aan. Nait soezen moar broezen

Morgen beginnen aan een getekend en positief dagboek
En lekker tekenen/schilderen en haken
  dinsdag 24 juni 2025 @ 14:37:36 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218031779
Wanneer is de uitvaart, CotS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')