Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als je geen woorden weet is![]()
🌻 ook prima
Deze dusquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig is een van mijn vriendinnen terug van vakantie. Dus net met haar videobellen en samen knutselen ter afleiding.
NEEHEE !quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
en mijn reactie op jou was te scherp. Dus ook sorry van mij!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als je geen woorden weet is![]()
🌻 ook prima
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn dat je een liefdevolle DM kreeg
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.quote:
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef r_one het volgende:
[..]
NEEHEE !
Dat was-ie helemaal niet, gewoon een nette mededeling. Excuses niet geaccepteerd.
Kijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.
En ik wacht altijd met zulke opmerkingen tot ik nuchter ben. Maar ik heb d'r vorige week nog verteld om te geven en dankbaar te zijn met haar in mijn leven
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aan
Ja ineens allerlei leuke herinneringen door die gedachtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk
[..]
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosje
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klinkt misschien raar, maar denk eigenlijk dat ik daarna opgelucht ben en meer rust krijg in mijn hoofd.
Ik (her)ken het, de nachten zijn het zwaarst en de aanloop er naartoe (de avonden) ook. Dan gaan je gedachten met je aan de haal en is er de angst om die periode in te gaan, dus het naar bed gaan stel je dan uit. En als je toch bijtijds gaat, ben je er na een anderhalf uur weer uit, onrust, zit je te dubben, te tobben, .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ineens allerlei leuke herinneringen door die gedachte
Wel humor; de hele nacht zitten dubben over of ik wel wil leven en schuldgevoel en ellende. Alleen ik heb even een zee herinneringen van vrienden die mij vertelden om mij te geven #narcistisch maar het doet me wel even goed.
En als ik ga slapen komt die riedel weer op. Gewoon zenuwen + schuldgevoel + onzekerheid + angst . Gewoon blijven ademen en slapen. Om zeven uur breekt de dag aan en kan ik het leven weer aan
Dan (dan pas) heb je de ruimte om te beginnen met het verwerken van het verlies. Dus jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klinkt misschien raar, maar denk eigenlijk dat ik daarna opgelucht ben en meer rust krijg in mijn hoofd.
Knuffel... wat je beschrijft idd... nachten zijn naar...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik (her)ken het, de nachten zijn het zwaarst en de aanloop er naartoe (de avonden) ook. Dan gaan je gedachten met je aan de haal en is er de angst om die periode in te gaan, dus het naar bed gaan stel je dan uit. En als je toch bijtijds gaat, ben je er na een anderhalf uur weer uit, onrust, zit je te dubben, te tobben, .....![]()
Het heeft tijd nodig maar die nachtelijke ellende wordt een keer minder. En minder. Put vooral positiviteit uit de dag en uit de mensen, intimi en Fok!kers, die je vertellen hoe ze jou waarderen
[..]
Dan (dan pas) heb je de ruimte om te beginnen met het verwerken van het verlies. Dus ja
Goed bezig jijquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een goede nacht slaap doet wonderen. Vroeg opstaan ook
Ik krijg ritme
Vandaag lekker een dagje in mijn hobbykamer. Genieten en afleiding. Misschien videobellen met een vriendin en dan samen schilderen oid
Nu eerst haken. Grote pot speculaasthee naast me en een mok koffie. En vooral niet aan morgen denken
Je 'moet' niks, accepteer het als het niet zo is (wat helemaal niet verwonderlijk is, zo vers).quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
en dan moet ik er wel overheen zijn
Dank je wel!quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Je 'moet' niks, accepteer het als het niet zo is (wat helemaal niet verwonderlijk is, zo vers).
Heel veel sterkte morgen![]()
![]()
(vandaag, wanneer je het leest, want je ligt nu al op bed neem ik aan).
Fijn dat je goed geslapen hebt!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vannacht dankzij slaappillen goed geslapen. Staks psych
Merk wel dat ik rustiger begin te worden. Je ken het wel, helemaal laag gehuild zijn
Na de psych eventueel een powenap of na de lunch naar mijn hobbykamer
Ja idd... nu even rustig aan wakker wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:31 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn dat je goed geslapen hebt!
Heb je wel nodig met alle emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |