Goed bezig! Morgen ga je dat gewoon weer doen. Geniet van je koffie.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een paar minuutjes over zeven stond ik onder de douche
Zo trots op
Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen
Wat zal je koffie heerlijk gesmaakt hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo trots op
Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen
Jepquote:Op maandag 23 juni 2025 07:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga je dat gewoon weer doen. Geniet van je koffie.
Die moet ik nog steeds zettenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zal je koffie heerlijk gesmaakt hebben![]()
![]()
Goed begin van de dag! Goed bezigquote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo trots op
Nu even koffie zetten
Morgen weer proberen
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je om zeven uur opstaat duurt de ochtend ineens lang
Koffie? Jij was toch van de (grote pot) thee?quote:
Bonustijdquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk!quote:En lekker aan het haken
Kan je nagaan hoelang mijn ochtende soms duren. Ik was er vanmorgen voor mijn doen laat uit en dat was 5 uurquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Normaal is half negen het vroegste
Maar nu al tweede was in de machine. En lekker aan het haken
Vond het eigenlijk onzin, maar advies wil ik altijd uitproberen. En ik moet zeggen; goed advies. Veel energieker en actiever en meer aan de dag.
Ben blij dat ik niet te trots ben om te luisteren
Begeleider gebeld.
Woensdag word ik gebeld als voorbereiding op donderdag. En donderdag na de begrafenis weer bellen en vrijdag naar de psych (reguliere afspraak, maar wel even extra fijn).
Denk wel dat ik morgen clubje laat schieten. Werd me ook geadviseerd. Alleen ik durf niet af te zeggen
Hahaha ik was het geheim vergeten. Denk wel dat ik om half elf klaar ben om naar bed te gaan jaquote:Op maandag 23 juni 2025 11:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Publiek geheim. Ik sta al zo'n 18 jaar lang voor 7 uur op. De laatste maanden meestal rond 6. Zonder wekker. En om half 11 's avonds lig ik er weer in.
Ik eet van twee walletjesquote:Op maandag 23 juni 2025 14:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Koffie? Jij was toch van de (grote pot) thee?
[..]
Bonustijd
Er gaan ineens 25 uur in een etmaal
[..]
Kijk!![]()
Dit soort dingen en momenten zijn nu GOUD!
Jou ga ik nooit evenarenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoelang mijn ochtende soms duren. Ik was er vanmorgen voor mijn doen laat uit en dat was 5 uur
De eerste ingeving is vaak de meest oprechte .... recht uit het hart.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had eigenlijk die vriendin nog een appje moeten sturen dat ik van haar houd. Alleen heb te lang zitten twijfelen over hoe het geschreven moest worden en nu ben ik te laat. Ik zit bijna te huilen uit schuldgevoel en spijt. Ik had gewoon moeten verzenden en dan maar niet perfect geformuleerd...
Ik slaap daar slecht van. Het maakt me emotioneel en het is heel erg stom van me
Wel weer netjes om zeven uur mijn bed uit. Ook al heb ik er één uur zien worden vannacht. Had ik maar... alleen aan als en spijt hebben we niks. Alleen ik ga nooit meer te lang wachten met iemand vertellen wat ik voor diegene voel, want dat maakt niet uit. Hoeft niet in prachtige volzinnen. Gewoon een "ik houd van je" is prima genoeg
Wauw... zit nu helemaal te janken... sukkel dat ik ben
Vandaag blijf ik lekker thuis. Even series kijken en bijkomen. Kan even niks opbrengen
Ze is al overleden... dus het kan niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:09 schreef r_one het volgende:
[..]
De eerste ingeving is vaak de meest oprechte .... recht uit het hart.
En het is NOOIT te laat om iemand te vertellen wat diegene voor jou betekent. Zeker na een paar dagen al niet.
Dus gewoon ..... DOEN
Oeps, sorry, kreeg net ook een dm met die strekking. Was niet mijn bedoeling, ik slik gauw m'n woorden weer in.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is al overleden... dus het kan niet meer
Tegen anderen ga ik het wel vaker zeggen iig
Joh niks aan de hand johquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Oeps, sorry, kreeg net ook een dm met die strekking. Was niet mijn bedoeling, ik slik gauw m'n woorden weer in.
(ik ging er vanuit dat je op een vriendin doelde die je onlangs -telefonisch?- had gesproekn ter ondersteuning na het overlijden van ...)
MEA CULPA
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als je geen woorden weet is![]()
🌻 ook prima
Deze dusquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig is een van mijn vriendinnen terug van vakantie. Dus net met haar videobellen en samen knutselen ter afleiding.
NEEHEE !quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
en mijn reactie op jou was te scherp. Dus ook sorry van mij!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als je geen woorden weet is![]()
🌻 ook prima
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn dat je een liefdevolle DM kreeg
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.quote:
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef r_one het volgende:
[..]
NEEHEE !
Dat was-ie helemaal niet, gewoon een nette mededeling. Excuses niet geaccepteerd.
Kijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik moet nu lachen nu ik aan haar denk (anekdote). Als zij dronken is (eens per jaar gaan we naar een tapasbar en dan drinken we. Dronkenschap is niet mijn gewoonte) gaat ze altijd mijn arm aaien en vertellen hoeveel ze van me houdt em hoe "lief" ik ben.
En ik wacht altijd met zulke opmerkingen tot ik nuchter ben. Maar ik heb d'r vorige week nog verteld om te geven en dankbaar te zijn met haar in mijn leven
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha dan neem ik het retourtje maar aan
Ja ineens allerlei leuke herinneringen door die gedachtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk
[..]
Doe d'r wat leuks mee of stop ze in een doosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |