GTA online was gewoon een financiële beslissing, daar konden ze met relatief weinig inspanning bakken met geld mee binnen slepenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef DKUp het volgende:
Bijna 13 jaar na GTA V
Bijna 8 jaar na RDR2
"Ze doen er altijd lang over..."
![]()
Krijg je ervan als je veel te veel tijd in GTA Online steekt.
Tot en met GTA V kreeg je gewoon regelmatig verschillende Rockstar games.
Die enge griezel heeft met zijn nare stukjes over dit soort dingen de industrie verneukt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met crunchen na RDR2 volgens Jason S
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Laat ze die game maar lekker tot in de eeuwigheid delayen.
Leuk om al die emo wannabe gangsters te zien janken.
En Rockstar doet altijd lang over hun games.
Precies. Alsof een ander was gestopt met online terwijl het een miljard per jaar binnen haaltquote:Op maandag 5 mei 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA online was gewoon een financiële beslissing, daar konden ze met relatief weinig inspanning bakken met geld mee binnen slepen
Je zou toch denken dat ze het op een gegeven moment wel beu zijn met al die bakken met geld binnenharkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Precies. Alsof een ander was gestopt met online terwijl het een miljard per jaar binnen haalt
Wel godverregodverrequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze het op een gegeven moment wel beu zijn met al die bakken met geld binnenharken
Dat is mijn doel helemaal niet. Hoe dom moet je wel niet zijn om dat uit dit hele verhaal te halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe triest is je leven buiten Fok! als dit je doel is in een game topic?
Wat is dan je 'doel'???quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is mijn doel helemaal niet. Hoe dom moet je wel niet zijn om dat uit dit hele verhaal te halen?
Gta 5 een kutspelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:42 schreef augurk2025 het volgende:
San Andreas is nog altijd de beste GTA.
gta 5 is gewoon een kutspel maar een melkkoe dus logisch dat ze zo lang daarmee doorgingen.
Benieuwd naar gta 6.
Hoe je als kutspel toch het op 1 na best verkochte spel ooit kan wordenquote:
Ik reageer op die jan tosti die blijkbaar op mij reageert omdat hij niet tegen een andere mening kan en dan ben ik aan het zuigen ja?quote:
Goed sfeertje wel, beetje een combo van Vice City en IVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |