SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
sinds ik werk nooit meer geweest, heb toch geen vrijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
Gaat hier nog iemand naar een bevrijdingsfestival? In goede tijden was ik waarschijnlijk ook niet heen gegaan. Laatste keer is echt zo lang geleden.
Benieuwd wanneer de kou hierheen komtquote:High Temperature
25.5°C at 13:24
Humidity
66%
Goed voor de plantjesquote:
In het weekend.quote:
Dus heel dat verhaal met dat arbeid voor vrijheid zorgt is een leugen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds ik werk nooit meer geweest, heb toch geen vrij
Hier is het buiten 20,9 met 64%quote:
Arbeit macht Freiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus heel dat verhaal met dat arbeid voor vrijheid zorgt is een leugen?
Wow, dat had ik niet verwacht, dat Nazi's zouden liegenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus heel dat verhaal met dat arbeid voor vrijheid zorgt is een leugen?
Ach.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet verwacht, dat Nazi's zouden liegen
Een mini meet naast de meetmeet?quote:
quote:
Over het algemeen voegden ze wel daad bij woordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan je ze dan niet afrekenen nee. Wát ze deden, dat wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het algemeen voegden ze wel daad bij woord
op een bepaalde manier werd je op een gegeven moment wel vrij gelatenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zekerquote:
Bij mij kwamen ze aan de deur, terwijl ik had aangegeven dat in de bezorgkluis zou moeten, maar oh well.. scheelt mij weer een loopjequote:
Alleen zichtbaar voor bostpodesquote:
Zoiets kreeg ik ook wel eens ja, en het klopte ook nogquote:
Zondag.quote:
Ik zou 'm gewoon voor de deur laten wachten.quote:
Ieuw, sociale interactiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze aan de deur, terwijl ik had aangegeven dat in de bezorgkluis zou moeten, maar oh well.. scheelt mij weer een loopje
Bedanktquote:
Ja, moet ik niet hebben hoorquote:
Graag gedaan.quote:
Ik doe pas om 16.25 openquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon voor de deur laten wachten.
Roddel eens niet zo over @Nattekatquote:
Dat duurde nog lang.quote:
Crewbash!quote:
Ik doe gewoon net alsof ik mijn noise cancelling koptelefoon alvast op hebquote:
toeval bestaat niet, er duiken nog wel beelden op van Faber met een zaagquote:
Ik leef nogquote:
Leeft de supermarkt ook nog?quote:
Oorlog tegen moslims noemen ze het tegenwoordig toch al?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toeval bestaat niet, er duiken nog wel beelden op van Faber met een zaag
quote:
quote:
Even het nieuws kijken.quote:
Faber heeft wel wat weg van een kampbewaarderquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlog tegen moslims noemen ze het tegenwoordig toch al?
Een smeulende puinhoopquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Faber heeft wel wat weg van een kampbewaarder
Jumboemquote:
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkten na een wereldramp in films zijn altijd wel opvallend gezellig.
GeMo !quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal lekkere droge hammetjes en lekkere verse zeebaarzenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Gezondheid.quote:
De mensheid maakt zichzelf wel kapotquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.quote:
Daar zijn we al goed mee bezig ja.quote:
Snel! Maak een note!quote:
Al gedaanquote:
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.quote:
Zo’n goede modquote:
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
F1 he, moet allemaal snelquote:
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.
M'n pre-order was ook binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Ja, verstandigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Lekker vechten om de laatste meloenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Als buffer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Dat doe je heel erg goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Ja nou.. was niet helemaal de insteek, maar kan ookquote:
Werkt niet echt dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n nagel is afgebroken bij het open maken van een buisje vit C tabletten
Jank0n
#prayforINGquote:De winst van ING kwam over de eerste drie maanden van dit jaar uit op 1,45 miljard euro. Dat is bijna 8 procent lager dan in dezelfde periode van vorig jaar.
Da's ook niet voor sterkere nagels, maar anti-scheurbuik.quote:
Snel, koop een potje met nagelsupplementspuldingesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jank0n
Zak-zak-zak zak maar door.quote:
Werkt het ook niet tegen scheuren in je nagels?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook niet voor sterkere nagels, maar anti-scheurbuik.
Ik had vanmorgen een te lange nagel afgebetenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jank0n
#prayINGquote:
Ja bedanktquote:
Rabo gaat dit ook al doen.quote:
Gelukkig hebben ze dat afgelopen maand al gedaanquote:
Ik zag een melding jaquote:
Oh, dát is wat ik hoorde. Gaat het?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een te lange nagel afgebeten![]()
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
RIP cocaïnenagel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
Ik denk eerder dat ik niet zo lomp moet doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, koop een potje met nagelsupplementspuldinges
Zoveel twijfel in één post.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Werkjes gewerkt. Nou maar even naar de visboer of zo. Even kibbeling happen denk ik.
Gister kreeg ik een mailtjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat afgelopen maand al gedaan
Tot de grond,quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt
3 weken in mijn hoofd gehad en nu is ie weer terug
Ik las grillen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag wel iemand met een dikke watermeloen ja. Onderop in de kar. Hoop dat hij kapot klapt door het gewicht van alle andere boodschappen die erop lagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker vechten om de laatste meloenen.
Rijke tata jij.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
Oh ik al een paar weken geleden van de ING, was ook gelijk de dag erna doorgevoerdquote:
Antilompsupplementdingesgebeuren danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik niet zo lomp moet doen.
Goede coverquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/gp/product/B0DXDH93YF
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.quote:
Ik ook. 6.5Kquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
Het is niet erg kom op doe hetquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.
quote:
Jaquote:
Silverback on top of the Aperock.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.
quote:
quote:
Dat is ook veel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En ik dacht dat ik met 3,5k veel kreeg
Nou nou.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
OP NAAR DE VISBOER
IK VREET AL DIE KIBBELING OP
NIEMAND KAN ME STOPPEN
ALLE KIBBELING GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Ik krijg maar 0,28k terugquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En ik dacht dat ik met 3,5k veel kreeg
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
OP NAAR DE VISBOER
NIEMAND KAN ME STOPPEN
Dat krijg ik dit jaar voor het eerst in mijn leven in meiquote:
Beter dan betalen!quote:
Zelfs ik voel iets machtigs tot leven komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
OP NAAR DE VISBOER
NIEMAND KAN ME STOPPEN
Alsof er een Pokémon aan het evalueren is. En wij zijn getuigenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs ik voel iets machtigs tot leven komen
Geniet ervanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg ik dit jaar voor het eerst in mijn leven in mei
Ik had altijd baantjes en werk waarbij het bij het salaris in zat of met IKB oid
DAT IS BIJNAquote:
Zeggehhh.. glas halfvol hoor, Lucquote:
Geld om op vakantie te gaan.quote:
Zakgeld om elders uit te gevenquote:
quote:
Krijg ik niet. Want IKBquote:
Ja ik nu dus ook voor het eerstquote:
Geld voor mijn nieuwe motorquote:
*Vult glas aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeggehhh.. glas halfvol hoor, Luc
Moet ook met een andere pas zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ze je bij de supermarkt wegjagen als je met vakantiegeld poogt te betalen.
Voorheen gewoon IKB en dus flinke smak geld in decemberquote:
Eerst aantonen dat je daar op vakantie bentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ze je bij de supermarkt wegjagen als je met vakantiegeld poogt te betalen.
Ik zal het doorgeven.quote:
Oh je kan dat toch gewoon uitbetalen wanneer je wil? Ik doe dat twee keer per jaar. En nog even km uitruilen, vakbondkosten omzetten etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen gewoon IKB en dus flinke smak geld in december
* wijst driftig naar zijn slippers.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst aantonen dat je daar op vakantie bent
In een kekke kleurtje met een palmboom eropquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Contant, vakantiegeld is verplicht in muntgeld.
De hele tijd "ICH SUCHE GROSSE BRATWURSTEN" roepschreeuwen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
Hawaii shirt en slippers aantrekken, zonnebril op en met een ander accent gaan praten. Misschien mag je dan wel met je vakantiegeld betalen
Ik las piemel coladaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in een Pina Colada ineens.
Weet niet waarom.
Ja ik deed af en toe wat, zeker toen ik mijn huis net had gekocht. Maar het grootste deel deed ik niets mee en dan kreeg ik nog een paar 1000 in december uitbetaaldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je kan dat toch gewoon uitbetalen wanneer je wil? Ik doe dat twee keer per jaar. En nog even km uitruilen, vakbondkosten omzetten etc.
Wel met muntjes betalen bitte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet niet waarom.
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik deed af en toe wat, zeker toen ik mijn huis net had gekocht. Maar het grootste deel deed ik niets mee en dan kreeg ik nog een paar 1000 in december uitbetaald
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/gp/product/B0DXDH93YF
IF YOU LIKE PINA COLADASquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet niet waarom.
Helemaal niemand...quote:
Ben je nu benieuwd hoe een piemel smaakt?quote:
Zekerquote:
Deze zag ik aankomen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka
quote:
Maar je houdt wel van me, toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka
Oeh. Ik ben wel brieseksueelquote:
Bij de Gouden Gorilla hebben ze lekkere piemel coladas op het terras aan het waterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka
Wie niet?quote:
Lekker harigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Gouden Gorilla hebben ze lekkere piemel coladas op het terras aan het water
Iemand die nu op ANONIEM is.quote:
Misschienquote:
Ja, ik weet welke je bedoeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Gouden Gorilla hebben ze lekkere piemel coladas op het terras aan het water
Wat mysterieus.quote:
Zegquote:
Oh, die ken ik niet.quote:
Please :’( je bent echt heel belangrijk voor me.quote:
Ohhhhquote:
Zijn zwakkelingen, die dat doen.quote:
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh
Wat zie jij er heerlijk uit
Ik wil je opeten met wat fruit
Weet je wat ik bedoel
WEET JE WAT IK BEDOEL
AAAAH OHHH
SCHATJE KOM EVEN HIER
EN DOE MIJ EEN PLEZIEEEEEER
EN SCHUD VOOR MIJJJJJJJJJJJJJ
ANONIMITY IS FOR THE WEAK.quote:
Ik wil je naaie naaie naaie naaie naaie huis brengen!quote:
Ja, en sluit af met Port Salutquote:
En een briecrofoon.quote:
PRECIESSSSSquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ANONIMITY IS FOR THE WEAK.
Ofzo.
Nou nou, zullen we eerst even wat drinken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil je naaie naaie naaie naaie naaie huis brengen!
Ik dacht dat dit iets met een brie croissantje was ofzoquote:
Kolere die zin heb ik al lang niet meer gelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil je naaie naaie naaie naaie naaie huis brengen!
Brie met banaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit iets met een brie croissantje was ofzo
Ik vind het leuk echt leukquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we eerst even wat drinken?
Sow.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het leuk echt leuk
Wat je met je billen doet
Maar pas op HOE
Anders krijg je
Billenkoek
Komt door @IJsdraakjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kolere die zin heb ik al lang niet meer gelezen.
Waar is zequote:
Ergens ijs aan het eten denk ikquote:
Ik heb ijsquote:
Aan het werk, sorryquote:
Hee draakquote:
Kattenlokkeerrrrrtquote:
Lievelingsdraakquote:
quote:
quote:
Liegenaaarquote:
Nee, zeker niet. Liggen 4 of 6 porties in de vriezerquote:
Welkequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Liggen 4 of 6 porties in de vriezer
Maar BV Nederland danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel best gescheten met werken voor deze week, den roodkoperen zon roept en koert.
In ieder geval cookie dough en chocolade fudge.quote:
Geef.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In ieder geval cookie dough en chocolade fudge.
Kom maar halenquote:
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En caramel chew chew?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet goed genoeg zeker?quote:
Geen idee, zou goed kunnen.quote:
Dus vanavond niet weer De Grote Tuigverbouwing van Scheveningen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen niet teveel kattenkwaad uithalen het komp allemaal wel goed.
Is geen caramel sutraquote:
Nog maar een paar nachtjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even linkse kattenkwaad gaan uithalen vandaag
Misschien toch maar weer de zweep in ere herstellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus vanavond niet weer De Grote Tuigverbouwing van Scheveningen?
wat ga je doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even linkse kattenkwaad gaan uithalen vandaag
Vuurwerk mag niet he?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je doen
Rotjes naar Faber gooien?
Maar kattekwaad en deugen gaan vaak matig samen dus kijk uitquote:
Dit deugt niet.quote:
Lientje bombarderen met poep ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar kattekwaad en deugen gaan vaak matig samen dus kijk uit
9005 hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer thuis6156 stapjes. Nog niet echt genoeg.
250-ish maarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
denk jeuk want je mag niet krabbenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger doet niet echt pijn maar jeukt wel vaak. Ik weet niet zo goed wat ik nou irritanter vind.
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienstquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienst
Iets met dichtbij
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?quote:
Die heb ik al een tijd niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?
Eenzijdig contact altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijd niet meer gesproken.
Uit het oog, uit het hard.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet nog bijkomen van de vorige keer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet nog bijkomen van de vorige keer.
Ik voel me ietwat aangesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOW
Noem jij CE nou ietwat spekkig?
Heb je tenminste meer aanspraak dan je weegschaalquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iets te lang in het zonnetje gewerkt en nu doet m'n hoofd weer pijn
Was je op de katoenvelden bezig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oude mensen kwaaltjes. Word alleen maar erger de rest van je leven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
same herequote:
Ik denk dat dit zo ongeveer de instelling is van zowat heel BV Nederlandquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Op vrijdag doe ik altijd m'n best me niet druk te maken
Daarom ook een ideale thuiswerkdagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo ongeveer de instelling is van zowat heel BV Nederland
Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Op vrijdag doe ik altijd m'n best me niet druk te maken
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeerquote:
He 4EverBlackEyed. Lekker van de zon aan het genieten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeer
Ik was nog de laatste dingetjes voor werk aan het doen en ik ga zo afrondenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He 4EverBlackEyed. Lekker van de zon aan het genieten?
Daarom ook een ideale thuiswerkdagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo ongeveer de instelling is van zowat heel BV Nederland
Klopt. Alleen als er een reden is waar ik niet onderuit kanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeer
Beetje met de kleine aan het spelen. Ze wil met alle geweld geen luier aan. Dus dat is zeer goed opletten voor mij!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was nog de laatste dingetjes voor werk aan het doen en ik ga zo afronden![]()
Jij dan?
Dat is wel erg weinigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.
Maar dat komt omdat er vertraging zat in de levering van ochtend post. Die had de sortering dus niet op tijd kunnen verwerken, waardoor deze pas dinsdag bezorgd kan worden (helaas)
Dat klinkt een tikje eigenwijsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met de kleine aan het spelen. Ze wil met alle geweld geen luier aan. Dus dat is zeer goed opletten voor mij!
Same samequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ook een ideale thuiswerkdag
[..]
Klopt. Alleen als er een reden is waar ik niet onderuit kan
Heb je wel eens kleine kindjes ontmoet?quote:
Je bent op dreef vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Hier zit een grap in over eigenwijs en niet zo groot zijn @:4everblackeyed
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.
Maar dat komt omdat er vertraging zat in de levering van ochtend post. Die had de sortering dus niet op tijd kunnen verwerken, waardoor deze pas dinsdag bezorgd kan worden (helaas)
Blauwe brieven of andere bewonderaars?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievennormaal krijg ik er 1 per maand ofzo
Nee, nog nooitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel eens kleine kindjes ontmoet?
Die zijn allemaal stronteigenwijs
Zekerquote:
Ze zien er voor jou wellicht uit als normale personenquote:
Een blauwe om te zeggen dat ik geld van ze krijg, eentje van de glasvezeldinges dat ze het gratis komen aansluiten en nog eentje van gemeente dat ze met geld gaan strooien voor isoleer subsidiequote:
Noem je nu 4E eigenwijsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ik ben weegschaal en ik vind het primaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een brief gekregen die verkeerd bezorgd was, alleen het huisnummer was goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievennormaal krijg ik er 1 per maand ofzo
Oh die ene gratis geld actie die ik vorig jaar had?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een blauwe om te zeggen dat ik geld van ze krijg, eentje van de glasvezeldinges dat ze het gratis komen aansluiten en nog eentje van gemeente dat ze met geld gaan strooien voor isoleer subsidie
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien er voor jou wellicht uit als normale personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |