Jumboemquote:
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkten na een wereldramp in films zijn altijd wel opvallend gezellig.
GeMo !quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal lekkere droge hammetjes en lekkere verse zeebaarzenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Gezondheid.quote:
De mensheid maakt zichzelf wel kapotquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.quote:
Daar zijn we al goed mee bezig ja.quote:
Snel! Maak een note!quote:
Al gedaanquote:
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.quote:
Zo’n goede modquote:
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
F1 he, moet allemaal snelquote:
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.
M'n pre-order was ook binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Ja, verstandigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Lekker vechten om de laatste meloenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Als buffer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Dat doe je heel erg goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Ja nou.. was niet helemaal de insteek, maar kan ookquote:
Werkt niet echt dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n nagel is afgebroken bij het open maken van een buisje vit C tabletten
Jank0n
#prayforINGquote:De winst van ING kwam over de eerste drie maanden van dit jaar uit op 1,45 miljard euro. Dat is bijna 8 procent lager dan in dezelfde periode van vorig jaar.
Da's ook niet voor sterkere nagels, maar anti-scheurbuik.quote:
Snel, koop een potje met nagelsupplementspuldingesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jank0n
Zak-zak-zak zak maar door.quote:
Werkt het ook niet tegen scheuren in je nagels?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook niet voor sterkere nagels, maar anti-scheurbuik.
Ik had vanmorgen een te lange nagel afgebetenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jank0n
#prayINGquote:
Ja bedanktquote:
Rabo gaat dit ook al doen.quote:
Gelukkig hebben ze dat afgelopen maand al gedaanquote:
Ik zag een melding jaquote:
Oh, dát is wat ik hoorde. Gaat het?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een te lange nagel afgebeten![]()
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
RIP cocaïnenagel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
Ik denk eerder dat ik niet zo lomp moet doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, koop een potje met nagelsupplementspuldinges
Zoveel twijfel in één post.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Werkjes gewerkt. Nou maar even naar de visboer of zo. Even kibbeling happen denk ik.
Gister kreeg ik een mailtjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat afgelopen maand al gedaan
Tot de grond,quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt
3 weken in mijn hoofd gehad en nu is ie weer terug
Ik las grillen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |