Lientje bombarderen met poep ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar kattekwaad en deugen gaan vaak matig samen dus kijk uit
9005 hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer thuis6156 stapjes. Nog niet echt genoeg.
250-ish maarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
denk jeuk want je mag niet krabbenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger doet niet echt pijn maar jeukt wel vaak. Ik weet niet zo goed wat ik nou irritanter vind.
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienstquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienst
Iets met dichtbij
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?quote:
Die heb ik al een tijd niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?
Eenzijdig contact altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijd niet meer gesproken.
Uit het oog, uit het hard.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet nog bijkomen van de vorige keer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet nog bijkomen van de vorige keer.
Ik voel me ietwat aangesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOW
Noem jij CE nou ietwat spekkig?
Heb je tenminste meer aanspraak dan je weegschaalquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iets te lang in het zonnetje gewerkt en nu doet m'n hoofd weer pijn
Was je op de katoenvelden bezig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oude mensen kwaaltjes. Word alleen maar erger de rest van je leven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |