Ik zag een melding jaquote:
Oh, dát is wat ik hoorde. Gaat het?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een te lange nagel afgebeten![]()
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
RIP cocaïnenagel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er nog zo'n half onzichtbaar randje onder en daarna wilde ik eens lekker ochtendkrabben op mijn rug sloeg dat hele restant van die nagel dubbel, heb gewoon een kwartier lopen gillen
Ik denk eerder dat ik niet zo lomp moet doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, koop een potje met nagelsupplementspuldinges
Zoveel twijfel in één post.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Werkjes gewerkt. Nou maar even naar de visboer of zo. Even kibbeling happen denk ik.
Gister kreeg ik een mailtjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat afgelopen maand al gedaan
Tot de grond,quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt
3 weken in mijn hoofd gehad en nu is ie weer terug
Ik las grillen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag wel iemand met een dikke watermeloen ja. Onderop in de kar. Hoop dat hij kapot klapt door het gewicht van alle andere boodschappen die erop lagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker vechten om de laatste meloenen.
Rijke tata jij.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
Oh ik al een paar weken geleden van de ING, was ook gelijk de dag erna doorgevoerdquote:
Antilompsupplementdingesgebeuren danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik niet zo lomp moet doen.
Goede coverquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/gp/product/B0DXDH93YF
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.quote:
Ik ook. 6.5Kquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
Het is niet erg kom op doe hetquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.
quote:
Jaquote:
Silverback on top of the Aperock.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat zelfverzekerder joh. Dat staat jou zo goed.
quote:
quote:
Dat is ook veel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En ik dacht dat ik met 3,5k veel kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |