In een kekke kleurtje met een palmboom eropquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Contant, vakantiegeld is verplicht in muntgeld.

De hele tijd "ICH SUCHE GROSSE BRATWURSTEN" roepschreeuwen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
Hawaii shirt en slippers aantrekken, zonnebril op en met een ander accent gaan praten. Misschien mag je dan wel met je vakantiegeld betalen

Ik las piemel coladaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in een Pina Colada ineens.
Weet niet waarom.

Ja ik deed af en toe wat, zeker toen ik mijn huis net had gekocht. Maar het grootste deel deed ik niets mee en dan kreeg ik nog een paar 1000 in december uitbetaaldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je kan dat toch gewoon uitbetalen wanneer je wil? Ik doe dat twee keer per jaar. En nog even km uitruilen, vakbondkosten omzetten etc.

Wel met muntjes betalen bitte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet niet waarom.

Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik deed af en toe wat, zeker toen ik mijn huis net had gekocht. Maar het grootste deel deed ik niets mee en dan kreeg ik nog een paar 1000 in december uitbetaald

Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/gp/product/B0DXDH93YF

IF YOU LIKE PINA COLADASquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet niet waarom.

Helemaal niemand...quote:

Ben je nu benieuwd hoe een piemel smaakt?quote:

Zekerquote:

Deze zag ik aankomen.quote:

quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka
quote:

Maar je houdt wel van me, toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka

Oeh. Ik ben wel brieseksueelquote:

Bij de Gouden Gorilla hebben ze lekkere piemel coladas op het terras aan het waterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand...
En dan heb je Moka

Wie niet?quote:

Lekker harigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Gouden Gorilla hebben ze lekkere piemel coladas op het terras aan het water

Iemand die nu op ANONIEM is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |