Beter dan betalen!quote:
Zelfs ik voel iets machtigs tot leven komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
OP NAAR DE VISBOER
IK VREET AL DIE KIBBELING OP
NIEMAND KAN ME STOPPEN
ALLE KIBBELING GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Alsof er een Pokémon aan het evalueren is. En wij zijn getuigenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs ik voel iets machtigs tot leven komen
Geniet ervanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg ik dit jaar voor het eerst in mijn leven in mei
Ik had altijd baantjes en werk waarbij het bij het salaris in zat of met IKB oid
DAT IS BIJNAquote:
Zeggehhh.. glas halfvol hoor, Lucquote:
Geld om op vakantie te gaan.quote:
Zakgeld om elders uit te gevenquote:
quote:
Krijg ik niet. Want IKBquote:
Ja ik nu dus ook voor het eerstquote:
Geld voor mijn nieuwe motorquote:
*Vult glas aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeggehhh.. glas halfvol hoor, Luc
Moet ook met een andere pas zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ze je bij de supermarkt wegjagen als je met vakantiegeld poogt te betalen.
Voorheen gewoon IKB en dus flinke smak geld in decemberquote:
Eerst aantonen dat je daar op vakantie bentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ze je bij de supermarkt wegjagen als je met vakantiegeld poogt te betalen.
Ik zal het doorgeven.quote:
Oh je kan dat toch gewoon uitbetalen wanneer je wil? Ik doe dat twee keer per jaar. En nog even km uitruilen, vakbondkosten omzetten etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen gewoon IKB en dus flinke smak geld in december
* wijst driftig naar zijn slippers.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst aantonen dat je daar op vakantie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |