abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217513780
14-jarige jongen gereanimeerd na mishandeling bij Witte Brug bij Alblasserdam
quote:
Een 14-jarige jongen is donderdagmiddag 1 mei 2025 zo ernstig mishandeld door een andere tiener, dat hij gereanimeerd moest worden. Dit gebeurde bij de Witte Brug tussen Alblasserdam en Nieuw-Lekkerland. Volgens meerdere getuigen kwam een 15-jarige jongen uit Alblasserdam naar de boezem toe, waar een groepje jongeren langs de waterkant ‘childe’. Hij vond, volgens een getuige, dat een 14-jarige jongen uit Papendrecht te veel naar hem keek. Vervolgens liep het vrij snel uit de hand.

Het slachtoffer zou volgens een meisje de keuze hebben gekregen om zijn ketting af te staan, in elkaar geslagen te worden, men zou naar zijn huis gaan. “Ze vonden dat het slachtoffer teveel keek. Daar is het allemaal mee begonnen. A. gaf hem een tik en er werd ‘kankersukkel’ gezegd. A. begon op het hart van het slachtoffer te slaan. Hij gaf meerdere klappen op zijn hart. En er werd geschopt. Daarna ging de jongen out. Toen was hij vier of vijf minuten out. Dat heb ik bijgehouden. Toen werd er gezegd: ‘geen ambulance bellen!’. Ik zei: “Ben je gek?Ik bel wel de ambulance”. Ik heb toen de ambulance gebeld. Iemand riep toen: “Hij ademt niet meer”. Ik ben er toen naar toe gerend. Een vriend heeft hem gereanimeerd en ik heb ernaast gezeten. Na het reanimeren kwam de jongen weer bij. In de ambulance is hij voor zijn eigen veiligheid weer in slaap gebracht en naar het Erasmus MC Sophia Kinderziekenhuis gebracht,” vertelt een meisje dat getuige was van de mishandeling.

Behalve dat het slachtoffer geslagen zou zijn, zou volgens een andere getuige ook zijn keel dichtgehouden zijn met de ketting die het slachtoffer om zijn nek droeg. Een ander vertelt dat de dader met nog 1 of 2 andere personen was en dat het slachtoffer met ongeveer 10 andere kinderen aan het genieten was van de zon, het water en van elkaar. De politie, ambulancedienst en traumahelikopter kwamen ter plaatse om hulp te verlenen. Toen de hulpdiensten arriveerden, had de jongen weer ademhaling en hartslag, zo laat de politie weten. Hij is met spoed overgebracht naar het kinderziekenhuis in Rotterdam. Het deel bij de Witte Brug waar de mishandeling plaatsvond, is enige tijd afgezet met politielint en aangemerkt als 'plaats delict'. Er vond uitgebreid politieonderzoek plaats.

Burgemeester Jan Willem Boersma van de gemeente Alblasserdam laat weten: "Ik ben geschrokken van de ernst van het incident. Mijn gedachten gaan uit naar het slachtoffer. De betrokkenheid van jonge daders maakt dit extra zorgelijk."

Update: de 15-jarige verdachte is zojuist opgepakt door het Team Parate Eenheid van de politie. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag.
Politie arresteert 15-jarige jongen in Alblasserdam op verdenking van poging doodslag 14-jarige
quote:
De politie heeft donderdagmiddag 1 mei 2025 in de Willem de Zwijgerlaan in Alblasserdam een 15-jarige jongen opgepakt, op verdenking van de ernstige mishandeling van een 14-jarige jongen uit Papendrecht. De mishandeling gebeurde eerder op de dag bij de Witte Brug tussen Alblasserdam en Nieuw-Lekkerland.De 14-jarige jongen zou diverse malen zijn geslagen door de Alblasserdammer, omdat hij “te lang keek”. Volgens een getuige werd ook de keel dichtgedrukt met de ketting die de jongen droeg. De jongen is gereanimeerd door vrienden en omstanders en is met spoed naar het kinderziekenhuis in Rotterdam gebracht. De opgepakte jongen wordt verdacht van een poging tot doodslag.
twitter

[ Bericht 14% gewijzigd door Knoc op 02-05-2025 06:52:29 ]
pi_217513797
Wat een fijne vent, gaat vast goed komen.

Hij keek te lang. Wat een minachting voor een menselijk leven
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 07:00:37 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217513804
quote:
Verschillende mensen reageren ook op het gedrag van de moeder van de verdachte, die bedreigingen heeft geuit. Dit roept bij sommigen woede op, met suggesties dat ook zij verantwoordelijk zou moeten worden gehouden. Tegelijk klinkt er ook begrip: sommigen wijzen erop dat haar reactie mogelijk voortkomt uit wanhoop en emotie als ouder.

Zet de hele familie maar uit, verliezen we niks mee
The End Times are wild
  vrijdag 2 mei 2025 @ 07:01:21 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217513807
"Hij keek teveel". Volledig legitieme reden om iemand dood te slaan inderdaad.

Bij die dader zit er dan toch ook gewoon geen enkel steekje vast in z'n hoofd.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 07:02:41 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217513811
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Bedreigingen, naar wie in godsnaam? Haar zoon is de enige die hier de fout in is gegaan.
pi_217513813
Wat me opvalt: daded is met zijn 2-en eof 3-en en slachtoffer met zijn tienen. Waarom is er niet ingegrepen?

Maar verder: ophangen de dader.
pi_217513816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

De familie van de dader, de moeder, heeft de journalist die de bovenstaande artikelen heeft geschreven bedreigd. Ze heeft hem, zijn vrouw en kinderen met de dood bedreigd. Daardoor heeft de desbetreffende journalist reacties op de nieuwsartikelen moeten uitschakelen. Tevens gaan er geruchten dat ze ook de familie van het slachtoffer heeft bedreigd. Echter kan ik dit laatste niet met zekerheid bevestigen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:04 schreef fokexpert het volgende:
Wat me opvalt: daded is met zijn 2-en eof 3-en en slachtoffer met zijn tienen. Waarom is er niet ingegrepen?

Maar verder: ophangen de dader.
Ondanks dat ik deze reactie liever niet plaatst, juist omdat ik het vooroordeel verafschuw. Maar helaas, in dit geval kloppen alle vooroordelen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Knoc op 02-05-2025 07:16:09 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 mei 2025 @ 07:51:56 #8
367000 roos94
pi_217514092
Volgens meerdere getuigen kwam een 15-jarige jongen uit Alblasserdam naar de boezem toe,

Naar de boezem :?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 08:03:14 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217514188
Goh verrassende culturele hoek weer.
pi_217514280
Wat een bizar agressieve types zijn dat toch... dat je je als moeder niet schaamt maar zelf gaat bedreigen ook :').
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 08:17:32 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217514294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:51 schreef roos94 het volgende:
Volgens meerdere getuigen kwam een 15-jarige jongen uit Alblasserdam naar de boezem toe,

Dat is Kinderdijk toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217514349
quote:

De Boezem is een gebied tussen de dorpen Alblasserdam en Nieuw-Lekkerland. Het gebied waar de molens van Kinderdijk zijn. Plaatselijk noemen we de rivieren daar de Hoge en Lage Boezem. Ondanks dat dat niet de officiële naam is. In de zomer zwemmen veel jongeren daar bij de bruggen in het gebied. Zo ook het slachtoffer en zijn vrienden.
pi_217514399
Heb geen kinderen. Had ik die wel, dan gingen ze op een vechtsport. Treurig dat het nodig is maar je wilt wel dat ze weerbaar zijn tegen de prehistorische woestijncultuur die we binnengelaten hebben.
^ To je nesmysl ^
pi_217514459
Zolang wij als individuelen handelen en niet als een eenheid dit soort groepen tuig aanpakken, blijft dit gebeuren.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:06:23 #15
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217515412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:35 schreef TyVole het volgende:
Heb geen kinderen. Had ik die wel, dan gingen ze op een vechtsport. Treurig dat het nodig is maar je wilt wel dat ze weerbaar zijn tegen de prehistorische woestijncultuur die we binnengelaten hebben.
Heb mijn dochter ook op een vechtsport gedaan toen ze 6 jaar was. Nu zit ze in de zorg en komt dus veel gekken tegen en komt het goed van pas. Ze straalt trouwens ook uit dat ze niet met zich laat sollen. Ik ben blij dat ze de skills heeft om zich te kunnen verdedigen.
To BG or not to BG!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:17:35 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217515518
Ziek!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217515817
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Cockwhale het volgende:
Zolang wij als individuelen handelen en niet als een eenheid dit soort groepen tuig aanpakken, blijft dit gebeuren.
Eens. Dat was vroeger ook anders, als je problemen maakte had je direct een stel havenarbeiders of boerenkinkels achter je aan omdat de sociale cohesie sterker was en mensen nog voor elkaar opkwamen. Wat dat betreft kan je het beste goede vrienden zijn met kampbewoners ofzo, die komen wel nog voor je vechten. Tegenwoordig is alles veel individualistischer, het meeste contact gaat via een schermpje, tot je twaalfde zie eigenlijk alleen vrouwen als rolmodel en wordt je geleerd dat je risicomijdend moet zijn en een tik uitdelen nooit goed is ook al heb je er zelf al tien gehad.

Zulke gasten moeten gewoon eens goed neergehoekt worden net zoals dat het enige is wat hielp toen ik vroeger gepest werd op school. Ik wil geen kinderen, maar inderdaad, die zou ik z.s.m. zelfverdediging leren met oog op overleving in een acute situatie, iets als Krav Maga ofzo.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:44:44 #18
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217515832
WTF lees ik nu weer?
pi_217515913
De dader is psychopaat en islamiet.. je verwacht het niet
pi_217516098
Vroeger had je stille tochten, werden er liedjes gemaakt over zinloos geweld.

Nu is het een klein artikeltje ergens.
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 11:17:26 #21
441859 crew  Lenny77
pi_217516138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:13 schreef Zoddie het volgende:

Je kan niet blijven lopen met kaarsjes he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:07:41 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217516605
Hmm. Maar op basis waarvan wordt nu geconcludeerd dat de dader een moslim is? Dit maak ik uit het artikel toch niet op. Ouders die de politie bedreigen zijn ook wel van die dingen die je bij roomblanke tokkiegezinnen ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217516648
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:13 schreef Zoddie het volgende:

Stille tochten zijn lastig als er een moskee doorheen loopt te toeteren.
pi_217516677
Poging tot doodslag. Niets meer niets minder. De gevangenis in met die gast.
pi_217516725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:
WTF lees ik nu weer?
Niks nieuws....
pi_217516736
quote:
Ze vonden dat het slachtoffer teveel keek. Daar is het allemaal mee begonnen. A. gaf hem een tik en er werd ‘kankersukkel’ gezegd.
Nou, mijn onderbuik draait op volle toeren hoor...
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:32:14 #27
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_217516851
quote:
grote kans dat je zoon dan met veel van die gasten met die specifieke culturele achtergrond traint en bevriend raakt. want ik zit zelf al jaren op een vechtsport en 80% is van buitenlandse afkomst, vrijwel allemaal overigens erg relaxed.
enkelband
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:55:14 #28
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217517032
Kudo's voor de mensen die zijn gaan reanimeren. ^O^
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_217517064
quote:
Hij vond, volgens een getuige, dat een 14-jarige jongen uit Papendrecht te veel naar hem keek.
Hetgeen hij eigenlijk alleen kan constateren door ook naar de ander te kijken. Ietswat hypocriet dan.
pi_217517123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wat een bizar agressieve types zijn dat toch... dat je je als moeder niet schaamt maar zelf gaat bedreigen ook :').
Wat is de rol van de volle neef van de moeder, aka de vader?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:09:54 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217517163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef recidivist het volgende:

[..]
grote kans dat je zoon dan met veel van die gasten met die specifieke culturele achtergrond traint en bevriend raakt. want ik zit zelf al jaren op een vechtsport en 80% is van buitenlandse afkomst, vrijwel allemaal overigens erg relaxed.
Ja, ze worden doorgaans wat minder relaxed als je nietsvermoedend langs loopt en ze in de gaten hebben dat je vrij weerloos bent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:18:18 #32
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217517254
Wat een mooi land hebben we toch...
pi_217517287
tja
...zucht
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217517351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Met de noorderzon vertrokken.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 mei 2025 @ 13:30:50 #35
842 Zorro
Z
pi_217517390
quote:

[..]
Nu doe je een aanname.
Je gaat er nu vanuit dat de moeder enig idee heeft wie de vader is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217517491
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:30 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nu doe je een aanname.
Je gaat er nu vanuit dat de moeder enig idee heeft wie de vader is.
Hardop gelachen. _O-
pi_217518104
Wilde beesten worden ook agressief van oogcontact en zien het als uitdagen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 2 mei 2025 @ 14:47:01 #38
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217518129
Als dit geen redenen is tot uitzetting wat dan wel? Opzouten met dit gajes. Je zoon slaat iemand bijkans dood voor no reason en dan ga je de pers ook nog ernstig bedreigen. Hier past maar 1 sanctie op: opzouten naar de zandbak van herkomst. Onacceptabel dit!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 15:27:06 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217518365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)14-nog-in-ziekenhuis

Uiteraard Marokkaanse roots. Wat had je anders verwacht?

Opvallend dat de standaard deugneuzen van Fok!, zoals @:Harvest89, dit topic nog niet hebben gevonden om dit recht te praten.
Dit is gewoon 1 mafketel.
Nog steeds 0 reden om alle Nederlanders met een donkere huidskleur in zee te dumpen of tweederangs burgers te maken zoals men bijvoorbeeld in dat Scheveningen topic voorstelde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:28:38 #40
287741 matspontius
pi_217518765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 15:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nog steeds 0 reden om alle Nederlanders met een donkere huidskleur in zee te dumpen of tweederangs burgers te maken zoals men bijvoorbeeld in dat Scheveningen topic voorstelde.
Nogmaals, voor de zoveelste keer uitgelegd! Het gaat niet om de huidskleur maar om de culturele roots en alle ellende die daaruit voortkomt.
"Hoka Hey!"
  Forum Admin vrijdag 2 mei 2025 @ 16:35:18 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217518808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef recidivist het volgende:

[..]
Zijn niet dezelfde type jongens. Ja je hebt gyms en scholen waar tuig zit, maar daar zul je ook niet zo snel terecht komen als je zelf niet ook zo'n type bent.

Naast relaxed zijn dat echt niet de types die op oorlogspad gaan om "wat kijk je kk sukkel" te roepen. Al is het maar omdat ze dan van de coach ook een portie klappen krijgen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:54:35 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217518950
De A van Anton.....?
pi_217519053
Wanneer gaan we eens benoemen dat racisme tegen blanke Nederlanders het meeste voorkomt? Laten we stoppen met het geschetste beeld dat racisme tegen minderheden het grootste probleem is hier.
Nederlanders zijn een makkelijk slachtoffer, want ze doen nooit wat terug, ze hebben geen grote groepen familie en vrienden achter hun staan en laten alles maar gebeuren.
Echt waar, ze lachen zich dood om de zwakke aard van de blanke jongetjes. En ik kan het weten want ik was in mijn jeugd 1 van de weinige blanken in mijn vriendengroep en ik weet hoe er op straat over "tattas" wordt gedacht.
pi_217519162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef Aress020 het volgende:
Wanneer gaan we eens benoemen dat racisme tegen blanke Nederlanders het meeste voorkomt? Laten we stoppen met het geschetste beeld dat racisme tegen minderheden het grootste probleem is hier.
Nederlanders zijn een makkelijk slachtoffer, want ze doen nooit wat terug, ze hebben geen grote groepen familie en vrienden achter hun staan en laten alles maar gebeuren.
Echt waar, ze lachen zich dood om de zwakke aard van de blanke jongetjes. En ik kan het weten want ik was in mijn jeugd 1 van de weinige blanken in mijn vriendengroep en ik weet hoe er op straat over "tattas" wordt gedacht.
Maar wel jaloers zijn op het IQ, de banen en de historie van deze 'tattas'
pi_217519193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Maar wel jaloers zijn op het IQ, de banen en de historie van deze 'tattas'
Die historie wordt door hun vaak gebruikt als legitieme reden om zich hier zo te gedragen.
Net zoals dat dat ook de reden zou zijn dat we hier maar alle migranten moeten toelaten en het door deze historie komt dat het acceptabel is dat we worden omgevolkt. Want alleen blanke mensen zeuren over het woord omvolking, de allochtonen weten dat dit waar is en zijn er wel content mee.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:27:16 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217519202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef Aress020 het volgende:
Racisme tegen etnische minderheden is dan ook totaal geen probleem in Nederland. In menig onderzoek komt Nederland altijd als één van de meest tolerante en minst racistische landen naar voren. Dat Nederland zogenaamd hartstikke racistisch zou zijn is vooral een dogma dat binnen links en progressieve contreien leeft.

Maar om nu dan maar te zeggen dat deze situatie in Alblasserdam voortkwam uit racisme omdat het slachtoffer schijnbaar blank is en de dader een migratieachtergrond heeft is net zo onzinnig. Het lijkt vooral om zinloos geweld te draaien
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:30:08 #47
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217519218
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt vooral om zinloos geweld te draaien
Door wederom een dader met Marokkaanse roots.
pi_217519302
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Racisme tegen etnische minderheden is dan ook totaal geen probleem in Nederland. In menig onderzoek komt Nederland altijd als één van de meest tolerante en minst racistische landen naar voren. Dat Nederland zogenaamd hartstikke racistisch zou zijn is vooral een dogma dat binnen links en progressieve contreien leeft.

Maar om nu dan maar te zeggen dat deze situatie in Alblasserdam voortkwam uit racisme omdat het slachtoffer schijnbaar blank is en de dader een migratieachtergrond heeft is net zo onzinnig. Het lijkt vooral om zinloos geweld te draaien
Met je eerste alinea ben ik het compleet eens.
Met je tweede niet, hier vind ik je wel wat naïef.
Deze jongen had dit niet als er een groepje van 10 Surinamers of Molukkers had gezeten waarvan er eentje er klaarblijkelijk te lang had gekeken.
Maar wel tegen een groep van 10 blanke Nederlanders terwijl hun met zijn 3en zijn. Puur omdat ze weten dat de vrienden van die jongen niet gaan helpen omdat ze bang zijn. En om hun te laten zien dat ze de baas zijn in hun land.
pi_217519359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zijn niet dezelfde type jongens. Ja je hebt gyms en scholen waar tuig zit, maar daar zul je ook niet zo snel terecht komen als je zelf niet ook zo'n type bent.

Naast relaxed zijn dat echt niet de types die op oorlogspad gaan om "wat kijk je kk sukkel" te roepen. Al is het maar omdat ze dan van de coach ook een portie klappen krijgen.
Hij heeft het over achtergrond, niet over type.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:50:45 #50
287741 matspontius
pi_217519427
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:30 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En ook nog op die leeftijd - weer een pareltje voor de toekomst en aanwinst voor de maatschappij 🖕
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 18:24:08 #51
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217519643
quote:
De verdachte, de 15-jarige A., is een Nederlander met Marokkaanse roots. Door buurtbewoners wordt hij omschreven als een jongen die licht ontvlambaar is en zich bediend van grof taalgebruik. Een andere buurtbewoner zegt dat hij deel uitmaakt van een straatgroep, die overal in Alblasserdam opereert. De groep zou zich op fatbikes verplaatsen. De politie kan dat niet bevestigen.
Altijd. Het. Fucking. Zelfde. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_217521196
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De ouders zijn ook schuldig hieraan. Marokkaanse jongens worden niet opgevoed, in tegenstelling tot de meiden. Stuur dit soort jongens maar met hun ouders naar een opvoedingskamp.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 13:02:59 #53
287741 matspontius
pi_217524905
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De ouders zijn ook schuldig hieraan. Marokkaanse jongens worden niet opgevoed, in tegenstelling tot de meiden. Stuur dit soort jongens maar met hun ouders naar een opvoedingskamp.
Maar dan wel in eigen zandbak!! Want dit soort gajes wil je hier gewoon niet hebben rondlopen.
"Hoka Hey!"
pi_217525363
quote:

Tetten, jopen, melkkanonnen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:34:59 #55
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_217525431
quote:

[..]
Precies.
Nederlandse autoriteiten houden niet altijd genoeg rekening met het feit dat cultuur twee kanten op werkt. Mensen uit een schaamtecultuur reageren vaak vooral op de gevolgen voor hun hele familie of groep, niet alleen op persoonlijke straffen. Daarom zouden maatregelen ook die groeps- en familie-effecten moeten meenemen, in plaats van zich alleen op individuele verantwoordelijkheid te richten.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:36:48 #56
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217525438
quote:

[..]
Het is het zoveelste voorbeeld van slecht geïntegreerde migranten uit Islamitische landen. Waarbij de ouders trouwens ook wel eens aangekeken mogen worden. Dit soort tuig dient gewoon direct te worden uitgezet en het paspoort ook afgenomen. Bij migranten met een achtergrond in Marokko kan dit trouwens ook makkelijk want die hebben allen een dubbele nationaliteit.

Dan krijg je natuurlijk wel weer jammerende politie van partijen zoals D66 en GroenLinks ..

'Ja, maar racisme'
'Ja, maar Islamofobie'

.. maar die mensen dienen ook niet meer serieus genomen te worden, die kijken structureel weg van de enorme negatieve oververtegenwoordiging van migranten uit Islamitische landen en zijn daardoor medeschuldig aan de problemen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:44:29 #57
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217525490
quote:

[..]
Zelfs in Alblasserdam. Die ratten vervuilen echt elk provinciedorp dat er maar is.
Le Diable
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:49:09 #58
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217525511
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is het zoveelste voorbeeld van slecht geïntegreerde migranten uit Islamitische landen. Waarbij de ouders trouwens ook wel eens aangekeken mogen worden. Dit soort tuig dient gewoon direct te worden uitgezet en het paspoort ook afgenomen. Bij migranten met een achtergrond in Marokko kan dit trouwens ook makkelijk want die hebben allen een dubbele nationaliteit.

Dan krijg je natuurlijk wel weer jammerende politie van partijen zoals D66 en GroenLinks ..

'Ja, maar racisme'
'Ja, maar Islamofobie'

.. maar die mensen dienen ook niet meer serieus genomen te worden, die kijken structureel weg van de enorme negatieve oververtegenwoordiging van migranten uit Islamitische landen en zijn daardoor medeschuldig aan de problemen.
Het hebben van een dubbele nationaliteit is in beginsel eigenlijk al discriminatie, jij en ik hebben die mogelijkheid namelijk niet. Daar mag wmb ook wel wat kritischer naar gekeken worden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:51:33 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217525534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nogmaals, voor de zoveelste keer uitgelegd! Het gaat niet om de huidskleur maar om de culturele roots en alle ellende die daaruit voortkomt.
Oh echt joh.
Zou je voetbalhooligans na een dagje ajax-feyenoord ook in zee willen gooien?
Zeg maar gewoon ja, zo kun je jezelf misschien nog redden.
pi_217525542
Ach de geneugten van de geïmporteerde verrijkingen van onze cultuur.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 14:54:01 #61
287741 matspontius
pi_217525544
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh echt joh.
Reageer toch eens direct en inhoudelijk op een quote i.p.v. dat warrige braaksel wat je elke keer uitkotst - daar is geen touw aan vast te knopen namelijk :!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:03:20 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217525587
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:54 schreef matspontius het volgende:

[..]
Reageer toch eens direct en inhoudelijk op een quote i.p.v. dat warrige braaksel wat je elke keer uitkotst - daar is geen touw aan vast te knopen namelijk :!
Je bent daar gaan schuimbekken in het topic omdat ze vooral zwart zijn.
Ook hilarisch dat je herhaaldelijk brult, "deporteren in zee! terug naar de zandbak! Kutbuitenlanders". Terwijl het overgrote deel waarschijnlijk gewoon Nederlanders zijn. Ze hebben dezelfde rechten als jij en ik.

En het was een overdreven ophef om niets trouwens. Er waren geen gewonden, geen grote vernielingen, gewoon wat vervelende jongeren. Nergens voor nodig om daar zo giftig op te reageren. Kom eens van je zolderkamer af man.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:04:07 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217525595
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het hebben van een dubbele nationaliteit is in beginsel eigenlijk al discriminatie, jij en ik hebben die mogelijkheid namelijk niet. Daar mag wmb ook wel wat kritischer naar gekeken worden.
Het is inderdaad opmerkelijk dat migranten dit wél mogen, maar autochtone Nederlanders niet. Als die bijvoorbeeld jaren in het buitenland wonen en de nationaliteit van dat land willen aannemen verliest men automatisch de Nederlandse nationaliteit.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:11:49 #64
287741 matspontius
pi_217525652
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je bent daar gaan schuimbekken in het topic omdat ze vooral zwart zijn.
Ook hilarisch dat je herhaaldelijk brult, "deporteren in zee! terug naar de zandbak! Kutbuitenlanders". Terwijl het overgrote deel waarschijnlijk gewoon Nederlanders zijn. Ze hebben dezelfde rechten als jij en ik.

En het was een overdreven ophef om niets trouwens. Er waren geen gewonden, geen grote vernielingen, gewoon wat vervelende jongeren. Nergens voor nodig om daar zo giftig op te reageren. Kom eens van je zolderkamer af man.
Nogmaals, je beweert van alles, laat maar eens zien dan waar ik dat zeg - ik wens je alvast veel succes.

En je 2e quote is echt koekkoek - niemand neemt jou serieus door dit soort gebral :R
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:13:19 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217525666
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:11 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nogmaals, je beweert van alles, laat maar eens zien dan waar ik dat zeg - ik wens je alvast veel succes.

En je 2e quote is echt koekkoek - niemand neemt jou serieus door dit soort gebral :R
Nee, gelukkig neemt men jou serieus met je overdreven schuimbekkende bejaarde boze buurman reacties.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:14:47 #66
287741 matspontius
pi_217525676
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee, gelukkig neemt men jou serieus met je overdreven schuimbekkende bejaarde boze buurman reacties.
En wederom geen inhoudelijke reactie - :W
"Hoka Hey!"
pi_217525707
quote:
alle Nederlanders met een donkere huidskleur in zee te dumpen of tweederangs burgers te maken zoals men bijvoorbeeld in dat Scheveningen topic voorstelde.
Zo hé. Echt waar??
Wat een onzin ben jij toch aan het schuimbekken en aan het brallen. _O- 8)7

quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh echt joh.
Voetbalhooligans die zomaar mensen het ziekenhuis in slaan omdat ze ''verkeerd'' aan worden gekeken??

Waarom niet? Graag zelfs.

(Als zoiets zou gebeuren, natuurlijk)
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:28:18 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217525750
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Zo hé. Echt waar??
Wat een onzin ben jij toch aan het schuimbekken en aan het brallen
Nee hoor. Dat topic is ook geheel terecht schoongeveegd.
pi_217525774
quote:

[..]
Ik begrijp niet wat de moeders rol was hierin? Zij heeft ook mensen bedreigd ?
pi_217525836
.

[ Bericht 99% gewijzigd door klipper op 03-05-2025 15:42:33 ]
pi_217525870
quote:

[..]
Maar in Alblasserdam zijn er wel verrekte veel k** marokkanen
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:48:41 #72
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217525916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:37 schreef Aress020 het volgende:

[..]
Met je eerste alinea ben ik het compleet eens.
Met je tweede niet, hier vind ik je wel wat naïef.
Deze jongen had dit niet als er een groepje van 10 Surinamers of Molukkers had gezeten waarvan er eentje er klaarblijkelijk te lang had gekeken.
Maar wel tegen een groep van 10 blanke Nederlanders terwijl hun met zijn 3en zijn. Puur omdat ze weten dat de vrienden van die jongen niet gaan helpen omdat ze bang zijn. En om hun te laten zien dat ze de baas zijn in hun land.
Waar baseer je dit op?

Ik heb wel degelijk situaties bijgewoond waarbij groepjes Marokkaanse jongeren met de standaard "wat kijk je", jongens van Surinaamse afkomst aanvielen.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 15:53:28 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217525952
quote:

[..]
Als blijkt dat ze Marokkaanse paspoorten hebben: graag.

Sowieso tijd om de wet aan te passen en strenger straffen minderjarigen mogelijk te maken. Lekker verwijderen uit de maatschappij dit soort lui, inclusief opvoeders wanneer duidelijk dat deze medeschuldig zijn door overduidelijk slechte opvoeding (bijv. adhv de acties van deze moeder).
Krekker is de bom!
pi_217526067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef KreKkeR het volgende:
Als blijkt dat ze Marokkaanse paspoorten hebben: graag.

Ha!

Met onze D66 rechters _O-

NWS / Intrekking Nederlanderschap van terrorist niet toegestaan
pi_217526118
@KreKkeR.

De haat tegen blanke mensen wordt door de mainstream en linkse politiek aangewakkerd. En dus wordt de lat voor fysieke aanvallen op blanke mensen door buitenlanders hiermee verlaagd want die denken niet zoveel na.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 16:16:06 #76
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217526120
Mooi, als je aan de titel al ziet wat de afkomst van de dader is.
Lekker blijven wegkijken :Z
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 16:16:45 #77
287741 matspontius
pi_217526124
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat topic is ook geheel terecht schoongeveegd.
Ah, een rasechte leugenaar! De ware aard toont zich. Mijn quotes staan er allemaal nog in. Maar goed, het is wel duidelijk op welke golflengte jij opereert 🤠
"Hoka Hey!"
pi_217526178
Gaaf landje!
pi_217526213
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waar baseer je dit op?

Ik heb wel degelijk situaties bijgewoond waarbij groepjes Marokkaanse jongeren met de standaard "wat kijk je", jongens van Surinaamse afkomst aanvielen.
Ook als de Surinamers met 10 zijn en de Marokkanen met 3? Ik heb dat nog nooit gezien terwijl ik aardig wat uren met dit soort groepen heb doorgebracht
  zaterdag 3 mei 2025 @ 16:42:25 #80
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 16:28 schreef Aress020 het volgende:

[..]
Ook als de Surinamers met 10 zijn en de Marokkanen met 3? Ik heb dat nog nooit gezien terwijl ik aardig wat uren met dit soort groepen heb doorgebracht
Dat niet nee.
Krekker is de bom!
pi_217526285
quote:

[..]
De welbekende bingokaart wordt weer helemaal afgevinkt ja...

Dit is ondertussen toch bijna de vierde generatie Marokkanen die zich niet weet te gedragen.
pi_217526304
quote:

[..]
:'). Maar in dit geval is de moeder toch specifiek in het nieuws gekomen door de journalisten te bedreigen?
  zaterdag 3 mei 2025 @ 16:52:12 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526341
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef Jeo_Boden het volgende:
@:KreKkeR.

De haat tegen blanke mensen wordt door de mainstream en linkse politiek aangewakkerd. En dus wordt de lat voor fysieke aanvallen op blanke mensen door buitenlanders hiermee verlaagd want die denken niet zoveel na.
Vertel, hoe wakkeren de mainstream en linkse politiek de haat jegens blanken aan?
Krekker is de bom!
pi_217526423
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 16:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Vertel, hoe wakkeren de mainstream en linkse politiek de haat jegens blanken aan?
Niet in die context maar iig dat gewauwel over white privilige, slavernij door blanken, blanken die voorrang krijgen op baantjes in het bedrijfsleven...
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:12:15 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526470
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Niet in die context maar iig dat gewauwel over white privilige, slavernij door blanken, blanken die voorrang krijgen op baantjes in het bedrijfsleven...
Dit heeft echt geen zak te maken met Marokkaanse jongeren die op basis van "wat kijk je", ruzie zoeken. Dat fenomeen had je in de jaren 90, ver voor hetgeen jij net beschrijf, al.

Het heeft eerder opvoedkundige oorzaken mbt een eerste niet opgeleide generatie gastarbeiders, die in een totaal andere omgeving met veel meer sociale controle opgroeide, kinderen op straat liet rondhangen in een totaal andere wereld zonder de sociale controle van het vroegere plattelandsdorp van de ouders.

Dit in combinatie met nog een aantal zaken zorgde voor totaal onspoorde groepen. Groepen waar deze moeder van dit joch, samen met haar stuk tuig van een zoon, beiden waarschijnlijk toe behoren.
Krekker is de bom!
pi_217526508
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:34 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]
Precies.
Nederlandse autoriteiten houden niet altijd genoeg rekening met het feit dat cultuur twee kanten op werkt. Mensen uit een schaamtecultuur reageren vaak vooral op de gevolgen voor hun hele familie of groep, niet alleen op persoonlijke straffen. Daarom zouden maatregelen ook die groeps- en familie-effecten moeten meenemen, in plaats van zich alleen op individuele verantwoordelijkheid te richten.
Het is geen schaamtecultuur, maar een 100% schuldafschuifcultuur.

Marokkanen, in het algemeen, accepteren geen eigen verantwoordelijkheid/schuld. Ze beschouwen hun eigen cultuur en geloof als 100% perfect. Als iets mis gaat, moet het dus wel de schuld zijn van de ander (lees de nederlander, het westen of de jood).

Wij in Nederland kennen daarentegen een schuldcultuur, wij nemen alle schulden en zonden van de ganse wereld op onze schouders. Gaat een asielzoeker de mist in? Steekpartij? Verkrachting? Dat is onze schuld, want het schortte aan onze begeleiding.

Dit is ook een reden waarom de integratie van nieuwkomers uit islamitische culturen zo stroef verloopt, zij willen geen verantwoordelijkheid, en wij nemen oneigenlijk hun verantwoordelijkheid over. Wij zoeken niet de oplossing bij henzelf zoals zou moeten, maar bij ons maar het ligt feitelijk niet bij ons. Zo kom je niet verder.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:20:21 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217526529
quote:

[..]
En altijd dezelfde die het maar niet in willen zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217526583
quote:
Het is nu ook heel vaak met een mes. Gewoon heel ver bij uit de buurt blijven.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217526641
Op een zeker moment zullen we allen beseffen dat dit niet de schuld is van opvoeding, maar dat dit simpelweg in hun natuur zit. Dit geldt voor zowel zwarten als marokkanen turken ea. afrikaans volk.

Nu wordt er nog teveel weggekeken van de werkelijke oorzaak. De meesten zitten in een ontkenningsfase. Alles krijgt de schuld behalve de oorzaak. Maar op een geven moment valt er niet veel meer te ontkennen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:36:57 #90
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526665
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:33 schreef Jeo_Boden het volgende:
Op een zeker moment zullen we allen beseffen dat dit niet de schuld is van opvoeding, maar dat dit simpelweg in hun natuur zit. Dit geldt voor zowel zwarten als marokkanen turken ea. afrikaans volk.
We hebben er weer een hoor.

Jij smult echt van dit soort nieuwsberichten waar je langzaam aan steeds meer jouw neonazi agenda kan doordrukken, he? Aan welke neonazi-groep ben jij verbonden? :)
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:36:59 #91
287741 matspontius
pi_217526666
quote:
Koertom: niet meer binnen laten!!!!
"Hoka Hey!"
pi_217526676
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij smult echt van dit soort nieuwsberichten waar je langzaam aan steeds meer jouw neonazi agenda kan doordrukken, he? Aan welke neonazi-groep ben jij verbonden? :)
Seethe on, sukkeltje.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:38:46 #93
287741 matspontius
pi_217526679
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hou toch eens op met iedereen als een nazi, racist of PVV-klant weg te zetten als een mening jou niet aanstaat. Ga gewoon normaal in discussie want je reageert echt als een kleine kleuter door mensen direct in een hoek weg te zetten. Ontzettend vermoeiend!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:40:33 #94
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526694
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:38 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Seethe on, sukkeltje.
:W
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:43:10 #95
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:38 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hou toch eens op met iedereen als een nazi, racist of PVV-klant weg te zetten als een mening jou niet aanstaat. Ga gewoon normaal in discussie want je reageert echt als een kleine kleuter door mensen direct in een hoek weg te zetten. Ontzettend vermoeiend!
quote:
Hoe zou jij dit dan noemen matspontius? :)
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:53:12 #96
28033 Pek
je moet wat
pi_217526787
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit in combinatie met nog een aantal zaken zorgde voor totaal onspoorde groepen. Groepen waar deze moeder van dit joch, samen met haar stuk tuig van een zoon, beiden waarschijnlijk toe behoren.
De Islam?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_217526828
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Vind jij dan ook niet dat ( de meeste) Marokkanen echt een veel groter ego hebben dan de gemiddelde
Nederlander?

Ego, trots, eergevoel.

Of vind je dat ook racistisch? Ik vraag het me gewoon af.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:03:19 #98
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217526895
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Pek het volgende:

[..]
De Islam?
Ja. Maar met nuance, want niet bijna elke Moslim is een zich misdragende kneus.

Maar geloof kan absoluut een versterkende factor zijn in combinatie met laag iq, gebrek aan opvoeding en totale disconnect met de maatschappij waarin iemand leeft.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:04:25 #99
287741 matspontius
pi_217526913
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Dat is toch gewoon zijn mening? Hij geeft gewoon een feit weer. Wil dat dan zeggen dat hij die gelijk maar allemaal gaat uitroeien gelijk aan de Nazi's in de vorige eeuw?
"Hoka Hey!"
pi_217526930
Users die ongeveer iedereen met een kleurtje over een (heel slechte) kam scheren is natuurlijk niet gelijk aan iedereen
pi_217526973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:04 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon zijn mening? Hij geeft gewoon een feit weer. Wil dat dan zeggen dat hij die gelijk maar allemaal gaat uitroeien gelijk aan de Nazi's in de vorige eeuw?
Ah, daar zit het. Je vind die mensen allemaal hetzelfde. Die zijn aangeboren slecht.

Waarschijnlijk vind je jezelf wel een uniek persoon die verschillend is van iedereen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:14:15 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217527035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Vind jij dan ook niet dat ( de meeste) Marokkanen echt een veel groter ego hebben dan de gemiddelde
Nederlander?

Ego, trots, eergevoel.

Of vind je dat ook racistisch? Ik vraag het me gewoon af.
Ik ken genoeg prima Marokkanen, dus nee.

Maar wat ik wel zie is dat Marokkanen verhoudingsgewijs tov van andere groepen, wel vaker dergelijk fout gedrag, in combi met groot ego vertonen. En dat alleen al is zorgwekkend genoeg en reden voor hardere actie.

Maar sommige mensen moeten daar meteen alle of bijna alle Marokkanen van maken.

En de user waar ik op reageerde ging nog vele malen verder.
Niet alleen had hij het meteen over "zwarten, Marokkanen, Turken, zwarten en ander Afrikaans volk", hij spreekt niet over misdragingen, spreekt niet over cultuur, maar stelt dat deze volken van nature slecht zijn.

Dat is haast de woordenboek definitie van racisme en nog zijn er users die dit proberen goed te praten met "tegenwoordig word je zomaar voor iets racist genoemd"... Bizar.

Door een dergelijke stelling zeg je eigenlijk: ze zijn allemaal slecht + er is geen oplossing want het zit in hun natuur.

Dit is het schoolvoorbeeld van haatzaaien.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:16:32 #103
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217527070
quote:

[..]
Het is een feit dat zwarten, Marokkanen, Turken, Afrikanen van nature slecht zijn?
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:23:00 #104
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217527140
quote:

[..]
Dit, opdonderstralen naar je eigen hoerenland.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:23:15 #105
459912 FlippingCoin
pi_217527146
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het is een feit dat zwarten, Marokkanen, Turken, Afrikanen van nature slecht zijn?
Heb je hem weer.

Lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:24:48 #106
459912 FlippingCoin
pi_217527166
Het schoolvoorbeeld van haat zaaien is wat je in de media leest met al die mishandelingen en soortgelijk gedrag. :lijstje:

En je oogst wat je zaait.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:26:23 #107
287741 matspontius
pi_217527195
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ja, dat is zijn mening en zijn feit. Dat maakt hem gelijk aan een nazi?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:37:42 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217527375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, dat is zijn mening en zijn feit. Dat maakt hem gelijk aan een nazi?
Neo-nazi.

Wat vind je ervan als iemand roept "blanken zijn van nature een slecht ras"?
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:40:52 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217527411
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Het schoolvoorbeeld van haat zaaien is wat je in de media leest met al die mishandelingen en soortgelijk gedrag. :lijstje:

En je oogst wat je zaait.
Wat heeft hardwerkende Oenboengtoe uit Ghana met goede studie en baan precies gezaaid met deze misdaad gepleegd door Marokaans tuig?
Krekker is de bom!
pi_217527479
Alle rotzooi wordt zo vaak door buitenlanders gepleegd dat ze de signalement afkomst en namen niet meer erbij vermelden in het nieuws. Maar blijf rustig doorgaan met ontkennen.

Blijf schuilen achter het 'maar niet allemaal'. Op een gegeven moment kun je ze maar beter allemaal gaan vermijden.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:45:46 #111
459912 FlippingCoin
pi_217527500
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wat heeft hardwerkende Oenboengtoe uit Ghana met goede studie en baan precies gezaaid met deze misdaad gepleegd door Marokaans tuig?
Verkeerde vraag.
pi_217527505
Bij het lezen van de titel had ik al weer een vaag vermoeden om wat voor soort daders dit weer gaat. Even later werd het bevestigd: een dader met een Marokkaanse achtergrond. Multicultureel Nederland; the gift that keeps on giving w/

Wat een volle bak met ellende heb je als land toch naar binnen gehaald. En dit is nog maar het begin.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:50:37 #113
287741 matspontius
pi_217527575
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Neo-nazi.

Wat vind je ervan als iemand roept "blanken zijn van nature een slecht ras"?
Moeten zij weten - wordt ik niet warm of koud van.

Kijk, ik kan jou een ongelofelijke droplul vinden en zeggen dat dit een feit is. Mag ik zeggen toch? Ik kan ook zeggen dat alle Fokkers hier droplullen zijn en dat dit een feit is. Who cares? Pas als dit uit goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek naar voren komt moet je je zorgen maken! Bij mijn weten is er geen actieve KKK in Nederland toch?

Verder kan je beter de discussie voeren of de multiculturele samenleving een succes is. We zien in de dagelijkse praktijk dat dit niet bijster goed werkt!!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:50:50 #114
39337 Bloemkool
Bloemkool
pi_217527580
Dit soort tuig moet je toch achter een vrachtauto vasthangen en de grens over slepen. Wat een tuig. En maar wegkijken blijven want het zijn er maar een paar. Elke is er een teveel die we hier niet nodig hebben. Gooi gewoon de grens dicht voor bepaalde culturen en landen. Teveel rotzooi ertussen en te duur om de een goede eruit te halen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_217527595
Het land uit.
pi_217527656
stormfront.fok.nl
  zaterdag 3 mei 2025 @ 19:02:01 #117
28033 Pek
je moet wat
pi_217527776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:55 schreef stalybridge het volgende:
stormfront.fok.nl
Werkt niet :+
Ook niet als je er www of http voor zet, wat gebeurt hier? :(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 19:08:05 #118
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217527881
quote:

[..]
De nazi's met hun uitroeibeleid baseerden zich anders wel op dat soort halfgare meningen.
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 19:40:41 #119
441859 crew  Lenny77
pi_217528172
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ik ken genoeg prima Marokkanen, dus nee.

Maar wat ik wel zie is dat Marokkanen verhoudingsgewijs tov van andere groepen, wel vaker dergelijk fout gedrag, in combi met groot ego vertonen. En dat alleen al is zorgwekkend genoeg en reden voor hardere actie.

Maar sommige mensen moeten daar meteen alle of bijna alle Marokkanen van maken.

En de user waar ik op reageerde ging nog vele malen verder.
Niet alleen had hij het meteen over "zwarten, Marokkanen, Turken, zwarten en ander Afrikaans volk", hij spreekt niet over misdragingen, spreekt niet over cultuur, maar stelt dat deze volken van nature slecht zijn.

Dat is haast de woordenboek definitie van racisme en nog zijn er users die dit proberen goed te praten met "tegenwoordig word je zomaar voor iets racist genoemd"... Bizar.

Door een dergelijke stelling zeg je eigenlijk: ze zijn allemaal slecht + er is geen oplossing want het zit in hun natuur.

Dit is het schoolvoorbeeld van haatzaaien.
En als je zegt dat het puur aan opvoeding ligt?
Is het dan ook racistisch?
  zaterdag 3 mei 2025 @ 19:59:13 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217528361
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee, waarom zou dat racistisch zijn? :?
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:28:04 #121
287741 matspontius
pi_217528689
quote:

[..]
Nee, dat valt onder de noemer discriminerend 🤣
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:55:51 #122
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217529009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nee, dat valt onder de noemer discriminerend 🤣
Je kan wel proberen lollig te doen en zaken belachelijk te maken, maar jij bent toch echt degene die er geen zak van snapt.

Ben je bekend met de officiele definitie/betekenis van "racisme"?
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:57:38 #123
287741 matspontius
pi_217529658
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Je kan wel proberen lollig te doen en zaken belachelijk te maken, maar jij bent toch echt degene die er geen zak van snapt.

Ben je bekend met de officiele definitie/betekenis van "racisme"?
Nou professor - leg eens uit dan, leren we allemaal nog iets 👍
"Hoka Hey!"
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:20:10 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217529962
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 19:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De nazi's met hun uitroeibeleid baseerden zich anders wel op dat soort halfgare meningen.
flikker toch op man
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:22:06 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217529992
ras en etniciteit is volstrekt IRRELEVANT.

Cultuur en waarden en normen, dat is waar het om moet gaan.

Liever een afvallige Marokkaan dan een bekeerde Nederlander.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:24:47 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
flikker toch op man
Oh, ik moet opflikkeren.
Maar de user Jeo_Boden mag gewoon zijn racistische drek posten.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:25:50 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530059
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh, ik moet opflikkeren.
Maar de user Jeo_Boden mag gewoon zijn racistische drek posten.
Dat interesseert je niet; het is weer je geforceerde 'ik deug nu' act

Dodelijk vermoeiend
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:27:26 #128
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217530089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
ras en etniciteit is volstrekt IRRELEVANT.
Ja precies, dat zie je vooral in Ter Apel
Le Diable
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:28:24 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530102
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat interesseert je niet; het is weer je geforceerde 'ik deug nu' act

Dodelijk vermoeiend
Als het zo vermoeiend is moet je zelf gewoon opflikkeren. Ik doe niets verkeerd. Er zijn hier users die racistische opmerkingen maken of aanmoedigen, richt je pijlen anders daar eens op.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:29:09 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530118
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als het zo vermoeiend is moet je zelf gewoon opflikkeren. Ik doe niets verkeerd. Er zijn hier users die racistische opmerkingen maken of aanmoedigen, richt je pijlen anders daar eens op.
Deed ik al toen jij nog meermarcheerde met die club.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:30:48 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nu lijk jij te marcheren met die club.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:30:57 #132
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217530146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:57 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nou professor - leg eens uit dan, leren we allemaal nog iets 👍
Nou eigenlijk vroeg ik het aan jou. En ik ben wel benieuwd wat jij zelf denkt dat racisme inhoudt volgens jouw persoonlijke mening en daarnaast ook volgens de officiële betekenis/definities.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:31:37 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nu lijk jij te marcheren met die club.
Hierom walg ik van je act.

Geef één racistische quote van mijn hand.

Eén.

Croft ze.

Misselijkmakende meelopende trendhopper.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:33:11 #134
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217530178
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja precies, dat zie je vooral in Ter Apel
Wel eens gehoord van cultuur in combinatie met persoonlijkheid?

Of was je niet sarcastisch?
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:33:55 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_217530189
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je bent gewoon een karikatuur van jezelf man, snap dan eens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:35:15 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530207
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hierom walg ik van je act.

Geef één racistische quote van mijn hand.

Eén.

Croft ze.

Misselijkmakende meelopende trendhopper.
Dit is geen act.
Maar je postgedrag spreekt gewoon boekdelen. Jij valt mij aan omdat ik reageer op een racistische post.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:35:44 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is geen act.
Maar je postgedrag spreekt gewoon boekdelen. Jij valt mij aan omdat ik reageer op een racistische post.
Ik vroeg om quotes.

Moet een klein karwei zijn. Kom er eens mee, mijn 'racisme'.

Wellicht heb je je Stahlhelm roze geverfd, dat roze kan altijd nog overgeschilderd worden wanneer je je weer eens bedenkt, niet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217530259
quote:

[..]
Dan sla je spijkers met koppen. Zoals ik al eerder in een reactie typte, helaas voldoet de dader aan het clichématige beeld. Het verloop van dit topic maakt duidelijk waarom ik helaas typte. Het simpele feit in dit geval is dat het probleem ligt in de opvoeding van deze dader. Ik ken deze dader, ik ken de groep probleemjongeren waar hij deel van uitmaakt. En dat zoiets als dit zou gebeuren verbaasd mij eerlijk gezegd niets.

Maar of zijn Marokkaanse achtergrond daar veel mee te maken heeft. Ik betwijfel het, ik twijfel zelfs of de moeder überhaupt Marokkaans is. Deze groep probleemjongeren bestaat dan ook niet enkel uit Marokkanen. Deze groep bestaat uit alle nationaliteiten, en daar zit absoluut ook voldoende autochtoon tuig bij. Wat het gros echter met elkaar in het gemeen hebben zijn de gezinnen waar ze uit komen. Oftewel een ernstig gebrek aan opvoeding.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:40:53 #139
117098 Hathor
Effe niet
pi_217530282
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is geen act.
Jouw postgedrag spreekt anders ook aardig wat boekdelen, wist je dat nog niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:58:09 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530532
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jouw postgedrag spreekt anders ook aardig wat boekdelen, wist je dat nog niet?
Jij weet blijkbaar niet dat mensen kunnen veranderen.
Zo ook Etto.
Tal van racistische drek op dit forum, maar dat negeert hij gewoon.
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 23:05:05 #141
441859 crew  Lenny77
pi_217530641
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 19:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Nee, waarom zou dat racistisch zijn? :?
Geen idee?
Want als ik schrijf: Marokkanen voeden hun kinderen verkeerd op.
Is het dan wel racistisch?
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:14:53 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530783
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik vroeg om quotes.

Moet een klein karwei zijn. Kom er eens mee, mijn 'racisme'.

Wellicht heb je je Stahlhelm roze geverfd, dat roze kan altijd nog overgeschilderd worden wanneer je je weer eens bedenkt, niet
De gekozen users om op te reageren, wat je doet is, gewoon verdacht.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:15:16 #143
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530790
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De gekozen users om op te reageren, wat je doet is, gewoon verdacht.
:') :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:16:12 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217530805
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zo ook Etto.
Nee hoor. Zoals ik al zei; dat verwierp ik al toen jij nog rondbanjerde met je neo-nazi makkers.

Maar zoals het een bekeerling betreft, schiet je helemaal door en dus is kritiek op een bepaalde religie, die vooral aangehangen wordt door niet-witte mensen, direct nazistisch en racistisch en fobisch ad inf.

Daarom neem ik bekeerlingen niet serieus.

Daarbij ben je niet zo veranderd... je hebt de zaak nu gewoon omgedraaid: wit = kut, niet-wit is geweldig.

En dat is oh zo overduidelijk. Net een ex roker...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:16:39 #145
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217530815
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen idee?
Want als ik schrijf: Marokkanen voeden hun kinderen verkeerd op.
Is het dan wel racistisch?
Nee.
Maar als je beweert zoals die ene mongool in dit topic, Marokkaanse kinderen zijn van nature slecht. Dat wel.
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:05 #146
441859 crew  Lenny77
pi_217530922
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee.
Maar als je beweert zoals die ene mongool in dit topic, Marokkaanse kinderen zijn van nature slecht. Dat wel.
Niemand is van nature slecht (uitgezonderd zware congenitale psychiatrische problematiek).
Des te meer zonde dat opvoeding dan voor bepaalde gedragingen zorgt :{
  zondag 4 mei 2025 @ 11:04:20 #147
287741 matspontius
pi_217532990
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niemand is van nature slecht (uitgezonderd zware congenitale psychiatrische problematiek).
Des te meer zonde dat opvoeding dan voor bepaalde gedragingen zorgt :{
De mensheid an sich is de meest destructieve soort op deze planeet - dat heeft inderdaad niets met ras, kleur of afkomst te maken!
"Hoka Hey!"
  zondag 4 mei 2025 @ 11:09:08 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217533009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zo ook Etto.
Nee, we zien vooral dat sommige progressieve en linkse users kritiek op migratie, de Islam of het gedrag van mensen met een migratieachtergrond heel snel wegzetten als 'racisme' omdat men het niet kan hebben dat de vele negatieve manieren waarop deze groepen zijn oververtegenwoordigd worden opgemerkt en bekritiseerd.

En wat dit betreft heb ik ook te doen met de FOK! crew, wat zullen die een enorme lading aan TRs moeten afwerken zeg.
  zondag 4 mei 2025 @ 11:37:46 #149
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217533196
Weten jullie wat ik racistisch vind?
Dat als ik varken eet ik volgens sommigen faire game ben om te mishandelen en te beroven en je NL meiden en vrouwen gerust mag betasten en verkrachten omdat het toch maar hoeren zijn. Wanneer word dit soort discriminatie eens mainstream erkend en besproken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Joopklepzeiker op 04-05-2025 16:49:33 ]
pi_217533643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik mis dat deel de laatste tijd wel een beetje. Je lijkt "hypocrisie" bestrijden belangrijker te vinden.

Ik vind opmerkingen van Jeo_Biden echt niet kunnen en er lijkt hier op Fok! wel een normalisatie te zijn voor dit soort drek.
  zondag 4 mei 2025 @ 12:36:11 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217533665
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ik mis dat deel de laatste tijd wel een beetje. Je lijkt "hypocrisie" bestrijden belangrijker te vinden.

Ik vind opmerkingen van Jeo_Biden echt niet kunnen en er lijkt hier op Fok! wel een normalisatie te zijn voor dit soort drek.
Jeo_Biden negeer ik. Kijk alleen naar die naam. Of het geraaskal over de verkiezing van '20.

Verder heb ik het gisteren nog gesteld: ras en etniciteit is volstrekt irrelevant. Ik word daar namelijk onpasselijk vam, het afrekenen (of juist ophemelen) van mensen op basis van vaststaande eigenschappen (ras, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217533700
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jeo_Biden negeer ik. Kijk alleen naar die naam. Of het geraaskal over de verkiezing van '20.

Verder heb ik het gisteren nog gesteld: ras en etniciteit is volstrekt irrelevant. Ik word daar namelijk onpasselijk vam, het afrekenen (of juist ophemelen) van mensen op basis van vaststaande eigenschappen (ras, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur).
Ik twijfel ook niet dat dat je standpunt is, die sneeuwt alleen wel onder op het moment dat je de user 'aanvalt' die wel tegengas geeft tegen dit soort drek. Los of je gelijk heb over die user.
  zondag 4 mei 2025 @ 12:44:06 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217533713
quote:

[..]

Jankballen, met je gejank over racisme elke keer, alsof dat het aller- aller ergste vergrijp is dat je kan bedenken als dit soort uiterst gewelddadige zaken besproken worden :').

Ik zal een deal met je maken, jij mag mij 364 dagen elke dag uitmaken voor gore smerige naar kaas stinkende kankernederlander, of wat je zelf allemaal kan verzinnen, echter....

op dag 365 mag ik met jou doen wat er elke keer in dit soort topics besproken wordt.

Deal?

Met je gejank over wat boze woordjes als er weer eens een kind (bijna in dit geval) afgemaakt wordt of hele groepen kapotgereden met een SUV oid :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217533858
quote:
13s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:44 schreef HeatWave het volgende:
op dag 365 mag ik met jou doen wat er elke keer in dit soort topics besproken wordt.

Ah gossie.

Waarom zou ik behoefte hebben aan racistisch gereutel over Nederlanders. Het zal je misschien verbazen, dat veroordeel ik ook.

Ik reageer overigens op een hele specifieke uitspraak dat mensen met een bepaalde achtergrond inherent slecht zijn. Maar zelfs het veroordelen van deze schedelmeterij is al woke blijkbaar.
  zondag 4 mei 2025 @ 13:00:20 #155
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217533875
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe zie je dat voor je dan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 4 mei 2025 @ 13:09:01 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217533952
quote:

[..]

Als je users zoals Jeo_Biden en matspontius hun gang laten gaan krijg je hier stormfront.
Maar dat is allemaal geen probleem, de mensen die kritiek hebben op ze, die moeten zogenaamd opflikkeren. :')
  zondag 4 mei 2025 @ 13:12:28 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217533981
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als je users zoals Jeo_Biden en matspontius hun gang laten gaan krijg je hier stormfront.
Maar dat is allemaal geen probleem, de mensen die kritiek hebben op ze, die moeten zogenaamd opflikkeren. :')
Omdat je kritiek nogal absurd is, aangezien je gewoon hetzelfde denkt maar dan 180 graden gedraaid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 mei 2025 @ 13:13:28 #158
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217533991
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je kritiek nogal absurd is, aangezien je gewoon hetzelfde denkt maar dan 180 graden gedraaid.
Dat doe ik helemaal niet.
Hou gewoon je valse beschuldigingen voor je.
  zondag 4 mei 2025 @ 13:13:39 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217533993
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:58 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ah gossie.

Waarom zou ik behoefte hebben aan racistisch gereutel over Nederlanders. Het zal je misschien verbazen, dat veroordeel ik ook.

Ik reageer overigens op een hele specifieke uitspraak dat mensen met een bepaalde achtergrond inherent slecht zijn. Maar zelfs het veroordelen van deze schedelmeterij is al woke blijkbaar.
Dat woord gebruik ik dus al jaren voor dit soort raciaal geneuzel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217534265
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:58 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ah gossie.

Maar als mensen met een bepaalde achtergrond meer criminele handelingen plegen mag dat toch wel benoemd worden ?
Al die plofkraken en explosies de laatste tijd. In Den Haag onlangs nog een half flatgebouw.
Maar ook die rellen in Scheveningen, dat waren weinig autochtone Nederlanders.
Maar als je problemen niet durft of mag benoemen kun je ze ook niet oplossen en worden de spanningen in de samenleving alleen maar groter.
  zondag 4 mei 2025 @ 13:50:33 #161
375783 Cockwhale
Ik bijt.
pi_217534366
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:00 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je dan?
Ten eerste, hadden die andere jongeren, die blijkbaar dik in de meerderheid waren, gewoon hun "vriend" fysiek moeten helpen verdedigen. Waarschijnlijk stonden ze er als mietjes naar te kijken. Geen wonder dat die hyena's toeslaan.
pi_217534387
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:35 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Maar als mensen met een bepaalde achtergrond meer criminele handelingen plegen mag dat toch wel benoemd worden ?
Al die plofkraken en explosies de laatste tijd. In Den Haag onlangs nog een half flatgebouw.
Maar ook die rellen in Scheveningen, dat waren weinig autochtone Nederlanders.
Maar als je problemen niet durft of mag benoemen kun je ze ook niet oplossen en worden de spanningen in de samenleving alleen maar groter.
Natuurlijk, volgens mij wordt dat in dit topic ook niet bestreden. De grens werd getrokken toen er werd gezegd dat dit aangeboren is en voor de hele groep geldt.
  zondag 4 mei 2025 @ 13:54:57 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217534398
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ten eerste, hadden die andere jongeren, die blijkbaar dik in de meerderheid waren, gewoon hun "vriend" fysiek moeten helpen verdedigen. Waarschijnlijk stonden ze er als mietjes naar te kijken. Geen wonder dat die hyena's toeslaan.
Probleem is dat als ze dat gedaan hadden ze nu waarschijnlijk in de bak hadden gezeten wegens een "hate crime" naar die arme, zielige buitenlandse verrijkingsparel :').
Get woke, go broke!
pi_217534473
Verkeerde toppa
Zonder wrijving geen glans
  zondag 4 mei 2025 @ 14:17:12 #165
375783 Cockwhale
Ik bijt.
pi_217534562
quote:
9s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Probleem is dat als ze dat gedaan hadden ze nu waarschijnlijk in de bak hadden gezeten wegens een "hate crime" naar die arme, zielige buitenlandse verrijkingsparel :').
Mwah, dat betwijfel ik, ik denk dat dat groepje niet zo ver was gegaan in het toepassen van geweld.
pi_217534685
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:53 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Natuurlijk, volgens mij wordt dat in dit topic ook niet bestreden. De grens werd getrokken toen er werd gezegd dat dit aangeboren is en voor de hele groep geldt.
Dat aangeboren zal voor sommigen wel gelden maar voor de meesten niet denk ik.
Maar sommigen worden wel heel makkelijk meegezogen in slecht gedrag heb ik het idee.
  zondag 4 mei 2025 @ 14:59:59 #167
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217535088
quote:
9s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bullshit. Dit zuig je uit je duim.
Krekker is de bom!
  zondag 4 mei 2025 @ 15:01:35 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217535110
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 14:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Bullshit. Dit zuig je uit je duim.
Ja, heldere, dat kan je inderdaad afleiden aan het woord "waarschijnlijk".

Nog meer open deuren of was dit het? :').
Get woke, go broke!
  zondag 4 mei 2025 @ 15:22:04 #169
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217535315
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2025 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, heldere, dat kan je inderdaad afleiden aan het woord "waarschijnlijk".

Nog meer open deuren of was dit het? :').
Het is ook niet waarschijnlijk dat zoiets zou gebeuren, tis gewoon klinkklare onrealistische onzin.

Dat er een mes/wapen getrokken zou worden daarentegen is helaas realistischer
Krekker is de bom!
pi_217536413
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:01 schreef kwiwi het volgende:
"Hij keek teveel". Volledig legitieme reden om iemand dood te slaan inderdaad.

Bij die dader zit er dan toch ook gewoon geen enkel steekje vast in z'n hoofd.
Dader heeft gewoon een ondermaats IQ en vermoedelijk een niet nader te noemen RAL kleur.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_217536707
quote:

[..]
Als we het nu eens alleen met alle mafkezen doen..dat is al een goed begin.
Kijken hoe lang het duurt voor we hier burgeroorlog hebben dan.
pi_217536787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Gaat niet werken.
Het enige wat werkt is onderdrukking en dictatoriale regimes of massaal deporteren
Met democratie kunnen ze niet omgaan.
  zondag 4 mei 2025 @ 19:25:28 #173
287741 matspontius
pi_217537916
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op mijn vraag om voorbeelden aan te dragen van racisme en discriminatie reageer je niet. Na herhaaldelijk vragen kom je dan doodleuk aanzetten met dat het topic is opgeschoond - ja zo lust ik er nog wel een paar. Je bent gewoon een keiharde leugenaar die dingen verzint waar je bij staat.

Zit in de aard van het beestje niet? Liegen om je eigen fixatie neurose te onderbouwen 🤥
"Hoka Hey!"
  zondag 4 mei 2025 @ 20:15:57 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217538686
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet.
Hou gewoon je valse beschuldigingen voor je.
Vertel eens iets positiefs over Nederland en Nederlanders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 mei 2025 @ 20:49:33 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217539210
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel eens iets positiefs over Nederland en Nederlanders.
Och, mijn eerste vriendin kon goed pijpen, en Amsterdam is een leuke stad om naar toe te gaan.
  zondag 4 mei 2025 @ 20:55:51 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217539299
quote:

[..]

Lijkt inderdaad dat niet het racisme het belangrijkst is, maar of degene die er op reageert wel genoeg recht in de leer is.
  zondag 4 mei 2025 @ 21:00:18 #177
459912 FlippingCoin
pi_217539371
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Lijkt inderdaad dat niet het racisme het belangrijkst is, maar of degene die er op reageert wel genoeg recht in de leer is.
Racisme is niet het belangrijkste, dat is het zoveelste slachtoffer zoals beschreven in de op. :|W
  zondag 4 mei 2025 @ 21:19:54 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217539713
quote:
16s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Racisme is niet het belangrijkste, dat is het zoveelste slachtoffer zoals beschreven in de op. :|W
Gelukkig maar dat je dit probleem voor in de toekomst oplost door:

-Een hoop bevolkingsgroepen die geen zak met elkaar te maken te hebben;
-Mensen die WEL een echte bijdrage leveren aan Nederland EN mensen die ons land alleen maar verkloten

samen allemaal op 1 hoop te gooien, ze allemaal gezamelijk af te schilderen als van nature minderwaardige mensen, etc.

Ja dat zal de Nederlandse samenleving echt goed doen! :')
Krekker is de bom!
  zondag 4 mei 2025 @ 21:21:56 #179
459912 FlippingCoin
pi_217539755
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Gelukkig maar dat je dit probleem voor in de toekomst oplost door:

-Een hoop bevolkingsgroepen die geen zak met elkaar te maken te hebben;
-Mensen die WEL een echte bijdrage leveren aan Nederland EN mensen die ons land alleen maar verkloten

samen allemaal op 1 hoop te gooien, ze allemaal gezamelijk af te schilderen als van nature minderwaardige mensen, etc.

Ja dat zal de Nederlandse samenleving echt goed doen! :')
Doe ik niet, next!
  zondag 4 mei 2025 @ 21:38:17 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217540024
quote:
16s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Doe ik niet, next!
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heb je hem weer.

Lol
Wat wil je dan met bovenstaande opmerking zeggen?

Ik reageer in een discussie n.a.v. onderstaande post en jij komt daarmee. Vertel, hoe moet ik jouw post interpreteren?

quote:

Krekker is de bom!
  zondag 4 mei 2025 @ 21:57:06 #181
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217540326
Arabieren en alles wat daar aan verwant is moorden elkaar onderling al om het kleinste meningsverschil uit.

Maar ze kunnen natuurlijk perfect meedraaien in een multiculturele samenleving, het zal altijd wel de schuld zijn van een ander.
pi_217540417
Je in elkaar laten slaan door een knulletje van 15 :')
  zondag 4 mei 2025 @ 22:02:42 #183
459912 FlippingCoin
pi_217540437
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Wat wil je dan met bovenstaande opmerking zeggen?

Ik reageer in een discussie n.a.v. onderstaande post en jij komt daarmee. Vertel, hoe moet ik jouw post interpreteren?
[..]

dat jij ieder soortgelijk topic weer bezig bent met van alles vergoeilijken, wat ondertussen wel grappig begint te worden
  zondag 4 mei 2025 @ 22:04:19 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217540477
quote:
16s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat jij ieder soortgelijk topic weer bezig bent met van alles vergoeilijken, wat ondertussen wel grappig begint te worden
Vergoeilijken? Of je leest mijn reacties niet. Of je bent niet helemaal 100.
Krekker is de bom!
  zondag 4 mei 2025 @ 22:16:04 #185
459912 FlippingCoin
pi_217540720
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Vergoeilijken? Of je leest mijn reacties niet. Of je bent niet helemaal 100.
dat is wel bijzonder grof om te roepen op 4 mei zeg
  zondag 4 mei 2025 @ 22:18:58 #186
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217540785
quote:
13s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat is wel bijzonder grof om te roepen op 4 mei zeg
Ja dag trolletje :W
Krekker is de bom!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:42:54 #187
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_217556096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:

eens hoor. daarnaast wordt je ego ook wel flink getemd als je bij een normale of goede gym je vechtsport beoefend. alleen al omdat er genoeg anderen zijn die stukken beter dan je zijn en ondanks dat zij beter zijn tijdens sparren als het goed is niet los op je gaan, oftewel respect tonen. wat je ook zelf overneemt.
enkelband
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:55:48 #188
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_217556241
Deze gozer is gewoon gek.

Zoals met gekke honden een spuitje krijgen.
Moeten ze langzaam ook gaan doen met deze afwijkingen van personen.

Moet willig op een hart te gaan slaan.
Het is gewoon eigenlijk iemand dood slaan.
En technische gezien was deze jongen ook dood geslagen.
Maar door hulp was het net op tijd .

Zeker omdat dat stuk schoft zegt geen ziekenhuis bellen.

Smerige stuk stront.

Maar goed dat heb je als je stront binnen laat van uit landen waar het leven niks waard is.

Apen land zijn we aan het worden.
pi_217567774
Het nieuwe normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')