SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het leuk vindt.
Tikje passief agressiefquote:
Paprikaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Weet nog niet welke chips want ik ben nog in de auto, op de parkeerplaats
Met lekker etenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat 4ebe nu een welkomstfeestje moet geven voor ons![]()
Bij haar in de achtertuinquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Mag ze zelf eens muffins uitdelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Ok, dankquote:
In hebbesquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Uur nagedacht over waar ik zin in hebbes, het is watermeloen.
Met kieeeeeeeeeeeeeeep?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
HALLOOOOOOOOOO wquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik parkeer daar niet in de straat want dan wordt de airbag gejat.quote:
Anders is het geen feestjequote:
Zou er nog een uurtje over nadenkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Weet nog niet welke chips want ik ben nog in de auto, op de parkeerplaats
Fruitstal Koen, hebbes hier de sappigste watermeloen!quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fruitstal Koen, hebbes hier de sappigste watermeloen!
Moet even bijkomenquote:
En dan nog een uurtje om er helemaal zeker van te zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er nog een uurtje over nadenken
Dat weet ikquote:
Woont ze aan de slechte kant van het dorp?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik parkeer daar niet in de straat want dan wordt de airbag gejat.
Nog steeds dik en rondquote:
Ik blijf soms net iets te lang zittenquote:
Tot hij bij een sappige steak uitkomtquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje om er helemaal zeker van te zijn.
Gewoon nog kwartiertje meeposten hier; dan heb je vast meer zin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb geen zin om auto te rijden. Waarom ben ik niet met m’n ex collega gaan sporten. Hij rijdt dan altijd en dan kan ik lekker lui hangen.![]()
Weet niet of er een goede kant isquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woont ze aan de slechte kant van het dorp?
Om naar huis te gaan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog kwartiertje meeposten hier; dan heb je vast meer zin.
Aaawquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog steeds dik en rondHad weer een emmer gras voor ze geplukt en je ziet ze dan echt opleven
Dat zei je alquote:
Nog steeds hierquote:Op maandag 21 april 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
waar hangt @:4everblackeyed uit eigenlijk?
ZEGquote:
Kloppen ze dan aan je ruitje?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf soms net iets te lang zitten
IK KEN HET VERDER NIET DAAR TOCHquote:
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan wil je weer op de computer FOK!ken voor de full experience
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vijf minuten lol van chips, voor eeuwig op je bips"
Mag hopen van nietquote:
Op het grote internet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan wil je weer op de computer FOK!ken voor de full experience
JA WAT ZIT JE DAN MET MIJN PRIVE TE SPELEN, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN SCHAT DAAAAAAGquote:
Er komt nu wel een bestelbus aan, met hoge snelheid.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag hopen van niet![]()
Raar gesprek dit
JA EHHquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er komt nu wel een bestelbus aan, met hoge snelheid.
Dat is vooral goor.quote:Op maandag 21 april 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat @:4everblackeyed maar niet horen dat gorgonzola mild is
OKÉ HET SPIJT ME DRIEKEERROND. Ik zal even je ruitenwisservloeistof bijvullenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WAT ZIT JE DAN MET MIJN PRIVE TE SPELEN, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN SCHAT DAAAAAAG![]()
![]()
![]()
Ja, dat zit al in de naamquote:
Heb jij een bestelbus dan ?quote:
Met ruitenwisservloeistof of met iets anders?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OKÉ HET SPIJT ME DRIEKEERROND. Ik zal even je ruitenwisservloeistof bijvullen
Oh. Toen was de kaas in de aanbieding en vroeg muis zich af welke korst je kon etenquote:
Helemaal niemand die dat wilquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzola, daar kun je in de zomer bellen mee blazen.
Waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ruitenwisservloeistof of met iets anders?
Want als het iets anders is, dan liever niet
Ronde circkelquote:
Ik drink zowel koffie als theequote:Op woensdag 23 april 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:4everblackeyed vindt hier iets van.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op haar rug. Noemt ze een rugzak
Nou.quote:
5000 kilo aan maaskeien erin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op haar rug. Noemt ze een rugzak
Ik lees net dat ik een bestelbus op mijn rug heb.quote:
je weet dat ik dat nooit zou doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
Als een schattig tasje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een bestelbus op mijn rug heb.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je weet dat ik dat nooit zou doen.Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het ruikt zo lekker buitenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenHAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE LUL.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Vanaf morgen is dat weer afgelopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
#stinknavelquote:
Een beste krachtoefeningquote:
Oke, omdat je het zo lief vraagt.quote:
Wittegeit ??quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
190 kilo aan groene asperges erbij want ge wit ooit nooit nie.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ik had best zonder deze informatie rustig verder kunnen leven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Alle opties zijn optioneelquote:
Ze is er weerquote:
Wel perfecte doorwaaitemperatuur.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Zolang het maar droog blijftquote:
Het was ook niet echt waarquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had best zonder deze informatie rustig verder kunnen leven.
Woei.quote:
Goorgonzolacirculatiequote:
Wat lees ik hier nou weer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik sowieso pas weer aan beginnen richting september. @:4EverBlackEyed heeft ons weer eens in de steek gelaten, dus er is ook geen druk meer om ze te kopen.
Uhm.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
As ge mar hart genoeg wilt dan kende alles.
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.quote:
Zit je nou nog steeds in die auto ?quote:
Zal het doorgeven aan de weergoden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.
Echt fijnquote:
Dat kan ik waarderen dankjewel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan de weergoden.
Hierna hebben we nooit meer 2 dagen achter elkaar hetzelfde weer ongeveerquote:
Nu een paar dagen heerlijk weer, en dan straks weer de mogelijkheid om de warmte uit huis te krijgen voordat de nachten plakkerig worden. Perfect zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.
Ik ben er weer, dus de druk is er weer, dus muffins kunnen weer gekocht wordenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, precies. Ben blij dat je de boodschap hebt gevonden.
Jerseymelkquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee om de watermeloensmaak mee weg te spoelen, ijskoude Jersey melk
Ik had de 3 en nu de 4, want bij de 5 (destijds de nieuwste toen ik een koptelefoon wilde kopen) had niet al te veel nieuwe opties, dus heb ik het maar bij de 4 gehouden.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb op aanraden van @:4everblackeyed ook zo'n ding gekocht, weet alleen even niet welke versie. Volgens mij de versie die eentje ouder is dan de nieuwste. Maar werkt echt super goed
En dan een melkboer om het af te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee om de watermeloensmaak mee weg te spoelen, ijskoude Jersey melk
Gewoon de klassiekerquote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon broccoli-gehakt
@:4everblackeyed
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan een melkboer om het af te maken.
Fout. Ik ben succesvol afgekickt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er weer, dus de druk is er weer, dus muffins kunnen weer gekocht worden
We zullen zienquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht net dat m’n auto gejat was bij de sportschool. Bijna paniek. Herinner ik me ineens dat ik met die van m’n man ben.![]()
Ik jeb de 4 besteldquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had de 3 en nu de 4, want bij de 5 (destijds de nieuwste toen ik een koptelefoon wilde kopen) had niet al te veel nieuwe opties, dus heb ik het maar bij de 4 gehouden.
Goede planning weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Moet ik sowieso jou niet voor bellenquote:
Bitch plsquote:
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergodenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik sowieso jou niet voor bellen
Bedankt voor deze inzichtenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergoden
Ik zie dit letterlijk voor me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie is toch die cavia die zondags het vlees komt snijden?
Oh nee, kak. Dat zal hier niet veel beter zijn straks.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Akkoord.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net mijn markeerstift op de grond laten vallen![]()
Ach ende wee.
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Het koelt ook niet echt af buiten, nog steeds 19 graden en geen windquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Haha ja de "jongeren"quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
*Markeertquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Markeerstift is toch niet watervast? Dat poets je er zo weer afquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.
Klopt feitelijk wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
Was gewoon met de dichte dop en omdat ik een onhandigie benquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Markeerstift is toch niet watervast? Dat poets je er zo weer af
Ja waarom zou je anders vermelden dat je een stift op de grond gooit, mist een beetje dramaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was gewoon met de dichte dop en omdat ik een onhandigie ben
Ik weet eigenlijk niet waarom jullie denken dat mijn vloer nu geel is
Geen vensterbanken in de buurt?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier niet, ik sabbel geheel ongevaarlijk op een Dracula ijsje.
Ja, was gewoon een mededeling, dramaqueenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders vermelden dat je een stift op de grond gooit, mist een beetje drama
Ben thuisquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds in die auto ?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een mededeling, dramaqueen
quote:
Die had ik vanmiddag ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier niet, ik sabbel geheel ongevaarlijk op een Dracula ijsje.
Goed zoquote:
* springt op de vensterbank.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vensterbanken in de buurt?
Zou je dat nou wel doen?quote:
Vensterbanken houden ook van USquote:
Klopt. Beetje uitstraling mistaat een vensterbank nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vensterbanken houden ook van US
Gaat automatischquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DING DONG
Heeft iedereen zijn reiskostenvergoeding ingediend van vorige maand?
Elke vensterbank heeft een beetje uitstraling nodigquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Beetje uitstraling mistaat een vensterbank niet
Luxepoesquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke vensterbank heeft een beetje uitstraling nodig
Is gewoon handigquote:
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.quote:
Ik zou dat ook wel automatisch willen, maar niet elke maand is hetzelfdequote:
Dit is eigenlijk best een goed idee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.
Likkend aan een Dracula ijsjequote:Op donderdag 1 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.
Wat zijn Dracula ijsjes?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik herken die Dracula ijsjes nog van vroeger in Spanje, rond 1800.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best een goed idee.
Ik krijg een vast bedragquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel automatisch willen, maar niet elke maand is hetzelfde
Zwarte ijsjes met rode binnenkant. Soort waterijsquote:
Chillquote:
Gaat het?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwarte ijsjes met rode binnenkant. Soort waterijs
Nou ja, echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)a-6-x-54-ml-675871DS
Heb ik ook. Maar krijg dan toch die km’s. Er zijn ook dat ik extra werk en dus rij. Dus dat streept wel tegen elkaar afquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chill
Ik niet en er zijn dagen bij dat ik niet naar kantoor wil
@UitStralingquote:Ingrediënten
water, gerehydrateerde magere MELK, suiker, glucose-fructosestroop, aardbeienpuree (5%), glucosestroop, kokosolie, LACTOSE en MELKEIWITTEN, kleurstoffen (koolstof, bietenrood, sulfiet-ammonniakkaramel, curcumine, anthocyaninen, annatto norbixine), aroma's, stabilisatoren (guargom, carrageen, johannesbroodpitmeel, xanthaangom), zuurteregelaars (citroenzuur, fosforzuur, natriumfosfaten), geconcentreerd citroensap, emulgator (mono- en diglyceriden van vetzuren). Glutenvrij.
Nou ik ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het?
En nee, anders vraag ik het niet
Ik heb soms ook locatiebezoek en ik gok dat dit aankomend jaar wat meer wordtquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar krijg dan toch die km’s. Er zijn ook dat ik extra werk en dus rij. Dus dat streept wel tegen elkaar af
Akkoordquote:
Heb je nou al chips gepakt?quote:
Oeeequote:Op donderdag 1 mei 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb soms ook locatiebezoek en ik gok dat dit aankomend jaar wat meer wordt![]()
![]()
Ja, pas maar opquote:
Iedereen van de weg afrijdenquote:
Nee nog niet. Morgen maar gelijk even doen inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DING DONG
Heeft iedereen zijn reiskostenvergoeding ingediend van vorige maand?
Dat moet je eens in het openbaar vervoer etenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
Geen chips gepakt. Wel rijstwafels met pindakaas
Heb je al een X7 besteld?quote:
Braafquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee nog niet. Morgen maar gelijk even doen inderdaad.
Beuken! Spijkermat gooienquote:
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn geen chips
Alleen Div noten en nacho chips
Hm... nootjes zijn ook wel ... gezond ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn geen chips
Alleen Div noten en nacho chips
En dan lekker krakenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet je eens in het openbaar vervoer eten
![]()
![]()
![]()
Dodelijke combi
* rent naar de spiegel (met een banaan in zijn oor)quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pas maar op
Zo schuif je behoorlijk wat op in de RAL kleurenwaaier
Laat het de Schoen maar niet horenquote:
Er had ooit iemand kibbeling mee in de busquote:
Strohalm in de mondhoek ook ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* rent naar de spiegel (met een banaan in zijn oor)
Rode bokshandschoen uit de voorkant of achterkant laten schietenquote:
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er had ooit iemand kibbeling mee in de bus
Joejoe
Wind draait van het weekend naar het noorden (daarom dat het gelijk weer gaat vriezen zondag), dus dat zal wel meevallen. Probleem is nu meer de pollen en insecten en vogelkakkiesquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat het de Schoen maar niet horen
Wat adviseer jij trouwens... kan ik morgen veilig mn auto wassen of komt er weer een lading van dat Saharazand naar NL?
Of mandarijntjesquote:
Mooi.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wind draait van het weekend naar het noorden (daarom dat het gelijk weer gaat vriezen zondag), dus dat zal wel meevallen. Probleem is nu meer de pollen en insecten en vogelkakkies
Mandarijntjes met pindakaasquote:
Zal m'n schaatsen meenemen, want de kans is natuurlijk wel groot dat de zee dichtvriest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wind draait van het weekend naar het noorden (daarom dat het gelijk weer gaat vriezen zondag), dus dat zal wel meevallen. Probleem is nu meer de pollen en insecten en vogelkakkies
Op een rijstwafel en dan gegarneerd met kibbeling afgetopt met slagroom.quote:
Zondag vriezen? Oosten des lands zeker? Hier niet onder de 6 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Watermeloen onder de arm en nog wat verdwaald katoenplukselquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strooien hoedje op, bretels en een dikke gouden ketting om.
Je weet wie dit typt he?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zondag vriezen? Oosten des lands zeker? Hier niet onder de 6 graden
Hoerige kutkauwen en schijtduivenquote:
Is die inmiddels grijs of beige?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal m'n schaatsen meenemen, want de kans is natuurlijk wel groot dat de zee dichtvriest.
Hm.. nou ja.. hij moet echt wel gewassen worden, want dit kan echt niet meer
*zwijgt maar beterquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah daar is de jeugd, Ghehe verlang je weer terug naar dat je zelf jong was met je kattenkwaad
https://x.com/_owenobrien_/status/1918031482502754352
Groengelig meerquote:
Was jij vroeger Marokkaantje dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah daar is de jeugd, Ghehe verlang je weer terug naar dat je zelf jong was met je kattenkwaad
https://x.com/_owenobrien_/status/1918031482502754352
Heeft Los zich om laten bouwen tot Twent ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was jij vroeger Marokkaantje dan?
Ik pleit voor aparte toiletten voor deze groep.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft Los zich om laten bouwen tot Twent ?
Aparte toiletten voor Twenten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pleit voor aparte toiletten voor deze groep.
Lekker met een emmertje sop aan de slagquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groengelig meer
Met kattenpoot-afdrukken erop
Ben ik niet zo blij mee, want als ze schrikken maken ze krassen erop en die heb ik dus al
"Wollah" maar dan onverstaanbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aparte toiletten voor Twenten?
Ik duw de schoen gewoon door de wasstraatquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met een emmertje sop aan de slag
Ja en je dan de hele tijd afvragen of het wel 'wollah' was of iets andersquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wollah" maar dan onverstaanbaar.
Zou etenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een rijstwafel en dan gegarneerd met kibbeling afgetopt met slagroom.
Rabarberjam dan?quote:
Doe dat dan maarquote:
Lijkt mij nog goorder dan duizendjarige eieren, maar oke.quote:
Wa woj?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keertje de handen uit de mouwen steken en de schoen met liefde behandelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik duw de schoen gewoon door de wasstraat
PFFFFquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een keertje de handen uit de mouwen steken en de schoen met liefde behandelen
Ga je mee naar Skiffaquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PFFFF
Ik uit mijn liefde op andere manieren.
Wollah met zo'n dik Twents accentquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat zachte flubbie schedeltje en snaveltje nog hoort kraken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij nog goorder dan duizendjarige eieren, maar oke.
Daar zit het nu vol met onaangename personen.quote:
Twentsquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah met zo'n dik Twents accent
Wooooohloaaah das mien bruuder
Dat is balut.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat zachte flubbie schedeltje en snaveltje nog hoort kraken.
Beter dan plat Zuid-Limburgs.quote:
Net als dat vieze drankje met stolsels erinquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is balut.
En mensen die dat op kunnen eten, zijn gestoord in hun hoofd.
Dan wil ik idd m’n trommelvlies doorprikken ja.quote:
Welke?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als dat vieze drankje met stolsels erin
Of die kaas met levende maden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als dat vieze drankje met stolsels erin
Ik probeer op de naam te komen. Iets met de Kquote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan wil ik idd m’n trommelvlies doorprikken ja.
Pardon ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of die kaas met levende maden.
Of gewoon een nog levende reuzenkikker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of die kaas met levende maden.
Kots?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer op de naam te komen. Iets met de K
Cazu Marzuquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een nog levende reuzenkikker.
quote:
quote:
Het voelt even maf, maar 'twent.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft Los zich om laten bouwen tot Twent ?
Daar is ze weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Dit is bijna poëtischquote:
Ja en hierna ga ik in winterslaap voor 4 jaar.quote:
Die kaas eet JOU op van binnenuit na het eten van die kaas.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cazu MarzuIs volgens mij ook verboden omdat die dingen springen en bij voorkeur in iemands oog.
Kloptquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kaas eet JOU op van binnenuit na het eten van die kaas.
Oh datquote:
Schijnt wel gezondheidsvoordelen te hebbenquote:
Heel de KSC geeft nu over.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die lange witte slierten snot die aan je huig blijven hangen.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
De kleine bruine of zwarte draderige klontjes zijn kolonies van gist en theeresten. Ze zijn volkomen normaal en veilig ! Deze kolonies vormen vaak lange draden die onder de kombucha-scoby hangen. Gist kan zich ook vermengen met de bestaande laag, of zich zelfs na het bottelen in flessen vormen.
quote:
Ikquote:
Ja prima. Zo verkoopt het welquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Onbewezen gezondheidsvoordelen zouden zijn:
een ontgifting van het lichaam door glucuronzuur
de antimicrobiële werking van melkzuur
antibiotische eigenschappen in het algemeen
een reiniging van het kliersysteem
bevordering van de spijsvertering
neutralisatie van urinezuur
Is ook van toepassing op kraanwater.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Onbewezen gezondheidsvoordelen zouden zijn:
een ontgifting van het lichaam door glucuronzuur
de antimicrobiële werking van melkzuur
antibiotische eigenschappen in het algemeen
een reiniging van het kliersysteem
bevordering van de spijsvertering
neutralisatie van urinezuur
En op het kauwen op dronken bijen, is ook onbewezen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook van toepassing op kraanwater.
Lijkt mij een leuke nieuwe hobbyquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En op het kauwen op dronken bijen, is ook onbewezen.
* schrijft op de lange lijst.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuke nieuwe hobby
Dat daar iemand op heeft gekauwd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En op het kauwen op dronken bijen, is ook onbewezen.
Dat je dan moet kauwen en raden van welke drank ze dronken geworden zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuke nieuwe hobby
"Ja, dit is echt een Pornstar Martini."quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je dan moet kauwen en raden van welke drank ze dronken geworden zijn.
Zeg niet van die enge dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en hierna ga ik in winterslaap voor 4 jaar.
Je bent blij he?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel weer duidelijk wie er terug is.
Lijkt mij best rustgevend.quote:
Goed geraden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja, dit is echt een Pornstar Martini."
"Dit is Ans van nummer 120"quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja, dit is echt een Pornstar Martini."
Zijn er nog heden ten dage mensen die hun baby Ans noemen?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DHmtPNaIAjx/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |