SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het leuk vindt.
Tikje passief agressiefquote:
Paprikaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Weet nog niet welke chips want ik ben nog in de auto, op de parkeerplaats
Met lekker etenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat 4ebe nu een welkomstfeestje moet geven voor ons![]()
Bij haar in de achtertuinquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Mag ze zelf eens muffins uitdelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Ok, dankquote:
In hebbesquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Uur nagedacht over waar ik zin in hebbes, het is watermeloen.
Met kieeeeeeeeeeeeeeep?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
HALLOOOOOOOOOO wquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik parkeer daar niet in de straat want dan wordt de airbag gejat.quote:
Anders is het geen feestjequote:
Zou er nog een uurtje over nadenkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Weet nog niet welke chips want ik ben nog in de auto, op de parkeerplaats
Fruitstal Koen, hebbes hier de sappigste watermeloen!quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fruitstal Koen, hebbes hier de sappigste watermeloen!
Moet even bijkomenquote:
En dan nog een uurtje om er helemaal zeker van te zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er nog een uurtje over nadenken
Dat weet ikquote:
Woont ze aan de slechte kant van het dorp?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik parkeer daar niet in de straat want dan wordt de airbag gejat.
Nog steeds dik en rondquote:
Ik blijf soms net iets te lang zittenquote:
Tot hij bij een sappige steak uitkomtquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje om er helemaal zeker van te zijn.
Gewoon nog kwartiertje meeposten hier; dan heb je vast meer zin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb geen zin om auto te rijden. Waarom ben ik niet met m’n ex collega gaan sporten. Hij rijdt dan altijd en dan kan ik lekker lui hangen.![]()
Weet niet of er een goede kant isquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woont ze aan de slechte kant van het dorp?
Om naar huis te gaan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog kwartiertje meeposten hier; dan heb je vast meer zin.
Aaawquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog steeds dik en rondHad weer een emmer gras voor ze geplukt en je ziet ze dan echt opleven
Dat zei je alquote:
Nog steeds hierquote:Op maandag 21 april 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
waar hangt @:4everblackeyed uit eigenlijk?
ZEGquote:
Kloppen ze dan aan je ruitje?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf soms net iets te lang zitten
IK KEN HET VERDER NIET DAAR TOCHquote:
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan wil je weer op de computer FOK!ken voor de full experience
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vijf minuten lol van chips, voor eeuwig op je bips"
Mag hopen van nietquote:
Op het grote internet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan wil je weer op de computer FOK!ken voor de full experience
JA WAT ZIT JE DAN MET MIJN PRIVE TE SPELEN, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN SCHAT DAAAAAAGquote:
Er komt nu wel een bestelbus aan, met hoge snelheid.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag hopen van niet![]()
Raar gesprek dit
JA EHHquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er komt nu wel een bestelbus aan, met hoge snelheid.
Dat is vooral goor.quote:Op maandag 21 april 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat @:4everblackeyed maar niet horen dat gorgonzola mild is
OKÉ HET SPIJT ME DRIEKEERROND. Ik zal even je ruitenwisservloeistof bijvullenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WAT ZIT JE DAN MET MIJN PRIVE TE SPELEN, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN SCHAT DAAAAAAG![]()
![]()
![]()
Ja, dat zit al in de naamquote:
Heb jij een bestelbus dan ?quote:
Met ruitenwisservloeistof of met iets anders?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OKÉ HET SPIJT ME DRIEKEERROND. Ik zal even je ruitenwisservloeistof bijvullen
Oh. Toen was de kaas in de aanbieding en vroeg muis zich af welke korst je kon etenquote:
Helemaal niemand die dat wilquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzola, daar kun je in de zomer bellen mee blazen.
Waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ruitenwisservloeistof of met iets anders?
Want als het iets anders is, dan liever niet
Ronde circkelquote:
Ik drink zowel koffie als theequote:Op woensdag 23 april 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:4everblackeyed vindt hier iets van.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op haar rug. Noemt ze een rugzak
Nou.quote:
5000 kilo aan maaskeien erin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op haar rug. Noemt ze een rugzak
Ik lees net dat ik een bestelbus op mijn rug heb.quote:
je weet dat ik dat nooit zou doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
Als een schattig tasje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een bestelbus op mijn rug heb.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je weet dat ik dat nooit zou doen.Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het ruikt zo lekker buitenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenHAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE LUL.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Vanaf morgen is dat weer afgelopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
#stinknavelquote:
Een beste krachtoefeningquote:
Oke, omdat je het zo lief vraagt.quote:
Wittegeit ??quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
190 kilo aan groene asperges erbij want ge wit ooit nooit nie.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ik had best zonder deze informatie rustig verder kunnen leven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Alle opties zijn optioneelquote:
Ze is er weerquote:
Wel perfecte doorwaaitemperatuur.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Zolang het maar droog blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |