Ik jeb de 4 besteldquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had de 3 en nu de 4, want bij de 5 (destijds de nieuwste toen ik een koptelefoon wilde kopen) had niet al te veel nieuwe opties, dus heb ik het maar bij de 4 gehouden.
Goede planning weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Moet ik sowieso jou niet voor bellenquote:
Bitch plsquote:
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergodenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik sowieso jou niet voor bellen
Bedankt voor deze inzichtenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergoden
Ik zie dit letterlijk voor me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie is toch die cavia die zondags het vlees komt snijden?
Oh nee, kak. Dat zal hier niet veel beter zijn straks.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Akkoord.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net mijn markeerstift op de grond laten vallen![]()
Ach ende wee.
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Het koelt ook niet echt af buiten, nog steeds 19 graden en geen windquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Haha ja de "jongeren"quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
*Markeertquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Markeerstift is toch niet watervast? Dat poets je er zo weer afquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.
Klopt feitelijk wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |