Was gewoon met de dichte dop en omdat ik een onhandigie benquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Markeerstift is toch niet watervast? Dat poets je er zo weer af
Ja waarom zou je anders vermelden dat je een stift op de grond gooit, mist een beetje dramaquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was gewoon met de dichte dop en omdat ik een onhandigie ben
Ik weet eigenlijk niet waarom jullie denken dat mijn vloer nu geel is
Geen vensterbanken in de buurt?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier niet, ik sabbel geheel ongevaarlijk op een Dracula ijsje.
Ja, was gewoon een mededeling, dramaqueenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders vermelden dat je een stift op de grond gooit, mist een beetje drama
Ben thuisquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds in die auto ?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een mededeling, dramaqueen
quote:
Die had ik vanmiddag ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier niet, ik sabbel geheel ongevaarlijk op een Dracula ijsje.
Goed zoquote:
* springt op de vensterbank.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vensterbanken in de buurt?
Zou je dat nou wel doen?quote:
Vensterbanken houden ook van USquote:
Klopt. Beetje uitstraling mistaat een vensterbank nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vensterbanken houden ook van US
Gaat automatischquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DING DONG
Heeft iedereen zijn reiskostenvergoeding ingediend van vorige maand?
Elke vensterbank heeft een beetje uitstraling nodigquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Beetje uitstraling mistaat een vensterbank niet
Luxepoesquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke vensterbank heeft een beetje uitstraling nodig
Is gewoon handigquote:
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |