Ik zou dat ook wel automatisch willen, maar niet elke maand is hetzelfdequote:
Dit is eigenlijk best een goed idee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.
Likkend aan een Dracula ijsjequote:Op donderdag 1 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat uitstraling zich op de vensterbank genesteld heeft, zoals een kat dat doet.
Wat zijn Dracula ijsjes?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik herken die Dracula ijsjes nog van vroeger in Spanje, rond 1800.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best een goed idee.
Ik krijg een vast bedragquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel automatisch willen, maar niet elke maand is hetzelfde
Zwarte ijsjes met rode binnenkant. Soort waterijsquote:
Chillquote:
Gaat het?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwarte ijsjes met rode binnenkant. Soort waterijs
Nou ja, echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)a-6-x-54-ml-675871DS
Heb ik ook. Maar krijg dan toch die km’s. Er zijn ook dat ik extra werk en dus rij. Dus dat streept wel tegen elkaar afquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chill
Ik niet en er zijn dagen bij dat ik niet naar kantoor wil
@UitStralingquote:Ingrediënten
water, gerehydrateerde magere MELK, suiker, glucose-fructosestroop, aardbeienpuree (5%), glucosestroop, kokosolie, LACTOSE en MELKEIWITTEN, kleurstoffen (koolstof, bietenrood, sulfiet-ammonniakkaramel, curcumine, anthocyaninen, annatto norbixine), aroma's, stabilisatoren (guargom, carrageen, johannesbroodpitmeel, xanthaangom), zuurteregelaars (citroenzuur, fosforzuur, natriumfosfaten), geconcentreerd citroensap, emulgator (mono- en diglyceriden van vetzuren). Glutenvrij.
Nou ik ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het?
En nee, anders vraag ik het niet
Ik heb soms ook locatiebezoek en ik gok dat dit aankomend jaar wat meer wordtquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar krijg dan toch die km’s. Er zijn ook dat ik extra werk en dus rij. Dus dat streept wel tegen elkaar af
Akkoordquote:
Heb je nou al chips gepakt?quote:
Oeeequote:Op donderdag 1 mei 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb soms ook locatiebezoek en ik gok dat dit aankomend jaar wat meer wordt![]()
![]()
Ja, pas maar opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |