Als je het naar de fa's stuurt, neem je dan ook mee in het verhaal dat:quote:Op maandag 19 mei 2025 21:38 schreef sp3c het volgende:
nou volgens mij zijn we er wel
voordeel is dat het topic weer halfleeg is dus we kunnen weer helemaal los, liefst over het onderwerp in kwestie
@:ettovanbelgie
@:lord-ronddraai
als het morgenavond hetzelfde feestje is laat ik de FA's erover beslissen
Verkeerde terminologie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad heel erg vervelend, dat getroll
Hoe zou dat toch komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verkeerde terminologie?
Orange man en Putler, en geen haan die erover gekraaid had
Leg uit?quote:
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg uit?
Bij naamspletletjes over regeringsleiders die in westerse perceptie wel deugen is dat gewoon een note evt met een ban.
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"
Er zit een verschil tussen iemand betichten van een coke verslaving en iemand een oranje man noemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.
Maar je snapt mijn punt. Putler, orangemen, donny etc etc voegt niks toe. Stomme opmerkingen over een coke snuivende Zelensky of een Macron worden ook geveegd.
Gezegd is gezegd hè Ramboquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:11 schreef Alpha0 het volgende:
Alpha0 in NWS / Hans Wiegel overleden.
deze mag weg
hier sta ik niet meer achter
en de reactie er op (er onder) graag ook want die quote mij.
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:23 schreef superniger het volgende:
Waarom een topic sluiten vanwege 1 troll?
NWS / Lichaampjes vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) gevonden #6
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.
Dat heet voorkomen is beter dan genezen, we hebben vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.
En alle ruzie en bagger blijft bijvoorbeeld staan in topics over Trump of Gaza en Palestina.
We worden weer monddood gemaakt!quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geef die lui dan ook een goede ban!quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |