Hoe zou dat toch komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verkeerde terminologie?
Orange man en Putler, en geen haan die erover gekraaid had
Leg uit?quote:
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg uit?
Bij naamspletletjes over regeringsleiders die in westerse perceptie wel deugen is dat gewoon een note evt met een ban.
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"
Er zit een verschil tussen iemand betichten van een coke verslaving en iemand een oranje man noemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.
Maar je snapt mijn punt. Putler, orangemen, donny etc etc voegt niks toe. Stomme opmerkingen over een coke snuivende Zelensky of een Macron worden ook geveegd.
Gezegd is gezegd hè Ramboquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:11 schreef Alpha0 het volgende:
Alpha0 in NWS / Hans Wiegel overleden.
deze mag weg
hier sta ik niet meer achter
en de reactie er op (er onder) graag ook want die quote mij.
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:23 schreef superniger het volgende:
Waarom een topic sluiten vanwege 1 troll?
NWS / Lichaampjes vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) gevonden #6
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.
Dat heet voorkomen is beter dan genezen, we hebben vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.
En alle ruzie en bagger blijft bijvoorbeeld staan in topics over Trump of Gaza en Palestina.
We worden weer monddood gemaakt!quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geef die lui dan ook een goede ban!quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.
Hij was weer geopend nadat er met de stofkom doorheen was gegaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Kunnen jullie bij zulke extreme topics niet gebruik maken van gast- mods?
Voor jullie bekende users die vier, vijf uur meelezen, kunnen vegen en posten als mod?
Users en bezoekers hebben wel een plek nodig om hun hersenscheten te kunnen delen en die van anderen te willen lezen. En dat kan imo nergens zoals op Fok. Ik snap dat dat modden nu veel tijd kost, maar zijn oud mods hier niet voor te porren? @:yvonne
Je wat minder obsessief gedragen is geen optie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Kunnen jullie bij zulke extreme topics niet gebruik maken van gast- mods?
Voor jullie bekende users die vier, vijf uur meelezen, kunnen vegen en posten als mod?
Users en bezoekers hebben wel een plek nodig om hun hersenscheten te kunnen delen en die van anderen te willen lezen. En dat kan imo nergens zoals op Fok. Ik snap dat dat modden nu veel tijd kost, maar zijn oud mods hier niet voor te porren? @:yvonne
Ik was er de hele avond niet en ook niet de reden. Zeg maar ff sorry.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je wat minder obsessief gedragen is geen optie?
Bedank je mede users maar die mij en mijn collega's niet serieus nemen. Dit is niet vanwege 1 trol.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Peligrosso het volgende:
Goed bezig man.
Een gebande BNW-trol komt de boel verzieken met een kloon en krijgt als dank een permanente sluiting van het NWS-topic.
Resultaat: alleen nog een compleet verwapt topic in BNW zodat er alleen nog plaats is voor desinfo op Fok! aangaande de oorlog in Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |