Deels geveegd.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
Kan er wat worden gedaan aan de bijdrages van Questular in NWS? Het gros van de tijd komt deze user een random topic binnen en begint dan met een sneren of ad hominems. Paar voorbeelden van de afgelopen drie dagen alleen al:
<Knip>
Naar mijn inschatting is het te onbekend persoon. Als jij wil dat ik hem heropen dan is dat prima.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:43 schreef Durmada het volgende:
Hoezo is het topic over Kouoh gesloten? Best schokkend nieuws natuurlijk. Speelt er een andere agenda mee bij het sluiten van dit topic?
Naar mijn inschatting niet. Als mods moeten gaan oordelen over de bekendheid van een persoon voor er een topic geopend kan worden, is het einde zoek.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Naar mijn inschatting is het te onbekend persoon. Als jij wil dat ik hem heropen dan is dat prima.
Oh wacht, wat voor agenda doel je op?
Dan ken je MikeyTT nog niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Naar mijn inschatting niet. Als mods moeten gaan oordelen over de bekendheid van een persoon voor er een topic geopend kan worden, is het einde zoek.
Maar zelfs dan, wat is het nut van het sluiten van een topic over iemand die dood is en ieder geval (quasi)bekend is. Nu is een echte bekendheid overleden, ook nog eens plotseling, en gaat het topic gelijk dicht. De gemeente Utrecht die een scheet laat over op welke wijze ze spreken over de situatie in het Midden-Oosten blijft wel open.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan ken je MikeyTT nog niet.
Welke agenda impliceer je?
Heel simpel: 0,0001% van FOK! kent haar. Dus voor wie open je zo’n topic anders dan voor jezelf?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar zelfs dan, wat is het nut van het sluiten van een topic over iemand die dood is en ieder geval (quasi)bekend is. Nu is een echte bekendheid overleden, ook nog eens plotseling, en gaat het topic gelijk dicht. De gemeente Utrecht die een scheet laat over op welke wijze ze spreken over de situatie in het Midden-Oosten blijft wel open.
De agenda dat elk topic een verband moet houden met een controversieel onderwerp, om zo het forum nog wat vooruit te helpen. Alles moet maar gaan over Israël/Gaza of over alles wat Faber doet. Er mogen toch ook nog andere nieuwsitems besproken worden.
En dan nog? Ik heb ook 0,0 interesse in veel topics op FOK!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heel simpel: 0,0001% van FOK! kent haar. Dus voor wie open je zo’n topic anders dan voor jezelf?
Je kunt je hele postzegelverzameling op het forum zetten en daar komen dan idd. slotjes op. Reden: dit boeit niemand.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan nog? Ik heb ook 0,0 interesse in veel topics op FOK!
Allemaal maar een slotje op?
Sluit het hele forum maar.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt je hele postzegelverzameling op het forum zetten en daar komen dan idd. slotjes op. Reden: dit boeit niemand.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden? Dit is gewoon een doodsverwensing.
Oorlog in Oekraïne #1181 Zeg Poetin, val eens uit een raam joh
Alsof je niet uit een raam kunt vallen zonder dood te gaan, heel rare opmerking dit. Wil je soms dat Poetin doodgaat?quote:
Ik heb even in de loze ruimte gegildquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Kan de TT van onderstaand toppa (@:SuperHartje) veranderd misschien veranderd worden in
Wat vinden andere users van Hamas?. Bvd.
NWS / Britse ex-commando's: moordpartijen in Afghanistan en Irak
Gr. gr.
quote:
quote:
*UchuUUH!*quote:
Ga je toch lekker movenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Is dit nieuwe mode? Vragen aan mods of ze de titel willen veranderen in wat precies in jouw straatje past?
Wat is het aan het afglijden dit forum joh..
Vragen staat altijd vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Is dit nieuwe mode? Vragen aan mods of ze de titel willen veranderen in wat precies in jouw straatje past?
Wat is het aan het afglijden dit forum joh..
Gossiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker moven
Over een zege voor dit forum gesproken
Ben je zelf ook niet echt vies van he. Sommige mensen kunnen gewoon niet met elkaar door een deur, vervelend maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie
Omdat ik qua standpunten niet overeen kom met je?
Leer zelf een keer normaal te reageren ipv continu op de man te gaan met gestrekt been... maar laat maar weer.
Glazenmaker, probeer, jij. Allemaal persoonlijk geneuzel op de man vandaag en niet op de bal.
nee gaat niet over Hamas, moet je de OP maar eens lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Kan de TT van onderstaand toppa (@:SuperHartje) veranderd misschien veranderd worden in
Wat vinden andere users van Hamas?. Bvd.
NWS / Britse ex-commando's: moordpartijen in Afghanistan en Irak
Gr. gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |