Ook onder een driedubbele spoiler van gewapend beton zijn bloederige beelden niet toegestaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat filmpje was relevant en sloot naadloos aan bij het artikel. Ik heb het netjes in een spoiler geplaatst en duidelijk gewaarschuwd voor bloederige beelden. Jij koos ervoor om te kijken dus dat ligt echt op jou. De realiteit hoeft niet verborgen te worden zeker niet als het context toevoegt aan de discussie.
Ik hep het al aangepasdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Bill Gates beschuldigt Musk van moord op armste kinderen
Ik hoop dat ik deze niet hoef uit te leggen.
Ok, Ik zal de bloederige filmpjes weglaten voor het regenboogvolk. Ik ga niet vervelend doen verder, ik leg me neer bij het besluit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook onder een driedubbele spoiler van gewapend beton zijn bloederige beelden niet toegestaan.
Als je van mening bent dat dit wel moet kunnen in NWS ga je maar toestemming vragen op forum@fok.nl
ik las vandaag op nieuws dat ie zijn vermogen weg wilde geven. (gates dus).quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Bill Gates beschuldigt Musk van moord op armste kinderen
Ik hoop dat ik deze niet hoef uit te leggen.
Waarom dan de sneer van 'regenboogvolk'?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ok, Ik zal de bloederige filmpjes weglaten voor het regenboogvolk. Ik ga niet vervelend doen verder, ik leg me neer bij het besluit.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
Kan er wat worden gedaan aan de bijdrages van Questular in NWS? Het gros van de tijd komt deze user een random topic binnen en begint dan met een sneren of ad hominems. Paar voorbeelden van de afgelopen drie dagen alleen al:
<Knip>
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
Uitstekende bijdragen als je het mij vraagt
Veegslotje - > even alles teruglezen, want ik zie een hoop gejijbak in dat topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
Zal wel vooral in bepaalde kringen als een probleem worden gezien.
Bespaar je de moeite, de bezem gaat er zo doorheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:20 schreef VoMy het volgende:
Prettig dat er een overzicht van topcomments is geplaatst die nog een like van mij verdienen.
Ik zal extra mijn best gaan doen, ik doe alles voor een fanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
Kan er wat worden gedaan aan de bijdrages van Questular in NWS? Het gros van de tijd komt deze user een random topic binnen en begint dan met een sneren of ad hominems. Paar voorbeelden van de afgelopen drie dagen alleen al:
<Knip>
Misschien kan je de titel dan ook even aanpassen of helemaal verwijderen, zoals in het vorige deel ook gebeurd is?!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, de bezem gaat er zo doorheen.
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien kan je de titel dan ook even aanpassen of helemaal verwijderen, zoals in het vorige deel ook gebeurd is?!
Geen flauw idee waar ik op reageerde trouwens.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veegslotje - > even alles teruglezen, want ik zie een hoop gejijbak in dat topic.
Moet ook nog even iets eten, hoop voor 21 uur de boel weer open te gooien.
(batterij tablet is leeg, PC krijgt een upgrade door mijn zoon voor moederdag en modden op mobiel is niet zo overzichtelijk)
Ik neem het wel ff overquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veegslotje - > even alles teruglezen, want ik zie een hoop gejijbak in dat topic.
Moet ook nog even iets eten, hoop voor 21 uur de boel weer open te gooien.
(batterij tablet is leeg, PC krijgt een upgrade door mijn zoon voor moederdag en modden op mobiel is niet zo overzichtelijk)
Als interim admin keur ik dit allemaal goed, next!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
<Knip>
Jawel, daar gaat het wel over. Jij bepaalt niet welke misdaden van Israël niet besproken mogen worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar gaat het topic helemaal niet over. En je kunt ook niet zomaar een topic claimen.
Wow doe even aardig tegen een moderator in functiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jawel, daar gaat het wel over. Jij bepaalt niet welke misdaden van Israël niet besproken mogen worden.
Ik weet niet waar je je mee bemoeit verder, ik plaats iets in de FB om de mods ergens op te wijzen of aan te vragen.
Dan bespreek je die 'misdaden' toch? Je doet niets anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jawel, daar gaat het wel over. Jij bepaalt niet welke misdaden van Israël niet besproken mogen worden.
Ik weet niet waar je je mee bemoeit verder, ik plaats iets in de FB om de mods ergens op te wijzen of aan te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |