Neen, ook niet. Zelfde verhaal als met GTP.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
De link naar een premiumpost mag wel. Maar herschrijven is discutabel, zou dat bij de opperhoofden na moeten vragen. Op de Frontpage mogen premiumartikelen in ieder geval niet worden herschreven. In NWS mag beduidend meer.
Ik zeg niet herschrijven. Zeg maar de conclusie en essentie er uit halen in je eigen woorden met dat artikel als link.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
De link naar een premiumpost mag wel. Maar herschrijven is discutabel, zou dat bij de opperhoofden na moeten vragen. Op de Frontpage mogen premiumartikelen in ieder geval niet worden herschreven. In NWS mag beduidend meer.
Dat is in mijn optiek herschrijven want je neemt niet het item 1 op 1 over, je maakt er een andere versie van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet herschrijven. Zeg maar de conclusie en essentie er uit halen in je eigen woorden met dat artikel als link.
Beste sp3ccebaas is het niet wat vroeg om al klinkers te moeten bijkopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:37 schreef sp3c het volgende:
Sowieso is het lastig over je conclusoe te discussieren als we het bronartikel noet kunnenblezen
Dan kan je eigenlijk gewoon geen premium artikel linken. Gewoon echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is in mijn optiek herschrijven want je neemt niet het item 1 op 1 over, je maakt er een andere versie van.
Maar ons opperhoofd Straat heeft hierboven geantwoord - > nee, dat mag niet.
Of gewoon in 1 post zetten, misschien wordt het dan leesbaarder.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beste sp3ccebaas is het niet wat vroeg om al klinkers te moeten bijkopen?
Ik zie dubbel, even checken welk het eerst is geopend.quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:10 schreef Ali_boo het volgende:
Mag deze gereekst worden?
NWS / Spanningen tussen India en Pakistan lopen op na aanslag in Kasjmir
That would be mequote:Op woensdag 7 mei 2025 00:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie dubbel, even checken welk het eerst is geopend.
Misschien dat het topic ook opgesplitst worden in een topic over het nieuws betreffende dit conflict en een topic waar users over elkaar kunnen zeiken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:10 schreef Ali_boo het volgende:
Mag deze gereekst worden?
NWS / Spanningen tussen India en Pakistan lopen op na aanslag in Kasjmir
Geveegdquote:Op woensdag 7 mei 2025 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien dat het topic ook opgesplitst worden in een topic over het nieuws betreffende dit conflict en een topic waar users over elkaar kunnen zeiken.
Daar heb je dan ook een blauwe bril voor nodig. Topics zijn gereekst.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:47 schreef Forbry het volgende:
Zou iemand s.v.p. dit topic NWS / Jumbo wil versnelling plantaardige voeding #2 kunnen/willen linken aan het voorgaande deel NWS / Jumbo wil versnelling plantaardige voeding
Al héél lang geen nieuw topic hoeven openen en ik zag 'topic ID' staan, maar weet niet waar je die kan zien/vinden?
Oh, reeksen kan als user niet (meer?)?quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook een blauwe bril voor nodig. Topics zijn gereekst.
Graag gedaan. Als het tweede deel is gereekst met een #2 in de titel, reeksen de volgende delen automagisch.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, reeksen kan als user niet (meer?)?
En dank u!![]()
Oh ja, dat was het (maar is alleen maar van toepassing op vólgende delen?), nogmaals dank!quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als het tweede deel is gereekst met een #2 in de titel, reeksen de volgende delen automagisch.
Is wegquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:39 schreef Starhopper het volgende:
Dit soort walgelijke beelden delen van een vermoorde vrouw lijkt mij niet nodig:
-Deluzion- in NWS / Brute moord in Warschau: vrouw met bijl gedood op universiteit
Dank!quote:
Huh, waarom krijgt die gast meteen zijn zin? Sinds wanneer is de brute realiteit te veel voor jullie? Alles moet maar gecensureerd worden, terwijl iedereen wel selectief verontwaardigd doet over wat hen uitkomt. Wat zijn mensen in het Westen toch een overgevoelige, hypocriete types geworden die de waarheid niet aankunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |