Dat zeg ik niet, wel dat je het alleen maar erger maakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik ben het probleem in dat topic. Dat is het.
Die zelfde oproep deed ik ook meerdere keren. Want ja ik kwam zelf ook steeds minder in het topic omdat 90% mensen die ruzie met elkaar zoeken was en 10% nog nuttige informatie was. En als iemand dan wel dingen post die echt met wat er gebeurt te maken hebben gingen mensen weer zeuren over te veel twitter post. Terwijl die toch echt 100x zo nuttig zijn als de zoveelste bespreking over nazisquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, wel dat je het alleen maar erger maakt.
Ik kan letterlijk niks anders dan oproepen er niet op in te gaan.
Klopt en ik kan er niet veel me, de ergste shit halen we gewoon weg, incluis users. De rest moet van beide kanten komen. En dat doet het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zelfde oproep deed ik ook meerdere keren. Want ja ik kwam zelf ook steeds minder in het topic omdat 90% mensen die ruzie met elkaar zoeken was en 10% nog nuttige informatie was.
Dat is al het hele probleem de afgelopen maanden. Daarvoor ging het best prima eigenlijk.
Nee ik ben hetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar je post zijn meestal wel vreemd.quote:
Meestal nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar je post zijn meestal wel vreemd.
Door het te negeren kunnen leugens verspreid blijven worden..Herhaal de leugens vaak genoeg en mensen geloven het, de kracht der propaganda wat in het sociale media tijdperk tot ongekende hoogtes getild wordt door regimes die zelfs trollen fabrieken in dienst hebben.. Door hier niet actief op te modderen en gepaste maatregelen te nemen geef je doorzichtige propaganda nog steeds vrij spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Door het te quoten en er op te reageren creëer je alleen maar meer exposure en interactie.
Er is een bnw topic.Kunnen de users die niks anders doen dan Rusland na praten en oude koeien uit de sloot halen van 3 jaar geleden toch gewoon daar naar heen sturen. Er is gewoon een plek voor. Dat topic bestaat al.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt en ik kan er niet veel me, de ergste shit halen we gewoon weg, incluis users. De rest moet van beide kanten komen. En dat doet het niet.
Geleuter over roebels ed helpt niet nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Klopt. En dat doe ik volgens jou? Zover ik weet hou ik me er redelijk buiten. reageerde een keer op jou of je niet aan het trollen was. Omdat je een ander topic had geopend waar je letterlijk dat zei. En ik toen vroeg of je in het Oekraïne ook niet aan het trollen bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geleuter over roebels ed helpt niet nee.
Excuus. Ik verwarde je voor een ander die hier over roebels begon.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Klopt. En dat doe ik volgens jou? Zover ik weet hou ik me er redelijk buiten. reageerde een keer op jou of je niet aan het trollen was. Omdat je een ander topic had geopend waar je letterlijk dat zei. En ik toen vroeg of je in het Oekraïne ook niet aan het trollen bent.
Dat is het enige wat ik kan bedenken. Wat inmiddels ook al ff terug is
Zorg dan ook dat ie in BNW blijft, dan heb je dat niet. Niemand zit te wachten op zijn doorzichtige getrol daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:41 schreef sp3c het volgende:
Het pro russische volk is echt het probleem niet hier
Laatst was php gebanned en nog steeds waren hij en zijn kremlinroebels onderwerp van het gesprek
Dan ben je niet desinformatie aan het bestrijden, dan zit je gewoon heel vervelend te doen
Stop daar gewoon mee, is vaak genoeg gezegd nu
Ik keek in dat topic maar het ging binnen 10 posts al over het annexeren van Vlaanderen. Ja dan haak ik afquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:19 schreef Ulx het volgende:
Over BNW: SuperHartje in BNW / Russia vs Ukraine #80
Zullen we dan niet daar gaan posten? Kun je gewoon hetzelfde bericht tien keer plaatsen en dan roep je dat iemand aan de DB heeft gezeten of zo. Want BNW.
Dan ga je het principe van een forum een beetje voorbij als je het tegengeluid monddood gaat maken (hoe achterlijk het tegengeluid is). Dus of iedereen moet niet zo zeuren als het onvriendelijk wordt en het een beetje uit de hand loopt of iedereen moet zich gedragen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:50 schreef myShizzle het volgende:
Block die users dan, niet het topic.
Er is een oorlog gaande!
Dus dan moet IEDEREEN monddood worden gemaakt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan ga je het principe van een forum een beetje voorbij als je het tegengeluid monddood gaat maken (hoe achterlijk het tegengeluid is). Dus of iedereen moet niet zo zeuren als het onvriendelijk wordt en het een beetje uit de hand loopt of iedereen moet zich gedragen.
Of iedereen moet niet zo miepen en TR's plaatsen, vragen om bans etc. Lijkt me dodelijk vermoeiend om mod van NWS te zijn. Dus ik snap wel dat ze er op een gegeven moment genoeg van hebben. En dan moeten we niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus dan moet IEDEREEN monddood worden gemaakt?
Wat dat is wel wat ze doen.
Je mist het punt hier op spectaculaire wijzequote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat ie in BNW blijft, dan heb je dat niet. Niemand zit te wachten op zijn doorzichtige getrol daar.
Leugens over het zomeroffensief, dat de NAVO echt niks te maken heeft met wat er nu in Oekraïne gebeurd of dat het Putin zijn goed recht is?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door het te negeren kunnen leugens verspreid blijven worden..Herhaal de leugens vaak genoeg en mensen geloven het, de kracht der propaganda wat in het sociale media tijdperk tot ongekende hoogtes getild wordt door regimes die zelfs trollen fabrieken in dienst hebben.. Door hier niet actief op te modderen en gepaste maatregelen te nemen geef je doorzichtige propaganda nog steeds vrij spel.
Huh maar iemand putinpijper of roebelverzamelaar noemen is de manier om propaganda tegen te gaan hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:23 schreef sp3c het volgende:
nee het ligt honderd procent aan al die figuren die over trollen en roebelhoeren en tankies beginnen (en daar dan vervolgens urenlang mee doorgaan) zodra iemand niet direct in de polonaise achter Zelensky aanloopt
als je niks te melden hebt dan kun je boven op je kamer gaan zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef OhRobinVanPersie het volgende:
[..]
Huh maar iemand putinpijper of roebelverzemaar noemen is de manier om propaganda tegen te gaan hoor(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |