Oh oke. Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt geen flauw idee wat ik allemaal heb gedaan, geen idee hoeveel notes er zijn gezet, geen idee hoeveel bans er zijn aangevraagd
enige wat jij ziet is dat ik netjes met feitenkennis heb meegepost en hier en daar een slecht grapje
Dat is typisch zo'n actie die ze hier altijd doen. Dag in dag uit doen ze dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je in andere topics ook iedereen verrot begint te schelden omdat hun mening je niet aanstaat gaat je account op slot, niet het topic
ja dat weet je dus nietquote:
jij doet datquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n actie die ze hier altijd doen. Dag in dag uit doen ze dat.
De enige optie is toch het blijven weerleggen of het negeren. Maar je kunt niet reacties op basis van standpunt maar zo weg willen hebben of maar beginnen met schelden tegen zulke users. Ik vind het persoonlijk ook echt onbegrijpelijk dat Westerse mensen een (verkapt) pro-Rusland standpunt omarmen, maar die zijn er nu eenmaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:47 schreef Perox het volgende:
Ik vraag me sterk af of het verspreiden van desinformatie gelijk gesteld kan worden met het uiten van een mening.
Elke keer weer dezelfde shit komt naar boven. Die al 100x weerlegd is met FEITEN. Dat is geen mening geven meer dat is verwarring proberen te zaaien en elk uurtje dat er dan niet geveegd wordt heeft het er toch maar weer gestaan en mensen hebben het gelezen en zouden het voor waar kunnen aannemen. Al helemaal als je er verder niet op in mag gaan en alleen maar een topic report mag zetten. Degenen die zich keer op keer schuldig maken aan zoiets mag je van mij best een permaban geven.
Nu wordt alles neergelegd bij de gebruikers die reageren op die onzin. Dat is onrechtvaardig. Pak de veroorzakers aan.
Er zit een groot verschil tussen het verkondigen van een al dan niet afwijkende mening en het verspreiden van nepnieuws en desinformatie. Mijns inziens valt bijvoorbeeld het ontkennen of bagatelliseren van Russische oorlogsmisdaden niet onder “het uiten van een afwijkende mening”.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je in andere topics ook iedereen verrot begint te schelden omdat hun mening je niet aanstaat gaat je account op slot, niet het topic
Je laat wel goed zien waarom we er klaar mee zijnquote:
Wss krijgen ze geld van putin ookquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Het is opvallend dat geen enkele pro Ruzzische user zich hier gemeld heeft nu het topic dicht is...
Mission accomished?
fixed it for youquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nu blijft alleen het BNW open en dat is zonde ook gezellig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wss krijgen ze geld van putin ook
Met dit soort radicale beslissingen verdien je ook geen respect nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs in fb gewoon doorgaandan respecteer je ons ook gewoon niet
Als men voor de xte maal dezelfde subgroep users steeds hetzelfde moet uitleggen omdat ze hun leugens kunnen blijven herhalen is dat toch niet veel meer dan het paard achter de wagen spannen. Propaganda kan werken als mensen constant hun al eerder ontkrachte leugens mogen blijven herhalen. Wil fok een echt propaganda fabriek worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
gewoon zeggen dit of dat klopt niet want ... werkt ook vaak al beter dan gelijk over leugens en verzinsels te beginnen want dan ben je precies net het probleem waar we het hier over hebben
accepteer gewoon dat mensen ergens een beetje anders over denken en dan komen we al een heel eind
Dat is niet een gebrek aan respect, maar het is gewoon gevaarlijk hoe dit gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs in fb gewoon doorgaandan respecteer je ons ook gewoon niet
Niet dat ik pro Russisch ben maar goed. Je doelt toch op mij..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Het is opvallend dat geen enkele pro Ruzzische user zich hier gemeld heeft nu het topic dicht is...
Mission accomished?
Reageer er gewoon niet op. Block die users, scroll er langs, fluit een liedje, zet een tr. Legio opties.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met dit soort radicale beslissingen verdien je ook geen respect nee.
Pak de oorzaak aan (een klein groepje), en niet het gevolg (de grote groep).
Door het te quoten en er op te reageren creëer je alleen maar meer exposure en interactie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als men voor de xte maal dezelfde subgroep users steeds hetzelfde moet uitleggen omdat ze hun leugens kunnen blijven herhalen is dat toch niet veel meer dan het paard achter de wagen spannen. Propaganda kan werken als mensen constant hun al eerder ontkrachte leugens mogen blijven herhalen. Wil fok een echt propaganda fabriek worden?
Ja ik ben het probleem in dat topic. Dat is het.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je laat wel goed zien waarom we er klaar mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |