SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat met die kermis attractie met die grijparmen, is mej nog nooit gelukt iets te winnen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de kermis ook? Of gekocht? (maak het niet jaloersmakender plies)How can I make this topic about me?![]()
Slakkenspoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ook sporen
hele diepe
ergens...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja precies, traag dusquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja heeey ik lig 1 min lezen achter zie ik![]()
![]()
Mij welquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die grijparmen in de kermis is mij nog nooit gelukt iets te winnen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
slik je wel?quote:Met de kermis , met zo'n grijperquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de kermis ook? Of gekocht? (maak het niet jaloersmakender plies)![]()
![]()
Mijn favo attractie op de kermis
Idd lang niet gezienquote:
Smile, it's free therapy.![]()
Ik win daar echt veel mee. Je moet ook weten wanneer iets te zwaar is of niet. Doe het nogsteeds graag.quote:
Maar
IK
HEB
NOGNOOIT
EEN
FLATERIC
GEWONNENBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ligt vast niet aan je motoriekquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die kermis attractie met die grijparmen, is mej nog nooit gelukt iets te winnen.![]()
IK WELquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik win daar echt veel mee. Je moet ook weten wanneer iets te zwaar is of niet. Doe het nogsteeds graag.
Maar
IK
HEB
NOGNOOIT
EEN
FLATERIC
GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelfs een keer 2 rendieren gegrepen (met de machine ja) in de efteling in 2 pogingen. En je weet dat dit niet zomaar gaat. Dus kan mezelf wel een pro noemen. Die grijpmachine staat er helaas al jaren niet meer. Denk sinds ik er 2 rendieren uithaalde.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat nodig binnen 2 minuten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelfs een keer 2 rendieren gegrepen (met de machine ja) in de efteling in 2 pogingen. En je weet dat dit niet zomaar gaat. Dus kan mezelf wel een pro noemen. Die grijpmachine staat er helaas al jaren niet meer. Denk sinds ik er 2 rendieren uithaalde.![]()
knuffels uit kindermachines trekken
BRUUUUUTSmile, it's free therapy.![]()
Ik dacht die gaat als een jackhammer te keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan heb je de verkeerde voor jequote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht die gaat als een jackhammer te keer.![]()
![]()
Ja hele dag mee rondgelopen en geshowed aan kinderen en gezegd hebben jullie niet he????quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
knuffels uit kindermachines trekken
BRUUUUUTBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nananananaquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hele dag mee rondgelopen en geshowed aan kinderen en gezegd hebben jullie niet he????![]()
Blij met kleine dingen in het levenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hele dag mee rondgelopen en geshowed aan kinderen en gezegd hebben jullie niet he????
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk dat er maar 1 ding op zit om Kissingbird te overtoepen en dat is dat ik dit win in een grijpmachine op de kermis koop:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
Denk dat er maar 1 ding op zit om Kissingbird te overtoepen en dat is dat ik dit win in een grijpmachine op de kermis koop:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zekerquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel lief dat een man dat van zijn vrouw/man kreeg iig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Justin Bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel blond?quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje, chatgpt laat me geen vrouw genereren met mooi verzorgd pikzwart neushaar![]()
Raarrrrquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was blonde vrouw. Maar hij wilde dat niet.![]()
Loopt dat topic nog een beetje?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef KoningWouter het volgende:
En ik ben echt een beetje door mn AI afbeeldings generatie inspiratie heen merk ik![]()
chatgpt wou ook geen foto maken toen ik een foto in GTA style wil maken, dus moest het omschrijven zonder GTA expliciet te benoemen, iets met copyright content denk ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohja dat zou heel goed kunnen. Hoe heb je het toen omschreven?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
chatgpt wou ook geen foto maken toen ik een foto in GTA style wil maken, dus moest het omschrijven zonder GTA expliciet te benoemen, iets met copyright content denk ik![]()
Mooi, focus je nu maar op echte vrouwen zonder zwarte haren in der neusquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef KoningWouter het volgende:
En ik ben echt een beetje door mn AI afbeeldings generatie inspiratie heen merk ik
Op jouquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, focus je nu maar op echte vrouwen zonder zwarte haren in der neus![]()
![]()
ik liet chatgpt het omschrijven en toen vroeg ik het om in die stijl te doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dat zou heel goed kunnen. Hoe heb je het toen omschreven?dan kan het wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slimquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik liet chatgpt het omschrijven en toen vroeg ik het om in die stijl te doendan kan het wel
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, focus je nu maar op echte vrouwen zonder zwarte haren in der neus
Wijze les van onze Dot!![]()
Nou dat zou ik ook maar niet doen. KW moet iets jongs en fris hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EN is nog gratis ookquote:
Gister had ie dat moeten doen!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook maar niet doen. KW moet iets jongs en fris hebben.
Of was het eergisteren![]()
![]()
Wel 18+ mag ik hopen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook maar niet doen. KW moet iets jongs en fris hebben.![]()
Overtoepenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gisteren was hij hier in de stad, liep genoeg fris spul rond, kort gerokt en bij sommige liets het niets aan de raden over hahahaquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gister had ie dat moeten doen!
Of was het eergisteren
Ja dat zeker, ik zou eerder denken in de 20 zo halverwege of zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren was hij hier in de stad, liep genoeg fris spul rond, kort gerokt en bij sommige liets het niets aan de raden over hahaha![]()
![]()
Ik wil in ieder geval iemand hebben waar ik goed mee kan praten en lachen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik zou eerder denken in de 20 zo halverwege of zo
25 - 38 jaar zit ik aan te denken![]()
En van hot & spicy burgers houden?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval iemand hebben waar ik goed mee kan praten en lachen.
praten is overratedquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval iemand hebben waar ik goed mee kan praten en lachen.
Oeh een datequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat gaan @:MizzezAmy en ik volgende week eens uittesten.![]()
![]()
Amy vast ook welquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, weet ze alleen nog niet. Maar heb wel weer eens zin in een H&S burger met hotwings.
Maar moet niet te spicy zijn voor dr!![]()
die lust ze welquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy vast ook wel
H&S burger is wel spicy hoor, hotwings zijn lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy vast ook wel
ze bellen terugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal wel volgende week of zo wordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eentje in die doos is meer dan genoeg wil je zeggen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ben niet vanReussel![]()
120 stuks in een doos![]()
![]()
![]()
Jup meer dan genoegquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eentje in die doos is meer dan genoeg wil je zeggen?![]()
Op ziekenhuis bezoek met 4 personen en erachter komen dat je maar met 2 personen mag bezoeken haha. Pak wel ff extra bakkie koffie in de gang 😅Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh balen manquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
Op ziekenhuis bezoek met 4 personen en erachter komen dat je maar met 2 personen mag bezoeken haha. Pak wel ff extra bakkie koffie in de gang 😅![]()
![]()
ZonnetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met dit weer krijg ik weer zin om een motor te kopen en lang weekend richting de Ardennen of de Eiffel te gaan scheuren![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Denk dat ik gewoon nog even ga door sparen voor een nieuwe waggie.
Onze huidige gaat ook alweer bijna richting het half miljoen kilometers
Varkenshaas met tomaat (champignons zijn op en geen zin om naar de winkel te gaan) asperges en komkommersalade.quote:
Ben vergeten een zetmeel iets erbij te maken![]()
kwam ik net achter.
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Varkenshaas met tomaat (champignons zijn op en geen zin om naar de winkel te gaan) asperges en komkommersalade.
Ben vergeten een zetmeel iets erbij te maken![]()
kwam ik net achter.
vast ook wel zonder zetmeel iets
![]()
![]()
Zometeen mihoenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
Wat heb jij gegeten jus of wat ga je eten?![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej
Hoe was het bij de Efteling?
Vandaag met noren in een bierproeverij
Probeer ze het concept Adje voor de sfeer te lerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, of spreek je geen Noors?quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leuk
Vandaag met noren in een bierproeverij
Probeer ze het concept Adje voor de sfeer te leren![]()
![]()
Knuffel bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Adje is inherent Latijn dus probeer er op die manier te komenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, of spreek je geen Noors?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ad fundumquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Adje is inherent Latijn dus probeer er op die manier te komen
Misschien kun je het beter gewoon voor doen.![]()
![]()
Al twee keer gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ad fundum
Misschien kun je het beter gewoon voor doen.
Zit een limiet aan hoe vaak ik het kan doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ad fundum
Misschien kun je het beter gewoon voor doen.
Net als dat met koffie kan.
How can I make this topic about me?![]()
Dat lukt niet met thee trouwens.quote:
Thee moet je rustig en smaakvol drinken.How can I make this topic about me?![]()
Koffie ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lukt niet met thee trouwens.
Thee moet je rustig en smaakvol drinken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Failariquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ [url=
https://media1.tenor.com/(...)p2022.gif]afbeelding[/url] ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien zijn tante.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tante Lien.quote:
Want dat is de baddest bitch you've ever seen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Tante Lien.
Want dat is de baddest bitch you've ever seen.
Nog zo'n kut coureur van Ferrari.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Tante Lien.
Want dat is de baddest bitch you've ever seen.![]()
![]()
Verwacht binnenkort de Zwitserse garde, FBI, CIA, Special Forces, Navy Seals, Tifosi, Rode Baretten en iedere race liefhebbende mensen ter wereld naast je bed!quote:
In het Formule 1-seizoen van 2025 worden de volgende motoren gebruikt:
- Red Bull Racing & Racing Bulls – Honda RBPT
- Ferrari & Haas – Ferrari
- Mercedes, McLaren & Williams – Mercedes
- Alpine – Renault (laatste jaar voor Renault-motoren)
- Kick Sauber – Ferrari
Een grote verandering dit jaar is dat de hybride motoren, die sinds 2014 worden gebruikt, hun laatste seizoen ingaan. Vanaf 2026 zal de Formule 1 overstappen op een nieuwe generatie krachtbronnen met een grotere focus op duurzaamheid en efficiënter energiegebruik.How can I make this topic about me?![]()
Die is serieus snel in een kart jaquote:![]()
Jaar of 15 terug heb ik haar nog in een Rotax Max Senior veld tijdens de winter cup easy top 5 zien rijden tussen allemaal tieners. Wel in high end materiaal, maar daar rijd iedereen in die top 20 rijd. Dan snap je echt wel hoe een gas pedaal werkt
Klopt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt al een poosje niet gekeken of wel
Ook al was de vraag niet voor mij![]()
![]()
Talent van beide kanten die Maxquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is serieus snel in een kart ja![]()
Jaar of 15 terug heb ik haar nog in een Rotax Max Senior veld tijdens de winter cup easy top 5 zien rijden tussen allemaal tieners. Wel in high end materiaal, maar daar rijd iedereen in die top 20 rijd. Dan snap je echt wel hoe een gas pedaal werkt
Blessed![]()
Kloptquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt.
Ook al was de vraag niet voor mij
Ze rijden nu in Miami, greys, dus je hoeft niet bizar vroeg uit bed om te kijken.How can I make this topic about me?![]()
‘s avondsquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze rijden nu in Miami, greys, dus je hoeft niet bizar vroeg uit bed om te kijken.
Wereld kampioene geworden in een veld waar Jarno Trulli en Fisichella in reden. Geen F1 wereld kampioenen, maar wel GP winnaars dus ze snapt wel hoe het spelletje werkt jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Talent van beide kanten die Max
Blessed![]()
quote:Ik droeg RB altijd een warm hart toe, ruim voor Verstappen al. Omdat ze altijd een beetje tegen de gevestigde orde aan schopten. Maar dit is alweer jaren aan het afnemen. Dus nog wel favoriet maar eigenlijk kijk ik het simpelweg om de sport zelf.quote:
Mwah, als ze allemaal min iets Italiaans rijden zijn ze al verroest voordat ze überhaupt hier aankomen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verwacht binnenkort de Zwitserse garde, FBI, CIA, Special Forces, Navy Seals, Tifosi, Rode Baretten en iedere race liefhebbende mensen ter wereld naast je bed!
Als ik hier een user zou moeten aanwijzen die de 'Tante Lien' vibes heeft, dan ben jij het.quote:![]()
![]()
Ik vind tante Lien oud klinkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik hier een user zou moeten aanwijzen die de 'Tante Lien' vibes heeft, dan ben jij het.![]()
![]()
Als het me enorm zou interesseren, dan zou ik even er heen rijden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze rijden nu in Miami, greys, dus je hoeft niet bizar vroeg uit bed om te kijken.
Als het me matig zou interesseren, dan zou ik even er heen rijden.
Maar ik blijf toch maar thuis![]()
![]()
Het nummer is ook alweer uit 2010.quote:
Niet die tante lien.quote:
Jijquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Cultuurbarbaren
Bekijk deze YouTube-video
Wat een rust hier trouwens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hou niet zo van spicyquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, weet ze alleen nog niet. Maar heb wel weer eens zin in een H&S burger met hotwings.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh ik heb de score gezien, ik weet al waarom.
Waarom ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Oh ik heb de score gezien, ik weet al waarom.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
Oh ik heb de score gezien, ik weet al waarom.![]()
Bijna wel ja, maar geen koffie en niet te pittigquote:
En geen zoute popcorn
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Jus heeft gas gegeven.quote:
Als mensen niet bolkenquote:
Dan haalt er 1 iemand puntenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kende het niet, terwijl dat nummer enorm vaak hier op de radio wordt gespeeldquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Cultuurbarbaren
Bekijk deze YouTube-video![]()
Oh, is dat hoe dit spel werktquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen niet bolken
Dan haalt er 1 iemand punten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: