SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat met die kermis attractie met die grijparmen, is mej nog nooit gelukt iets te winnen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de kermis ook? Of gekocht? (maak het niet jaloersmakender plies)How can I make this topic about me?![]()
Slakkenspoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ook sporen
hele diepe
ergens...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja precies, traag dusquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja heeey ik lig 1 min lezen achter zie ik![]()
![]()
Mij welquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die grijparmen in de kermis is mij nog nooit gelukt iets te winnen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
slik je wel?quote:Met de kermis , met zo'n grijperquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de kermis ook? Of gekocht? (maak het niet jaloersmakender plies)![]()
![]()
Mijn favo attractie op de kermis
Idd lang niet gezienquote:
Smile, it's free therapy.![]()
Ik win daar echt veel mee. Je moet ook weten wanneer iets te zwaar is of niet. Doe het nogsteeds graag.quote:
Maar
IK
HEB
NOGNOOIT
EEN
FLATERIC
GEWONNENBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ligt vast niet aan je motoriekquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die kermis attractie met die grijparmen, is mej nog nooit gelukt iets te winnen.![]()
IK WELquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik win daar echt veel mee. Je moet ook weten wanneer iets te zwaar is of niet. Doe het nogsteeds graag.
Maar
IK
HEB
NOGNOOIT
EEN
FLATERIC
GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelfs een keer 2 rendieren gegrepen (met de machine ja) in de efteling in 2 pogingen. En je weet dat dit niet zomaar gaat. Dus kan mezelf wel een pro noemen. Die grijpmachine staat er helaas al jaren niet meer. Denk sinds ik er 2 rendieren uithaalde.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat nodig binnen 2 minuten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelfs een keer 2 rendieren gegrepen (met de machine ja) in de efteling in 2 pogingen. En je weet dat dit niet zomaar gaat. Dus kan mezelf wel een pro noemen. Die grijpmachine staat er helaas al jaren niet meer. Denk sinds ik er 2 rendieren uithaalde.![]()
knuffels uit kindermachines trekken
BRUUUUUTSmile, it's free therapy.![]()
Ik dacht die gaat als een jackhammer te keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan heb je de verkeerde voor jequote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht die gaat als een jackhammer te keer.![]()
![]()
Ja hele dag mee rondgelopen en geshowed aan kinderen en gezegd hebben jullie niet he????quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
knuffels uit kindermachines trekken
BRUUUUUTBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nananananaquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hele dag mee rondgelopen en geshowed aan kinderen en gezegd hebben jullie niet he????
Forum Opties Forumhop: Hop naar: