abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 11:20:38 #276
5428 crew  miss_sly
pi_218237689
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Goed onderbouwd ook.

Jij moest er zeker om lachen bij “men’s health month”, dat was Juni mocht je het afvragen.

https://www.fixfamilycour(...)her-home-statistics/

VS, het land van de schoolshootings en ongezonde man-vrouw relaties en opvoeding.

Goed voorbeeld.

Maar goed, het topic gaat over een specifieke gebeurtenis, misschien moeten we het daarover blijven hebben en niet over deze rare zijsprong over mannelijk slachtofferschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218237730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het een combinatie want veel vrouwen raken seksueel ontremd van drank en/of geven verkeerde signalen af.
Ah dus je geeft aan dat veel mannen gewoon te dom of te zwak zijn want ze kunnen niet filteren op verkeerde signalen en volgens mij zijn de meeste daders van verkrachtingen man.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218237733
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als een man sowieso veroordeeld word en dronkenschap hoogstens als verzachtende omstandigheden meetelt, maar vrouwen treft nooit enige blaam want ze hebben geen penis, dan worden mannen structureel onderdrukt bij wetgeving.

Verder wil je er vanaf of het sterk verminderen, zal je de grenzen meer onder controle moeten krijgen en niet iedere malloot binnenlaten.

Kijk naar het VK, sinds 2000 zijn verkrachtingen met 813% gestegen.
Goh, hoe komt dat toch?

Open grenzen is geen grenzen hebben.
Er staat wekelijks wel iets op de nieuwssite hier in de buurt over een pedo of verkrachting, maar vooral in het geval van pedos zijn dat toch meestal oudere witte mannen. Hier de meest recente zaken.

https://www.oxfordmail.co.uk/news/25319405.oxford-teenager-accused-raping-girl-claims-said-16/

https://www.oxfordmail.co.uk/news/25312405.oxfordshire-man-exposes-genitals-girls-primary-school/

https://www.oxfordmail.co.uk/news/25307439.oxford-paedophile-spared-jail-despite-breaching-sex-order/

https://www.oxfordmail.co.uk/news/25303264.didcot-man-admits-sexual-communication-13-year-old-girl/
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:27:00 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218237735
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De nieuwe Wet Seksuele Misdrijven van 1 juli 2024
[..]
[..]
Het verschi zit hem niet in man of vrouw, maar in dader of slachtoffer, waarbij mannen in dergeliljke situaties nu eenmaal vele malen vaker dader zijn dan vrouwen.

Er wordt in het strafrecht vanuit gegaan dat de dader controle moet uitoefenen op zijn gedrag en dat het slachtoffer geen plicht heeft tot zelfbeheersing of anticipatie op andermans daden. Dus het slachtoffer kan wilsonbekwaam worden door middelengebruik, maar maakt zichzelf daarmee geen slachtoffer. Net zo min als bijvoorbeeld het dragen van een kort rokje, of alleen in het donker lopen. De dader werd geacht te weten dat hij een strafbaar feit ging plegen door seks met iemand te hebben die geen toestemming kon geven (waarmee de mogelijkheid tot legitiem seksueel contact vervalt) en er zelf voor te zorgen dat hij niet dusdanig wilsonbekwaam is dat hij niet iets doet waardoor hij dader wordt. Je hebt dus meer de verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat je geen dader wordt.

Dit is op dit moment de status van de wet en de interpretatie ervan. Er zijn nog wel discussies gaande als ik het zo lees over de vraag of bijvoorbeeld in geval dat beide wilsonbekwaam zijn door middelegebruik het kan leiden tot verminderde verantwoordelijkheid voor beide partijen. Maar op dit moment gaat ons strafrecht er kennelijk vanuit dat een slachtoffer (man of vrouw dus, maar gewoon veel vaker een man) niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor wat het is aangedaan.
Sinds het begin werd de man meteen neergezet als verkrachter ook al was amper iets duidelijk. En als beide zo lam waren dat ze niets meer wisten maar de man is schuldig is het gewoon dom. (bedoel niet specifiek deze keer maar in het algemeen)

En dat indien beide dronken zijn de man meteen schuldig is en de vrouw het slachtoffer. Kan echt niet :N
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:29:49 #280
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218237753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alles draait natuurlijk om wie wat heeft gedaan. En de letterlijk bovenliggende partij in dezen is dan meest waarschijnlijk de dader.
Of het begon gewoon omdat er 2 geil waren en te lam waren om uberhaupt wakker te blijven. Maar de man is meteen schuldig.
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:30:25 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218237758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom deze op het eerste oog vrij duidelijke zaak aanleiding geeft om een 'mannen worden oneerlijk behandeld' verhaaltje af te gaan steken.

Nog afgezien van het feit dat vrouwen in zedenzaken het vaakst aan het kortste eind trekken: in dezen is er helemaal geen aanleiding om te denken dat deze lul ten onrechte wordt vervolgd.
Omdat toen het niet duidelijk was sommige dames meteen maar gingen roepen en onzin uitkramen :')
pi_218238116
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Ah dus je geeft aan dat veel mannen gewoon te dom of te zwak zijn want ze kunnen niet filteren op verkeerde signalen en volgens mij zijn de meeste daders van verkrachtingen man.
De vraag of je dom of zwak bent als je niet kunt filteren op verkeerde signalen. Dat is nogal een statement die je maakt aangezien het grootste deel van de menselijke interactie non-verbaal verloopt.

Je zou ook kunnen stellen dat je als vrouw beter niet kunt drinken als je er door transformeert in een flirterige slet die met jan en alleman aanpapt.

Uit studies blijkt bovendien dat er flinke verschillen zijn in mentale en fysieke respons op alcohol. Dus veel vrouwen voelen zich initieel seksueel een stuk vrijer en flirterig, maar als vervolgens tot de daad komen reageert het lichaam dikwijls helemaal niet zo enthousiast.
Dat lijkt me voor hun zelf al nauwelijks te bevatten laat staan voor de man met wie ze vervolgens mee naar huis gaan die ook het nodige heeft ingenomen.
blablablabla
pi_218238178
quote:
18s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als het geen harde ja is, is het een nee en moeten mannen dit maar eens in hun piemel knopen.
Alsof vrouwen altijd een harde ja geven. O wacht ook dat is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de man -O- .
Hoi schat ik stop nu mijn piemel in jou, ben je daar ok mee? Hmmm lekker sexy hoor :|W
blablablabla
pi_218238243
quote:
Ik zie dat we een D66’er gevonden, “per capita”, zijn het geen blanke mannen.
pi_218238266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:24 schreef Elan het volgende:

[..]
De vraag of je dom of zwak bent als je niet kunt filteren op verkeerde signalen. Dat is nogal een statement die je maakt aangezien het grootste deel van de menselijke interactie non-verbaal verloopt.
Je doet dat niks anders over vrouwen en dat zegt al genoeg over jou.
quote:
Je zou ook kunnen stellen dat je als vrouw beter niet kunt drinken als je er door transformeert in een flirterige slet die met jan en alleman aanpapt.
De meeste daders van verkrachting en aanrandingen zijn man en volgens jou ligt het aan de vrouw. Typisch incel-gedrag.
quote:
Uit studies blijkt bovendien dat er flinke verschillen zijn in mentale en fysieke respons op alcohol. Dus veel vrouwen voelen zich initieel seksueel een stuk vrijer en flirterig, maar als vervolgens tot de daad komen reageert het lichaam dikwijls helemaal niet zo enthousiast.
Dat lijkt me voor hun zelf al nauwelijks te bevatten laat staan voor de man met wie ze vervolgens mee naar huis gaan die ook het nodige heeft ingenomen.
Ook bij veel mannen zit er geen rem op tonen ze ander gedrag.

Maar dat is natuurlijk ook de schuld van de vrouw. :')
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:50:39 #286
5428 crew  miss_sly
pi_218238362
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
De meeste daders van verkrachting en aanrandingen zijn man en volgens jou ligt het aan de vrouw. Typisch incel-gedrag.
[..]

Als vrouwen nou niet meer drinken, hoeven mannen ze niet meer aan te randen en verkrachten. Zo hoort het toch?
pi_218238423
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]

Waar precies zeg ik dat? :D Enige dat ik stelde en dat klopt gewoon is dat het in een situatie waar beiden drank op hebben vaak helemaal niet zo zwart-wit is als de man kent zijn grenzen niet en zit fout.
Ga lekker een ander framen met je walgelijke whitenightgedrag :W
blablablabla
pi_218238440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar precies zeg ik dat? :D Enige dat ik stelde en dat klopt gewoon is dat het in een situatie waar beiden drank op hebben vaak helemaal niet zo zwart-wit is als de man kent zijn grenzen niet en zit fout.
Ga lekker een ander framen met je walgelijke whitenightgedrag :W
Gezien jouw negatief beeld over vrouwen heeft dat geen verdere uitleg nodig.
pi_218238460
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als vrouwen nou niet meer drinken, hoeven mannen ze niet meer aan te randen en verkrachten. Zo hoort het toch?
Het is wel handig als vrouwen zelf weten wat ze precies wel en niet willen. Je onderschat hoe labiel sommige vrouwen worden van drank. En niet zelden ook een potje handtastelijk.
blablablabla
pi_218238509
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:55 schreef HSG het volgende:

[..]
Whatever.
Je doet een hoop aannames en vervalt in persoonlijk geneuzel.
blablablabla
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:24 #291
319979 Fok-it
All is well
pi_218238574
Elan die het over instabiliteit en alcohol heeft. Classic
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:38 #292
5428 crew  miss_sly
pi_218238579
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:55 schreef HSG het volgende:

[..]
Wil je je witte nachten gedrag wel eens ergens anders heen brengen :D
pi_218238601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef Fok-it het volgende:
Je kunt veel zeggen maar ik ben wel een ervaringsdeskundige :7
blablablabla
pi_218238603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef Fok-it het volgende:
En de schuld bij de labiele vrouwen legt. Je zou juist dan denken dat je een labiel persoon met rust laat.
pi_218238606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt veel zeggen maar ik ben wel een ervaringsdeskundige :7
U heeft borderline?
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 13:14:31 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218238627
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En de schuld bij de labiele vrouwen legt. Je zou juist dan denken dat je een labiel persoon met rust laat.
Ik ben benieuwd wat de rechter er straks van vindt. Als beide partijen 'zich helemaal niks meer kunnen herinneren' vind ik niet dat je 'de schuld', als je daar überhaupt al over kan praten aangezien ze beide niks meer weten en je dus niet weet wat er besproken is tussen de man en vrouw, automatisch bij de man neer kan leggen. Interessante case wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218238639
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
U heeft borderline?
Nee, gelukkig niet zeg _O- dat is meer @Fok-it zijn expertise
blablablabla
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:16:14 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_218238648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee, gelukkig niet zeg _O- dat is meer @:Fok-it zijn expertise
Oh ik heb genoeg labeltjes hoor dus daar hoef je me niet op te pakken, maar borderline is dan wel het meest lachwekkende voorbeeld wat je kan geven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218238676
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Brand mijn vingers er niet aan. Echter labiele vrouwen die verkeerde signalen afgeven vormen natuurlijk net zo goed onderdeel van het probleem als geile mannen die moeite hebben met grenzen.
blablablabla
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:19:52 #300
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218238683
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat de rechter er straks van vindt. Als beide partijen 'zich helemaal niks meer kunnen herinneren' vind ik niet dat je 'de schuld', als je daar überhaupt al over kan praten aangezien ze beide niks meer weten en je dus niet weet wat er besproken is tussen de man en vrouw, automatisch bij de man neer kan leggen. Interessante case wel.
Ze zullen erg afgaan op wat getuigen en de camerabeelden zeggen.
En het verleden van de man werkt ook niet mee.
Ook het feit dat hij vast blijft omdat ze bang zijn dat hij er anders vandoor gaat zegt veel.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')