"Oh noes"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat oekraiene enorm zal bloeden![]()
![]()
Escalatie moet voorkomen worden.quote:
Als het aangevallen land zich gewoon niet verdedigt, is er niets aan de hand!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Escalatie moet voorkomen worden.
Het lijkt erop dat het grootste deel van de aanval op Crimea in het algemeen en vliegveld Saky in het bijzonder is.quote:
Wat zullen ze gaan doen dan denk je?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat oekraiene enorm zal bloeden![]()
![]()
Die video is zo veel beter als je met het geluid uit kijktquote:
Ik vind dit een nogal onhandige post.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:56 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen moeten eens stoppen met chatgtp alles vragen omdat het op veel gebieden echt nog waardeloos is en totaal andere dingen invult/hallucineerd. Doe je eigen onderzoek.
Nee natuurlijk niet. Daar heb je immers niks aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat zullen ze gaan doen dan denk je?
Nog wat harder of meer verkrachten/martelen?
Nog meer woonwijken bestoken met raketten en drones dan ze nu al doen?
Of iets anders?
quote:The U.S. plans tougher sanctions on Russia’s energy and banking sectors, targeting Gazprom and key financial firms, - Reuters
The sanctions await Trump’s approval. The package may include secondary sanctions on exports to India and China.
quote:Ukrainian Armed Forces captured Togolese nationals fighting for the Russian army,the Foreign Ministry of the Togolese Republic said
They confirmed that the majority of captured are "young students" who left for Russia because they were offered alleged scholarships in Russian universities
Waarom doen ze dat nu dan al massaal?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Daar heb je immers niks aan.
Nee, chatGTP is op dit soort gebieden echt totaal waardeloos. User over dat vliegtuigje zei ook al dat er niks van klopt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal onhandige post.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal onhandige post.
Chatgpt heeft hier een pittige mening over.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:56 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen moeten eens stoppen met chatgtp alles vragen omdat het op veel gebieden echt nog waardeloos is en totaal andere dingen invult/hallucineerd. Doe je eigen onderzoek.
Ja, dat is precies wat ik ook zei.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Chatgpt heeft hier een pittige mening over.
Je punt is begrijpelijk en niet onterecht. ChatGPT (en andere AI’s) zijn krachtige hulpmiddelen, maar ze hebben beperkingen — vooral als het gaat om feitencontrole, nuance, of complexe contexten. “Hallucinaties”, zoals het invullen van foutieve of verzonnen informatie, zijn inderdaad een bekend probleem bij deze modellen.
De beste manier om AI te gebruiken is als aanvulling op je eigen onderzoek, niet als vervanging ervan. Kritisch blijven en bronnen controleren blijft essentieel — net zoals je dat zou doen bij informatie van mensen, boeken of het internet.
Wil je dat ik iets specifieks verduidelijk of check waarin je eerder onjuiste info zag?
Nee, jij zegt dat je AI helemaal niet moet gebruiken voor je onderzoek. En dat is gewoon onzin.. Echter kan AI ook over verkeerde informatie beschikken en daar moet je bewust van zijn. Maar dat geld voor alle informatie die je dagelijks tot je neemt. Zelfs experts kunnen wel eens fout zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik ook zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |