Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan de rest van de wereldleiders die komen zouden dan wel op het plein moeten zitten?
Die schijnt uren in zijn eigen ontlasting hebben liggen schuimbekkend nav een of meerdere beroertes.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:21 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Klopt, maar Stalin was wel heel bizar..
Zijn beveiliging durfde niet in zijn slaapkamer te kijken of het wel goed ging. Want stel je voor je maakt hem wakker. Dan kon doorgeslagen Stalin je zomaar ff ophangen of erger.
Zelfs de dokters durfde hem niet dood te verklaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |