SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
How dare youquote:Op woensdag 30 april 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even spelfout in de TT verbeterd
ik was een h vergeten dank daarvoorquote:Op woensdag 30 april 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even spelfout in de TT verbeterd
Is dat deze? https://www.ah.nl/product(...)troganoff-verspakketquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Gehakt stroganoff is best lekker
Nog steeds een jetlag?quote:
Helemaal sufgesuft door balletje ballebalquote:
Ciao ketelquote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
lekker gegeten, ik sluit af, fijne avond lieve mensen
schande is het!quote:
ja en neequote:Op woensdag 30 april 2025 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schande is het!
Nog lekker in efteling gewandeld?
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat deze? https://www.ah.nl/product(...)troganoff-verspakket
Klinkt wel lekker, zal van de week eens kijken of ze die hier hebben liggen
Oh ik vond er juist zo weinig groenten bij zitten in verhoudingquote:Op woensdag 30 april 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan er drie keer van eten.
Altijd weer die russenquote:Op woensdag 30 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, virusje opgepikt in het vliegtuig.
onprikkelen klinkt wel aangenaam.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en nee
het was druk, we hadden een blinde in de groep en alhoewel we de begeleiding verdeelde vraagt het toch wat extra's, we konden wel sommige rijen skippen want miva
besloot op het laatst nog een rondje gondoletta te doen en dat was zo'n punt dat ik volledig ontspande en pas door had hoe hoog het zat kwa prikkels
dus toen nog rondje sprookjesbos (officieel na sluitingstijd) om verder te ontprikkelen voor ik de auto in stapte
Je koopt er zelf nog champignons bijquote:Op woensdag 30 april 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond er juist zo weinig groenten bij zitten in verhouding
5 maar soms 3 meer of minderquote:Op woensdag 30 april 2025 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onprikkelen klinkt wel aangenaam.
Met hoeveel mensen waren jullie?
Waarom stoppen ze dat er niet gewoon bij danquote:Op woensdag 30 april 2025 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je koopt er zelf nog champignons bij
omdat champignons net zo lang houdbaar zijn als vlees?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dat er niet gewoon bij danHeb een hekel aan die verspakketten waar je alsnog de helft er zelf bij moet kopen (vlees natuurlijk logisch)
en in de koeling liggen bij de supermarkt itt deze verspakkettenquote:Op woensdag 30 april 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat champignons net zo lang houdbaar zijn als vlees?
Ja ok goed punt, kan ze er ook gewoon niet in doenquote:Op woensdag 30 april 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat champignons net zo lang houdbaar zijn als vlees?
Die in de koeling zijn de voorgesneden pakkettenquote:Op woensdag 30 april 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
Bij mijn supermarkt liggen er verspakketten binnen en buiten de koeling
Nee ik bedoel gewoon die in xie kartonnen dozenquote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in de koeling zijn de voorgesneden pakketten
Straks kan het weerquote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verspakketten al lang niet meer gekocht. Maar dat heeft wel een reden..
Gaat ook gebeuren..quote:
Omdat je geen pakketten bezorgt.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verspakketten al lang niet meer gekocht. Maar dat heeft wel een reden..
Soms wel hoor.quote:
Ja die voorgesneden zitten ook in zo'n kartonnen doos, deze dingen https://www.ah.nl/product(...)verspakket-poke-bowlquote:Op woensdag 30 april 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon die in xie kartonnen dozen
Net wat er in zit qua groente enzulks
Al zit er nooit vlees al bij
Geen ideequote:Op woensdag 30 april 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren..
Heeft de Aldi die eigenlijk ook?
want dat is straks de dichtsbijzijnde supermarkt..
Al zit er een Jumbo in het zelfde winkelcentrum...
Ahquote:Op woensdag 30 april 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die voorgesneden zitten ook in zo'n kartonnen doos, deze dingen https://www.ah.nl/product(...)verspakket-poke-bowl
BOSTIJGERINquote:Op woensdag 30 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah
Ja ik kom niet zo vaak bij de AH
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok goed punt, kan ze er ook gewoon niet in doen
ja joh doe er dan nog minder inquote:Op woensdag 30 april 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond er juist zo weinig groenten bij zitten in verhouding
Ettoooooquote:
Ik eet altijd maar 2 keer van zo'n verspakket, krijg wel genoeg groenten binnen hoorquote:
Succesquote:
hoezo 'helaas'?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja helaas heet het wel zo de verpakking.
ongelooflijke muisquote:Op woensdag 30 april 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd eerst iets in elkaar zetten en dan halverwege achterkomen dat het geen goed idee was
Ama in the sky with diamondsquote:Op woensdag 30 april 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Dubbele dosis van die medicatie lijkt wel wat helpen.
tijd voor chocomel dusquote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Krijg volgens mij wel echt een mega droge bek door die antibiotica de hele tijd. Geen idee of dat kan kloppen. Het eerste gedeelte klopt wel maar of het daardoor komt weet ik niet.
Zo sterk is dit niet. Krijg morgen oxazepam, misschien dan wel.quote:
Gelukkig heb je binnenkort een hond. Stukken beter dan een vent als ik jou mag geloven.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik maar een vent die het voor mij deed
Maar je roept de hele tijd dat je liever alleen blijft.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De gemiddelde vent is te vervangen door een hond om leuke dingen mee te doen en voor emotionele support. En voor alle andere dingen is er een dildo.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je binnenkort een hond. Stukken beter dan een vent als ik jou mag geloven.
Het resterende deel dan afmaken met een dildo.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gemiddelde vent is te vervangen door een hond om leuke dingen mee te doen en voor emotionele support. En voor alle andere dingen is er een dildo.
wat discriminatoir en intolerant.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gemiddelde vent is te vervangen door een hond om leuke dingen mee te doen en voor emotionele support. En voor alle andere dingen is er een dildo.
Correct en tevens juist.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat discriminatoir en intolerant.
Een boorhamer lijkt me praktischer om een gat in de muur te boren dan een dildoquote:Op woensdag 30 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het afschrijven van mensen puur op zaken waar ze niets aan kunnen doen of veranderen.quote:
Misschien zit die wel op de boorhamer gemonteerdquote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een boorhamer lijkt me praktischer om een gat in de muur te boren dan een dildo
Jouw sexuele voorkeur voor vlinder is ook heel discriminatoir. Alle andere mensen kunnen er niets aan doen dat ze niet vlinder zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het afschrijven van mensen puur op zaken waar ze niets aan kunnen doen of veranderen.
Zelfde met seksuele voorkeur en huidskleur.
Misschien heeft ze ook dildo's met een klopstand?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een boorhamer lijkt me praktischer om een gat in de muur te boren dan een dildo
Dieptestop. Huehue.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zit die wel op de boorhamer gemonteerd
Vlinderquote:Op woensdag 30 april 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jouw sexuele voorkeur voor vlinder is ook heel discriminatoir. Alle andere mensen kunnen er niets aan doen dat ze niet vlinder zijn.
nee... die titel alleen al is buitengewoon ordiquote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij dit artikel geschreven? https://npo.nl/npo3/spuit(...)-leven-de-vlinderkut
Toch moest ik aan je denken.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee... die titel alleen al is buitengewoon ordi
Mannen kunnen prima hun man zijn veranderen hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het afschrijven van mensen puur op zaken waar ze niets aan kunnen doen of veranderen.
Zelfde met seksuele voorkeur en huidskleur.
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch moest ik aan je denken.
ach zo.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen kunnen prima hun man zijn veranderen hoor
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij dit artikel geschreven? https://npo.nl/npo3/spuit(...)-leven-de-vlinderkut
quote:Wanneer ik (een man) namelijk een vrouw haar broek zie uitrekken en ik die fantastische vlinderkut tevoorschijn zie komen, voel ik vlinders in mijn buik. En in mijn pik. Dus daarom: een ode aan de, misschien wel liefde van mijn leven, vlinderkut.
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie gaan er weer vanuit dat ik een man nodig heb om te klussen
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hakkie takkiequote:
hmmja... mijn gedichten en liefdesbrieven aan vlinder zien er echt anders uitquote:
Ah zo... en zwarte mensen kunnen gewoon hun huid bleken?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hakkie takkie
Nog een tikkie
Weg is pikkie
Daar kom je niet zo makkelijk mee weg tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hakkie takkie
Nog een tikkie
Weg is pikkie
Die 2e post die je quote is sarcasme maar dat valt wel vaker weg op FOK!quote:
Jij neemt het echt weer veel te serieusquote:Op woensdag 30 april 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah zo... en zwarte mensen kunnen gewoon hun huid bleken?
Homo's gewoon in conversion-therapy zodat ze 'normaal' worden?
Wacht, ben jij sarcastisch?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 2e post die je quote is sarcasme maar dat valt wel vaker weg op FOK!
ja, afkeer van mensen op basis van vaststaande eigenschappen vind ik nooit echt grappig.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij neemt het echt weer veel te serieus
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Michael Jackson had daar iets op gevonden toch...quote:Op woensdag 30 april 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah zo... en zwarte mensen kunnen gewoon hun huid bleken?
Jij kiest er in de hedendaagse maatschappij zelf voor om man te zijn he? Kom dan niet bij mij klagen dat ik je pik niet magquote:Op woensdag 30 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, afkeer van mensen op basis van vaststaande eigenschappen vind ik nooit echt grappig.
Gebruik dan ook je PI'squote:Op woensdag 30 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij neemt het echt weer veel te serieus
uhm..quote:Op woensdag 30 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kiest er in de hedendaagse maatschappij zelf voor om man te zijn he? Kom dan niet bij mij klagen dat ik je pik niet mag
Van streek?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis haar to do lijst van vandaag
-naar werk gaan
- plintjes halen
- een man van streek maken
Alles gelukt
Oh nou geen geen drugs hier op. Slechts kamilletheequote:Op woensdag 30 april 2025 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van streek?
Ik ervaar dit meer als een soort heel aparte LSD-trip.
quote:
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saaiquote:Op woensdag 30 april 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Ja hoor, niet alles, maar verder prima oké.
Saai is goed, vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.![]()
Ik heb mijn ventilatortje al ingepakt.quote:
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd om deze post te rapporteren
Nee werken voor je zakgeld potverdriefrankjesquote:Op woensdag 30 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebben"
CRACKADELICquote:Op woensdag 30 april 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Vond dat ik wel een wijntje had verdiend, staat er geen koud. Dus maar een appel gepakt, is ook fris![]()
moet je bij dud0r zijnquote:Op woensdag 30 april 2025 20:25 schreef Koen66 het volgende:
@:loveislikeakiss is er al meer nieuws over de komende meet?
POLLquote:Op woensdag 30 april 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Pffff. Moe. En fotocursusloos.
Toch iets anders bedenken nu voor de komende weken.
Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig mee gaan met mij en fogel?
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo eng is ie nou ook weer nie jongens
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig mee gaan met mij en fogel?
alsof hij zo'n verfijnde smaak heeft als de Norenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sinds 12 april al niet meer in de bios geweest.
Wat ligt er op je bord??quote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bord
het is een welkom bord en hij is grappig, maar ik weet nu al dat ik aanspraak ga hebben van grappige mannenquote:
er moeten links en rechts wel even wat sluizen bediend worden als het Eerste Noorse Leger deze kant op komt ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bordHmm. Ik overweeg even hoe goed dat uitkomt op werk, want dan moet ik daar om een uur of één de deur al uit gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik heb een handvol films afgezegd omdat het of niet goed uitkwam met andere dingen. (bijvoorbeel fotocursus, lolquote:
Straks denkt de bioscoop dat je dood bent.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een handvol films afgezegd omdat het of niet goed uitkwam met andere dingen. (bijvoorbeel fotocursus, lol) of omdat ik gewoon kapot was die dag van alle andere dingen.
Ja. Aanmeldingen zijn binnen en er is gereserveerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:dud0r is er al meer nieuws over de komende meet?
wordt het een verrassing wie er aangemeldt hebben?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Aanmeldingen zijn binnen en er is gereserveerd.
Ik kom sws nietquote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het een verrassing wie er aangemeldt hebben?
We willen de tafelindeling wel weten.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 30 april 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen de tafelindeling wel weten.
Jaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
ik ben erelidquote:Op woensdag 30 april 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Lilak welke rol heb jij in het Noorse Bierleger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik wil je ook wel tot erelid benoemenquote:
dan doe je een laken 'aan' en ga je voor iemand zn huis ja.. staan spokenquote:
aha...quote:Op woensdag 30 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan doe je een laken 'aan' en ga je voor iemand zn huis ja.. staan spokenhet is een manier om verkapt te stalken behalve dat iedereen meestal wel weet hoe en wat. Jeugd van tegenwoordig
.helpquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Super geloofwaardig wel ja.
[ link | afbeelding ]
Seems legit, gelijk 10.000 euro overgemaaktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
shit, misluktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
.help vind ik wel mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Liefde toch?quote:
Als ik bij de AH zeg dat ik met liefde wil betalen word ik vriendelijk verzocht de winkel te verlaten hoorquote:
Stomme AHquote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik bij de AH zeg dat ik met liefde wil betalen word ik vriendelijk verzocht de winkel te verlaten hoor
De vlerk.quote:
Moet je zo nodig?quote:
Oh ja ik ookquote:
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jij kan ook nergens tegenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kotsen? wel als je zo bezig gaat ja
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Denk dat ze jaloers is *doet overdreven bij lilakquote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kan ook nergens tegen
Herkenbaar. Ik had vandaag eigenlijk vrij, maar heb toch behoorlijk wat uurtjes zitten werken, omdat dit een leuk project is. Oeps.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het werkmaar voelt als hobby. Ik mag één keer per jaar een les geven over voedingsleer. Deze les heb ik van iemand overgenomn maar die iemand had er een soort wikipedia-powerpoint van gemaakt, dooooodsaai. Nu aan het opleuken want voeding is mega leuk en interessant maar breng het dan ook zo
![]()
oh nee niet jaloersquote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat ze jaloers is *doet overdreven bij lilak
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welDat is wel die-hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
wat voor project ben je mee bezig?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had vandaag eigenlijk vrij, maar heb toch behoorlijk wat uurtjes zitten werken, omdat dit een leuk project is. Oeps.
Ik heb alles gesloopt. Als een echte tester.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee niet jaloers
meer wat schijt
beetje ruzie op werk, dus wil het liefst nog die schijt opvangen en rondgooien
iets met een chip met een hoop functiesquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor project ben je mee bezig?
Dit gaat zichzelf ook terugbelonen, want anders moet ik een les gaan geven waarvan ik zelf denk![]()
. Maarja, wel jammer dat je hier als docent dus niet voor betaald krijgt. En zou het eigenlijk ook niet moeten doen, want denk dat dit de reden (o.a.) dat kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee niet jaloers
meer wat schijt
beetje ruzie op werk, dus wil het liefst nog die schijt opvangen en rondgooien
quote:
mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 meiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben melig denk ik want moest hierom lachensorry
maar ruzie op werk is niet chill
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb nog een rolletje hondenpoep zakjes als je wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met een chip met een hoop functies
die gebruik ik ook veelvuldigquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met een chip met een hoop functies
Ik snap dat het voor jou veel groter is dan voor zo'n bedrijf, waarom doen ze zo moeilijk. Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 mei
maar de bedrijfsarts heeft me nog op 100% ziek staan voor deze en komende maand, die zie ik in juni pas weer
en ziek is ziek, dus dan mogen ze die dagen niet pakken
maar zij vinden van wel
maarja, ga ik een advocaat nemen voor 2 vakantiedagen?
Goodnightiequote:
hahahahahaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
i
[..]
ik heb nog een rolletje hondenpoep zakjes als je wil
in een boel dingen is het een fijn bedrijf maar ik heb ook gezegd van je kunt me niet vertellen dat ik niet de enige ben die zeurt over de verplichte vrije dagen, geef dan gewoon minder jaarlijks verlof en zet de feestdagen in de cao als je ons toch verplicht om ze te nemenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor jou veel groter is dan voor zo'n bedrijf, waarom doen ze zo moeilijk. Dat slaat nergens op.
En geen recht op juridisch loket toevallig? En weet ook niet hoeveel energie het je kost om het te laten en ook niet hoeveel het je kost in energie om het aan te pakken.
Klinkt niet als een heel fijn bedrijf..
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Maar even he, als je wel stromend water had was er wel een toilet? Is een jerrycannetje water van een liter of vijf in je huisje, zodat je bij nood toch kan doortrekken misschien een optie? Of mis ik iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ugh. Wat kinderachtig. Dat is toch vragen om dat je werknemers zich dan maar een paar dagen extra ziek gaan melden?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 mei
maar de bedrijfsarts heeft me nog op 100% ziek staan voor deze en komende maand, die zie ik in juni pas weer
en ziek is ziek, dus dan mogen ze die dagen niet pakken
maar zij vinden van wel
maarja, ga ik een advocaat nemen voor 2 vakantiedagen?
ah, dat scheeltquote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een boel dingen is het een fijn bedrijf maar ik heb ook gezegd van je kunt me niet vertellen dat ik niet de enige ben die zeurt over de verplichte vrije dagen, geef dan gewoon minder jaarlijks verlof en zet de feestdagen in de cao als je ons toch verplicht om ze te nemen
ze hadden inderdaad veel gezeur over 5 mei nu ja
..........quote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar even he, als je wel stromend water had was er wel een toilet? Is een jerrycannetje water van een liter of vijf in je huisje, zodat je bij nood toch kan doortrekken misschien een optie? Of mis ik iets.
Nou ja, een teiltje is wel de kortste weg naar een oplossing. Dus ergens snap ik wel dat je daar als eerste aan denkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik iets mis, logisch beredeneren
oh ja eerstvolgende vakantie wordt het een dagje minder melden en dan compenseer ik het daar, is minder gedoequote:Op woensdag 30 april 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ugh. Wat kinderachtig. Dat is toch vragen om dat je werknemers zich dan maar een paar dagen extra ziek gaan melden?
goed voor het dichtbij-natuur-komen-gevoelquote:Op woensdag 30 april 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, een teiltje is wel de kortste weg naar een oplossing. Dus ergens snap ik wel dat je daar als eerste aan denkt.
[spoiler]quote:
Dat is een moeilijke afweging. Vooral als het werk zelf ook leuk is.quote:Dit gaat zichzelf ook terugbelonen, want anders moet ik een les gaan geven waarvan ik zelf denk![]()
. Maarja, wel jammer dat je hier als docent dus niet voor betaald krijgt. En zou het eigenlijk ook niet moeten doen, want denk dat dit de reden (o.a.) dat kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat
ze zijn stuk voor stuk oud genoeg dat ze mijn vader kunnen zijn dus mwaquote:
@liesje1979 en ik kennen het Noorse Leger erg goed. Wij nemen geen risico.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze zijn stuk voor stuk oud genoeg dat ze mijn vader kunnen zijn dus mwa
* loveislikeakiss controleert de lijstquote:
Geen Frank. Ragnar dan? Weet niet meer alle namen, ook niet van diegene van de hotelkamer. Christian ook?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss controleert de lijst
geen Frank
wel Sven en Bjorn enzo
Lol hoe kan dat nou weer. Frank is tofquote:Op woensdag 30 april 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wacht wel een Frank![]()
heeft geen indruk achter gelaten vorige keer
En het programma. Al heb ik zelf zaterdag al een FS in Alkmaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
@:fogel kun jij dealen met @:loveislikeakiss ? Dit schiet niet op. Wij willlen graag weten of er een echte bedreiging uit gaat van het Noorse Leger of dat het allemaal weer pwa pwa is
Wacht godverdomme jij snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wacht wel een Frank![]()
heeft geen indruk achter gelaten vorige keer
ik ben niet goed met namen, 3 hebben dezelfde naam, er is een hoop bierquote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoe kan dat nou weer. Frank is tof
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet goed met namen, 3 hebben dezelfde naam, er is een hoop bier
en vodka
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet isquote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht godverdomme jij snapt er echt niks van.
@:Fogel demote lilak. Ze kent Frank niet eens. Weg ermee.
Hebben ze geen touringcar?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet is
denk dat fogel >>> jouquote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet is
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ohhh, klinkt ook wel als iets wat zich gaat terugbelonen. En heel fijn voor je collega's dat je dit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een moeilijke afweging. Vooral als het werk zelf ook leuk is.![]()
. En als jij het dan ook nog eens leuk vindt, dit is een win-win-win situatie!
Baby darling doll face honey
Ah. Vroeger hadden ze een touringcar.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben de NS
nederland is duur he
ja morgenmiddagquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Wat lees ik allemaal, gaan de Noren ons overnemen?!
ja hoezo hebben ze die niet meer dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Vroeger hadden ze een touringcar.
Trump zijn schuld gok ikquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoezo hebben ze die niet meer dan?
nee jij weet er hlemaal niks van. Wij gaan wel; even met ze praten.quote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2025 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is niet alsof hij niet gezegd heeft stuur bericht
OOH JAhquote:Op woensdag 30 april 2025 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zie wel hoe je stapjes van jantje liep te stelen
Is naar Ierland, Finland of Zweden verhuizen een optie @DeZwabber @Nattekat ?quote:Nederlandse huizen zijn relatief betaalbaar
De bank keek ook naar de betaalbaarheid van woningen. Daarbij vergeleken de onderzoekers de prijzen met het gemiddelde inkomen per huishouden. En wat blijkt: Nederland doet het daar nog best goed.
Zo zijn tweeverdieners gemiddeld zes keer hun jaarinkomen kwijt aan een doorsneewoning met drie slaapkamers. Hierbij gaat ABN AMRO uit van het gemiddelde Nederlandse inkomen van netto 84.400 euro per koppel, gebaseerd op cijfers van het Europese statistiekbureau Eurostat.
Daarmee is Nederland de nummer vier van de EU. Zoals je in de staafdiagram hieronder kunt zien, zijn alleen in Ierland, Finland en Zweden woningen betaalbaarder. In veel landen moeten tweeverdieners zeker tien keer hun gemiddelde inkomen neertellen. Met zeventien keer het jaarinkomen spant Luxemburg de kroon.
Oh, in dat geval.quote:Op donderdag 1 mei 2025 06:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is naar Ierland, Finland of Zweden verhuizen een optie @:dezwabber @:nattekat ?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag met de kleine naar het consultatiebureau, lekker met de benenwagen want het dorp wordt overspoeld met Duitsers. En het weer is ook gewoon om te
Alles voor de winkelbeleving in Nederland.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:16 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen nóg duurder door hoger jeugdloon in supermarkten, "Dit gaat enorme impact hebben"
Ze dwingen ons de 35% sticker opquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles voor de winkelbeleving in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |