Liefde toch?quote:
Als ik bij de AH zeg dat ik met liefde wil betalen word ik vriendelijk verzocht de winkel te verlaten hoorquote:
Stomme AHquote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik bij de AH zeg dat ik met liefde wil betalen word ik vriendelijk verzocht de winkel te verlaten hoor
De vlerk.quote:
Moet je zo nodig?quote:
Oh ja ik ookquote:
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jij kan ook nergens tegenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kotsen? wel als je zo bezig gaat ja
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Denk dat ze jaloers is *doet overdreven bij lilakquote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kan ook nergens tegen
Herkenbaar. Ik had vandaag eigenlijk vrij, maar heb toch behoorlijk wat uurtjes zitten werken, omdat dit een leuk project is. Oeps.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het werkmaar voelt als hobby. Ik mag één keer per jaar een les geven over voedingsleer. Deze les heb ik van iemand overgenomn maar die iemand had er een soort wikipedia-powerpoint van gemaakt, dooooodsaai. Nu aan het opleuken want voeding is mega leuk en interessant maar breng het dan ook zo
![]()
oh nee niet jaloersquote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat ze jaloers is *doet overdreven bij lilak
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nu iets zeggen maar ik weet niet of ik durf. Ja ik durf welDat is wel die-hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
wat voor project ben je mee bezig?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had vandaag eigenlijk vrij, maar heb toch behoorlijk wat uurtjes zitten werken, omdat dit een leuk project is. Oeps.
Ik heb alles gesloopt. Als een echte tester.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee niet jaloers
meer wat schijt
beetje ruzie op werk, dus wil het liefst nog die schijt opvangen en rondgooien
iets met een chip met een hoop functiesquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor project ben je mee bezig?
Dit gaat zichzelf ook terugbelonen, want anders moet ik een les gaan geven waarvan ik zelf denk![]()
. Maarja, wel jammer dat je hier als docent dus niet voor betaald krijgt. En zou het eigenlijk ook niet moeten doen, want denk dat dit de reden (o.a.) dat kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee niet jaloers
meer wat schijt
beetje ruzie op werk, dus wil het liefst nog die schijt opvangen en rondgooien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |