quote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij dit artikel geschreven? https://npo.nl/npo3/spuit(...)-leven-de-vlinderkut
Michael Jackson had daar iets op gevonden toch...quote:Op woensdag 30 april 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah zo... en zwarte mensen kunnen gewoon hun huid bleken?
Jij kiest er in de hedendaagse maatschappij zelf voor om man te zijn he? Kom dan niet bij mij klagen dat ik je pik niet magquote:Op woensdag 30 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, afkeer van mensen op basis van vaststaande eigenschappen vind ik nooit echt grappig.
Gebruik dan ook je PI'squote:Op woensdag 30 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij neemt het echt weer veel te serieus
uhm..quote:Op woensdag 30 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kiest er in de hedendaagse maatschappij zelf voor om man te zijn he? Kom dan niet bij mij klagen dat ik je pik niet mag
Van streek?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis haar to do lijst van vandaag
-naar werk gaan
- plintjes halen
- een man van streek maken
Alles gelukt
Oh nou geen geen drugs hier op. Slechts kamilletheequote:Op woensdag 30 april 2025 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van streek?
Ik ervaar dit meer als een soort heel aparte LSD-trip.
quote:
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saaiquote:Op woensdag 30 april 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Ja hoor, niet alles, maar verder prima oké.
Saai is goed, vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.![]()
Ik heb mijn ventilatortje al ingepakt.quote:
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd om deze post te rapporteren
Nee werken voor je zakgeld potverdriefrankjesquote:Op woensdag 30 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebben"
CRACKADELICquote:Op woensdag 30 april 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Vond dat ik wel een wijntje had verdiend, staat er geen koud. Dus maar een appel gepakt, is ook fris![]()
moet je bij dud0r zijnquote:Op woensdag 30 april 2025 20:25 schreef Koen66 het volgende:
@:loveislikeakiss is er al meer nieuws over de komende meet?
POLLquote:Op woensdag 30 april 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Pffff. Moe. En fotocursusloos.
Toch iets anders bedenken nu voor de komende weken.
Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig mee gaan met mij en fogel?
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo eng is ie nou ook weer nie jongens
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig mee gaan met mij en fogel?
alsof hij zo'n verfijnde smaak heeft als de Norenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sinds 12 april al niet meer in de bios geweest.
Wat ligt er op je bord??quote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bord
het is een welkom bord en hij is grappig, maar ik weet nu al dat ik aanspraak ga hebben van grappige mannenquote:
er moeten links en rechts wel even wat sluizen bediend worden als het Eerste Noorse Leger deze kant op komt ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat Fles meer vreest om de nationale beschikbaarheid van bier.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen ook op Schiphol? kan wel wat gezelschap gebruiken met mijn bordHmm. Ik overweeg even hoe goed dat uitkomt op werk, want dan moet ik daar om een uur of één de deur al uit gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik heb een handvol films afgezegd omdat het of niet goed uitkwam met andere dingen. (bijvoorbeel fotocursus, lolquote:
Straks denkt de bioscoop dat je dood bent.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een handvol films afgezegd omdat het of niet goed uitkwam met andere dingen. (bijvoorbeel fotocursus, lol) of omdat ik gewoon kapot was die dag van alle andere dingen.
Ja. Aanmeldingen zijn binnen en er is gereserveerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:dud0r is er al meer nieuws over de komende meet?
wordt het een verrassing wie er aangemeldt hebben?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Aanmeldingen zijn binnen en er is gereserveerd.
Ik kom sws nietquote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het een verrassing wie er aangemeldt hebben?
We willen de tafelindeling wel weten.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 30 april 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen de tafelindeling wel weten.
Jaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
ik ben erelidquote:Op woensdag 30 april 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Lilak welke rol heb jij in het Noorse Bierleger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik wil je ook wel tot erelid benoemenquote:
dan doe je een laken 'aan' en ga je voor iemand zn huis ja.. staan spokenquote:
aha...quote:Op woensdag 30 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan doe je een laken 'aan' en ga je voor iemand zn huis ja.. staan spokenhet is een manier om verkapt te stalken behalve dat iedereen meestal wel weet hoe en wat. Jeugd van tegenwoordig
.helpquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Super geloofwaardig wel ja.
[ link | afbeelding ]
Seems legit, gelijk 10.000 euro overgemaaktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
shit, misluktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
.help vind ik wel mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |