hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saaiquote:Op woensdag 30 april 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Ja hoor, niet alles, maar verder prima oké.
Saai is goed, vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier over het algemeen prima ook, ach een leven zonder gedoe is ook weer zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het hoort erbij he, de gedoetjes, groot en klein. Ik bagatelliseer wat, maar we zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel in hetzelfde schuitje.![]()
Ik heb mijn ventilatortje al ingepakt.quote:
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd om deze post te rapporteren
Nee werken voor je zakgeld potverdriefrankjesquote:Op woensdag 30 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kan echt niet, flexen met een dag vrij hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |