quote:Op woensdag 30 april 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer sad geworden, weer zelf gedaan![]()
ik ga mezelf buiten knuffelen
niet je vingers er onder houdenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo nog even met een zaag spelen enzo
Ja ik vind het wel een beetje slecht dat ze niet gebeld hebben aangezien ze weten dat er best wel nood bij was.quote:
Goede tip.quote:
ik zou niet gelijk een dubbele nemen maar je hebt blijkbaar veel pijnquote:Op woensdag 30 april 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb die andere medicatie nog liggen en daar heb ik maar een dubbele dosis van genomen. En ja dat kan ik heb het opgezocht.
Ik heb geen pijn. Zijn geen pijnstillers.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou niet gelijk een dubbele nemen maar je hebt blijkbaar veel pijn
ja per ongeluk in plaats van NM SPAS 757 tochquote:Op woensdag 30 april 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
"Russen leveren zwaar gemartelde Oekraïense journaliste (27) af zonder oogballen en hersenen"
Denk dat het met een aardappeltje lekkerder is dan met lijstquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Gehakt stroganoff is best lekker
Naar goed Noord-Koreaans voorbeeld.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
"Russen leveren zwaar gemartelde Oekraïense journaliste (27) af zonder oogballen en hersenen"
Of gewoon broccoli-gehaktquote:Op woensdag 30 april 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het met een aardappeltje lekkerder is dan met lijst
Of ze had gewoon een extreem onhandige huisarts?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar goed Noord-Koreaans voorbeeld.
Die zorg gaat ook hard achteruit.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze had gewoon een extreem onhandige huisarts?
Liever nietquote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon broccoli-gehakt
@:4everblackeyed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |