SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mag dat?quote:
Misschien welquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Dat de jam in de bonus is en het schap leeg is en full Bonnie Tyler gaat in de winkel 'I need a Hero'
Terwijl vakkenvuller Lionel vraagt. Is it MIe you're looking for?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Dat de jam in de bonus is en het schap leeg is en full Bonnie Tyler gaat in de winkel 'I need a Hero'
Bonnie Tyler? Gezongen door Harry Piekma zul je bedoelen. Goede AH reclamequote:Op woensdag 30 april 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Hmm vind verse ananas veel lekkerder. Wel een rijpe, niet zo eentje die van binnen hard en lichtgeel is.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ananas uit blik blijft ook baas
mandarijntjes ook vind ik maar minder mensen delen die mening
En dat dan de assistent manager vanachter de servicebalie als Tina Turner aan komt rennenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl vakkenvuller Lionel vraagt. Is it MIe youre looking for?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik laa Harry Potterquote:Op woensdag 30 april 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bonnie Tyler? Gezongen door Harry Piekma zul je bedoelen. Goede AH reclame
Fruitsaladequote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn jullie salade aanraders voor bij de bbq? Heb inspiratie nodig
Is er iets?quote:
gepofte rode biet, feta, munt, citrusdressingquote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt wel als een goede saladequote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Aardappelquote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
- gegrilde meloen met munt en fetaquote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Hmm gepofte rode biet heb ik nog nooit gemaakt. Even opzoeken hoe dat moetquote:Op woensdag 30 april 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gepofte rode biet, feta, munt, citrusdressing
mango, avocado, garnaal
Ze zijn te laatquote:
Gewoon op de BBQ gooienquote:Op woensdag 30 april 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Op woensdag 30 april 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:
of zo'n hipster smashed komkommer-salade; dat is ook altijd wel makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
Babyspinazie of veldsla, met stukjes mango, komkommer en walnoten is ook erg lekker
De bezorger dan maar flink uitschelden straks. Hoe durft ie?quote:
Sowieso baby spinaziequote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
Babyspinazie of veldsla, met stukjes mango, komkommer en walnoten is ook erg lekker
ja ik bedoelde die hippe komkommer salade inderdaad, maar eeeerlijk, is heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of zo'n hipster smashed komkommer-salade; dat is ook altijd wel makkelijk.
of ouderwets gewoon komkommer in het zuur
Ken ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of zo'n hipster smashed komkommer-salade; dat is ook altijd wel makkelijk.
of ouderwets gewoon komkommer in het zuur
Jaquote:
Ik had gister bij de roti grote stukken heerlijk gekruide aardappelquote:Op woensdag 30 april 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap overigens oprecht niet waarom zo weinig mensen fan zijn van aardappel. Aardappel
quote:
Je kent gewoon de verkeerde mensen.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap overigens oprecht niet waarom zo weinig mensen fan zijn van aardappel. Aardappel
Nou echt hequote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bezorger dan maar flink uitschelden straks. Hoe durft ie?
Harry Piekema en de Hel van Hamsterenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harry Piekema en de Kaart der Bonussen
Harry Piekema en de Geheime Aanbieding
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bij de roti grote stukken heerlijk gekruide aardappel![]()
okquote:
Samen in de blender. Froyo.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik ook met yoghurt, maar heb geen geduld en zit vervolgens lepels bevroren fruit met ijskoude yoghurt te kauwen.
Ja ligt eraan hoe het gemaakt is. Liefst uit de oven of van de grill, gekookt of gebakken vind ik niks aan.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Vind je een goede gekookte aardappel ook niks?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ligt eraan hoe het gemaakt is. Liefst uit de oven of van de grill, gekookt of gebakken vind ik niks aan.
In aluminiumfolie gepoft tussen de kolen op de barbecue is wel heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ligt eraan hoe het gemaakt is. Liefst uit de oven of van de grill, gekookt of gebakken vind ik niks aan.
Hmm nee niet echt. Vroeger teveel gegeten denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je een goede gekookte aardappel ook niks?
In plaats van Hedwig's theme zo van "Hamburgers met korting, oh ohohohoo"quote:Op woensdag 30 april 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harry Piekema en de Kaart der Bonussen
Harry Piekema en de Geheime Aanbieding
Ja gekookt en daarna lekker gekruidquote:
Oehhhquote:Op woensdag 30 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik een fruit jelly maken met wat diepvriesfruit en kokoswater oid @:essnhillsdie structuur vind ik zooooo lekker
Ja, graag.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo snurken. moet ik voor jou ook gaan?
gewoon alles wat je in de groenetenla bij elkaar flikkeren doe er een dressing bij en klaarquote:Op woensdag 30 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gekookt en daarna lekker gekruid
ohja, ook een goede!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oehhh
Ik ga van de zomer weer banaan + diepvriesfruit + scheutje room doen en dat invriezen
Goede jus mis ik wel jaquote:Op woensdag 30 april 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
Maar ik vind gewone gekookte aardappel ook niet lekker. Alleen met een goede jus van gemarineerde kiepetjes ofzo
Fondant aardappels. Beste van beide.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gekookt en daarna lekker gekruid
Heb ik toch geen tijd voor!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fondant aardappels. Beste van beide.
goedemorgenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Citizen Soldier komt naar 013![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Band die ik een jaar geleden heb leren kennen en echt goed vind..
Hebben ook mental Health als een belangrijke missie in hun muziek
Ik ga als mijn maanzaad is geleverd een citroen maanzaad cake bakken met pastinaak en gebroken lijnzaadquote:Op woensdag 30 april 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
doet me aan van die scandinavische landen denken met een visje erbij
[..]
ohja, ook een goede!Ik wil zo veel mogelijk variaties op meer fruit en groente eten
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cocoswater met ananassmaak... bijzonderquote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
https://www.orientalwebsh(...)le-flavor-240g?_gl=1*atp71k*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwlMfABhCWARIsADGXdy9IUqAVGJh6XODIhHV4oxgk09NAQahzYK036Mwkki3RY2KIUu0BvW0aAk76EALw_wcB
Ik ben weer op de website van de toko beland en nu wil ik dit hebben
Ken ze niet. Zal vanavond eens luisteren.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefermenteerde kokosquote:Op woensdag 30 april 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
cocoswater met ananassmaak... bijzonder
Het is eerder gewone rock dan hardrock/metal.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken ze niet. Zal vanavond eens luisteren.
bijzonderquote:
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is eerder gewone rock dan hardrock/metal.
Maar sommige teksten. MAN die komen echt binnen
Oeh, heb je een recept?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Zo, DHL is geweest
En heb nog even semi gezonde havermoutkoekjes in de oven geschoven
Dus nu heb ik straks geen trek meer in avondeten
Gewoon nieuwsgierig hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin: Ik wilde vrijdag deze salade maken, kun jij weer zo'n lekker brood meenemen?
Kwiwi: Ja natuurlijk!
Vriendin: Ik ga je misschien wel vragen om het zelf te snijden als je het niet erg vindt, want m'n vinger zit nog in het verband.
Kwiwi: Oh, dan laat die hele lunch maar zitten.
Vriendin: Ok, meer voor mij.
Heb ook een soort KSC-humor vrienden irl
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logischquote:Op woensdag 30 april 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig hoormaar waarom wil je niet (meer) lunchen als haar vinger nog in het verband zit?
https://rutgerbakt.nl/gez(...)n-havermout-koekjes/quote:
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijdenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logisch
Ik zou snijmachine meenemenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijden
Hier ook, zweette me kapot in de zon. Was alleen te lui om de parasol naar de stoel te slepen dus zit nu even binnenquote:
En dan tegen die vriendin zo canquote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met aanhanger en zo'n professionele broodsnijder erop aan komen zetten
Ik zit weer onder de vlinderstruikquote:Op woensdag 30 april 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, zweette me kapot in de zon. Was alleen te lui om de parasol naar de stoel te slepen dus zit nu even binnen
zo 1 heb ik ook, naja had. want ik heb de stok en de veger los van elkaar gehaald toen ik wat rugklachten had en met die stok achter mn rug oefeningen deed en nu weet ik bij god niet waar de veger isquote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu stoffer en blik met een lange stok
Kan ik iets makkelijker ff snel wat opvegen
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logisch
okequote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijden
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo 1 heb ik ook, naja had. want ik heb de stok en de veger los van elkaar gehaald toen ik wat rugklachten had en met die stok achter mn rug oefeningen deed en nu weet ik bij god niet waar de veger is
slim!quote:Op woensdag 30 april 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had regelmatig dat ik dan wel genoeg energie had om (binnen of buiten) ff dingen op een hoopje te vegen. Maar vervolgens niet se energie om te bukken om het hoopje op te vegen. Dus dan lag er gewoon een hoopje te liggen waar ik dan vervolgens weer in ging staan enzo
En toen had ik ineens een helder moment van "hoezo koop ik niet zo'n ding op stok dan"
Het is ook een beetje vergezochtquote:Op woensdag 30 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
bijzonder dat je zo slim kan zijn eigenlijk @:essnhills
had ik niet achter je gezocht
begrijpelijkquote:Op woensdag 30 april 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vergezocht
Maar ik was ook ver heen dus dan krijg je dat
loop kwiwi net de winkel uit met 10 liter honingquote:Op woensdag 30 april 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
Oh @:kwiwi ik heb er geen honing oid doorheen gedaan
Goed rijpe bananen zijn zoet genoeg
Voor die ene el die erin gaat?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop kwiwi net de winkel uit met 10 liter honing
ja ze wil veel koekjes makenquote:
ook goeiemorgenquote:
Ja dat gebruik ik vaak ook liever dan honing eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
Oh @:kwiwi ik heb er geen honing oid doorheen gedaan
Goed rijpe bananen zijn zoet genoeg
Hertog Jan, De Klok, Erdinger, Benediktiner Dunkel en dressing. Smullenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alles wat je in de groenetenla bij elkaar flikkeren doe er een dressing bij en klaar
Killwangen-Spreitenbach, dat is het klein Albanië van Zwitserlandquote:Op woensdag 30 april 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:kwiwi ik heb een bestelling naar Killwangen
als Zwitserse insider, waarom willen ze wangen vermoorden daar?
but whyquote:Op woensdag 30 april 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Killwangen-Spreitenbach, dat is het klein Albanië van Zwitserland
Nur für den Kick, für den Augenblickquote:
een deken?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
dekbed met vaste hoes is momenteel overal op internet reclame van.
maar das toch gewoon een slaapzak zonder rits?
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 30 april 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
Ja en heel synthetischquote:Op woensdag 30 april 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
traffasi zou er een liedje over makenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik houd van mijn dekbedovertrekken om het dekbed heen.
denk dat ik deze week al weer onder het losse overtrek lig. ideaal
koop een autoquote:Op woensdag 30 april 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had al in Deventer willen zijn maar we staan ineens stil, pal voor Olst. Kan het station zo zien liggen. Maar ja. Technische storing blijkbaar.
ohnee ik hou wel van wat meer gewicht, niet ideaal in de zomerquote:Op woensdag 30 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik houd van mijn dekbedovertrekken om het dekbed heen.
denk dat ik deze week al weer onder het losse overtrek lig. ideaal
Je staat niet in de file, je bent de file.quote:
en we gaan gewoon door met zeggen wat mensen wel/niet moeten doenquote:
nietus wellusquote:Op woensdag 30 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en we gaan gewoon door met zeggen wat mensen wel/niet moeten doen
Heb jij ook een werklocatie in de buurt van je huis dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
En hierom wil ik niet thuis lunchen, dan zijn we uren verder en wilde gewoon uurtje lunchen
En in de trein kun je een boek lezenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef Karzai het volgende:
maja in de auto heb je nog het genot van een radiootje en zonder vervelende mensen om je heen
ik hoef gelukkig alleen iets over de schouders te hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnee ik hou wel van wat meer gewicht, niet ideaal in de zomer
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een werklocatie in de buurt van je huis dan?
een schouderpadjequote:Op woensdag 30 april 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig alleen iets over de schouders te hebben
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjesquote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En in de trein kun je een boek lezen
heb je dit op facebook gelezenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjes
Ik ben idd intellectueelquote:Op woensdag 30 april 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjes
Fok > Universiteitquote:Op woensdag 30 april 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat een pontje en een trein hetzelfde zijn. Zo leer je elke dag weer wat nieuws op FOK!
Eigen ervaringen overtreffen natuurlijk wel de facebook claimsquote:Op woensdag 30 april 2025 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het elke dag als ik op het pontje sta
en op je mobiel zitten = tiktoks kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat een pontje en een trein hetzelfde zijn. Zo leer je elke dag weer wat nieuws op FOK!
ogen in je kontquote:Op woensdag 30 april 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en op je mobiel zitten = tiktoks kijken.
fruit?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
verzinnen wat ik ga eten als ik geen zin heb om te eten en geen zin heb om te koken....
lastig
al helemaal geen zin anquote:
linkedin wordt een soort facebook 2.0quote:
ja tuulk want zonder da vaccin mocht je niet eens meer de kroeg in!!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap oprecht de gedachtegang niet dat de overheid ons kapot zou willen maken en dat ze dat zouden proberen met zoiets omslachtigs als een vaccin?![]()
![]()
Chips?quote:
dat klinkt eigenlijk best lekker, maar niet verantwoord volgens de schijf van 5quote:
Ik ben eigenlijk vooral blij dat het allemaal wel meeviel, coronagebeuren. De mensheid ging zich echt compleet gestoord gedragenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk want zonder da vaccin mocht je niet eens meer de kroeg in!!
Groentechips?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt eigenlijk best lekker, maar niet verantwoord volgens de schijf van 5
agreequote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral blij dat het allemaal wel meeviel, coronagebeuren. De mensheid ging zich echt compleet gestoord gedragen
Ik heb ook van dingen last gehad maar kon ook relativeren dat de overheid hun best doet. Dat betekent niet dat alles goed gaat, dat klopt. Maar dat 'ZE DOEN ONS VAN ALLES AANA!!!!' snap ik echt nietquote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
agree
maar ja wij zijn dan ook huismussen en hebben 0 last gehad
Uhmmmmquote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
agree
maar ja wij zijn dan ook huismussen en hebben 0 last gehad
De overheid wil ons allemaal ziek, zwak en dood hebben, en toch worden steeds meer mensen steeds ouder.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
En hoe groot die groep ook wasik denk dat heel veel mensen totaal niet doorhebben dat de mens zichzelf kapot maakt en dat de overheid en alle technologieen en ontwikkelingen ervoor zorgen dat we niet eerder doodgaan maar zelfs langer leven
'maar de overheid wil ons kapot maklane!1!!!11!!!!@'
ok
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Nu ben ik klaar en ga ik zo meteen mijn broertje bellen want die is papa geworden![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd tante krekquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Nu ben ik klaar en ga ik zo meteen mijn broertje bellen want die is papa geworden![]()
![]()
![]()
Gefeliquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Dat gestoorde lijkt met de dag nog erger te worden somsquote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral blij dat het allemaal wel meeviel, coronagebeuren. De mensheid ging zich echt compleet gestoord gedragen
We snappen dit niet, omdat we teveel chemtrails ingeademd hebben. Dat is vast hoe het werkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom zou je als overheid minder mensen willen? Daar wordt de elite niet beter van hoorDus ik snap die gedachtegang niet.
Ik wil zoveel mogelijk stoppen met nadenken over dingen waar ik voor mn gevoel niks aan heb en waar ik me naar door ga voelenquote:
Ja nu vraag je ze om logica te gebruikenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom zou je als overheid minder mensen willen? Daar wordt de elite niet beter van hoorDus ik snap die gedachtegang niet.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Dubbele dosis chemicaliën gehad op werk ookquote:Op woensdag 30 april 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We snappen dit niet, omdat we teveel chemtrails ingeademd hebben. Dat is vast hoe het werkt.
L gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Mijn logica is gewoon beter dan hun logicaquote:Op woensdag 30 april 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu vraag je ze om logica te gebruiken
Dat kan natuurlijk niet
Ik heb met veel dingen dat ik er eerst meee van wil weten. Hoe kan ik ergens een mening van vormen als ik er niets vanaf weet?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk stoppen met nadenken over dingen waar ik voor mn gevoel niks aan heb en waar ik me naar door ga voelen
Meningen heb ik al al een stuk minder merk ik. Dat is leuk met mensen die dit wel heftig hebben, dan zeg je soms 10x in een half uur 'ik heb hier geen mening over'![]()
. En vraag me tegenwoordig vooral af waarom andere mensen dit wil hebben, dit wil ik me niet afvragen
dat is de volgende stap
een stap duurt ongeveer een jaar
Logica, dat zit zeker ook in die 5G chips van Bill Gates!!1!!1!@quote:Op woensdag 30 april 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu vraag je ze om logica te gebruiken
Dat kan natuurlijk niet
Er is ergens een linkedin topic op Fok voor als je nog niet genoeg ervan kan krijgenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
En hatelijk dat ik dan professioneel 'moet' zijn want het is LinkedIn. Ja sorry, oke ik ga deze persoon NU verwijderen. Ga weg
Mijn 5G chip is stuk denk ik. Heb heul nooit beter bereik gekregen. En de updates later werkten ook al nietquote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Logica, dat zit zeker ook in die 5G chips van Bill Gates!!1!!1!@
Oeh chips. Lekkerquote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Logica, dat zit zeker ook in die 5G chips van Bill Gates!!1!!1!@
'ik weet zelf wat het beste voor me is'quote:Op woensdag 30 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De overheid wil ons allemaal ziek, zwak en dood hebben, en toch worden steeds meer mensen steeds ouder.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oh, ik had niet ingeschat dat jullie hier zo enthousiast op zouden reageren, wat leukquote:
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @Niznoquote:
Ik ken maar 1 schijf en dat is de harde schijfquote:Op woensdag 30 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @:nizno
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'quote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met veel dingen dat ik er eerst meee van wil weten. Hoe kan ik ergens een mening van vormen als ik er niets vanaf weet?
Maar dat snappen sommigen dan weer niet. Dan komen ze met een random statement over iets en dan kunnen ze er niet over uit dat ik geen mening heb
Maar het is zo leuk!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk altijd als ik iemand iets hoor zeggen over iets dat op LinkedIn staat, ben ik blij dat ik nooit aan die grap begonnen ben.
Het levert ook veel nuttige informatie op, vooral met onderzoek. Maar alle studenten voegen mij ook toe op LinkedIn, dat is facebookmeukquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk altijd als ik iemand iets hoor zeggen over iets dat op LinkedIn staat, ben ik blij dat ik nooit aan die grap begonnen ben.
Chips zijn ook een soort schijfjes eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 schijf en dat is de harde schijf
De aarde ookquote:Op woensdag 30 april 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chips zijn ook een soort schijfjes eigenlijk
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'
Ik las net een comment over die verkrachting in Amsterdamquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Dat is een meningquote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Disc worldquote:
Ik heb hier geen mening over.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
fixed.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als er geen mensen zouden zijnwat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Absoluut. Erkenning van wie je bent en wat je vindt. Het is niet voor niks dat er zoveel talkshows zijn. Mening geven is een verdienmodel.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Heb het idee dat veel mensen het ook wel fijn vinden om te denken dat hun mening relevant zou zijn
Vraag me af of mensen dan op zoek zijn naar goedkeuring van hun mening of eigenlijk gewoon gehoord zouden willen worden? Want dat laatste willen we allemaal maar kan op verschillende manierenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Erkenning van wie je bent en wat je vindt. Het is niet voor niks dat er zoveel talkshows zijn. Mening geven is een verdienmodel.
Feiten zijn ook maar meningen. Gebaseerd op wetenschap dat wel weer.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
En bij feiten houden ipv dingen invullen zou ook heeeeel veel schelen. Lastig om daar altijd bewust van te zijn wel
Pek en hooivorken voor deze man.quote:
okquote:Op woensdag 30 april 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Feiten zijn ook maar meningen. Gebaseerd op wetenschap dat wel weer.
ik mag het niet als avondeten. ik bepaal niet voor een anderquote:Op woensdag 30 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @:nizno
Het is natuurlijk al een eer als je wordt uitgenodigd om je mening te mogen geven over een actueel onderwerp. Dat is ook al een vorm van erkenning.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen dan op zoek zijn naar goedkeuring van hun mening of eigenlijk gewoon gehoord zouden willen worden? Want dat laatste willen we allemaal maar kan op verschillende manieren
Link is stukquote:Op woensdag 30 april 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Een nieuwe aarde van Eckhart Tolle is hier vandaag op de mat gevallen.
https://www.bol.com/nl/nl/f/een-nieuwe-aarde/9300000149466445/
Dit is mijn favoriete boek voor rust in je hoofd en terug naar essentie van het leven (dat is bijzonder weinig, lol). Ik had dit boek ooit gekocht voor Appie omdat ik dacht/hoopte dat hij misschien tot het inzicht zou komen dat ie moet ophouden met zoveel liegenen heb het mezelf daarna nooit meer gegund om dit boek ook voor mezelf op hardcover te kopen, nu wel
en blij mee
Wat heb je daar te zoeken?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta nog steeds in Olst, met nog 200 man. Geen info. De treinen zijn weg. Misschien komt er nog wat.
Oorzaakquote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta nog steeds in Olst, met nog 200 man. Geen info. De treinen zijn weg. Misschien komt er nog wat.
Dat is jouw mening...quote:
Normaal = vertragingquote:Op woensdag 30 april 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oorzaak
defecte trein
Gevolg
Tussen Zwolle en Olst zijn de beperkingen voorbij.
Verwachte duur
De treinen rijden weer normaal rond 18:15 uur.
+10quote:
ohjaquote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al een eer als je wordt uitgenodigd om je mening te mogen geven over een actueel onderwerp. Dat is ook al een vorm van erkenning.
oh, hier nietquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
die russen hadden mooie heel spanje en portugal plat gelegd gisteren he
Ik dacht het kwam door natuurlijke omstandighedenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
die russen hadden mooie heel spanje en portugal plat gelegd gisteren he
draadje doorknippen en het is voorbij met de pretquote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht het kwam door natuurlijke omstandigheden
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Oorzaak stroomstoring Spanje en Portugal nog onbekend, cyberaanval uitgesloten
De Spaanse netbeheerder Red Eléctrica weet nog altijd niet precies waardoor de grote stroomstoring in zowel Spanje als Portugal gisteren werd veroorzaakt. Volgens de eerste onderzoeksresultaten kan een cyberaanval worden uitgesloten als oorzaak van de storing.
Saboteren zit van nature ingebakken bij de Russen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je wil afvallen?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze ook gekocht, dat vind ik leuk
Die reden vind ik nog aparter eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verklaart wel een hoop over de staat van hun eigen leger tbh.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Saboteren zit van nature ingebakken bij de Russen.
vaag dus, de russen zitten wel al in vitale waterleiding en electra systemen in europa, lach er maar omquote:
We lachen niet om de Russen, maar om jou.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
vaag dus, de russen zitten wel al in vitale waterleiding en electra systemen in europa, lach er maar om
dat magquote:Op woensdag 30 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We lachen niet om de Russen, maar om jou.
die zijn getraind door de Zwitsers.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik denkkkkkkkkkkkkkkkk dat het komt door de regenwormen die eigenlijk mega intelligent zijn. Die hebben zich al die tijd in de aarde verstopt en zijn nu bezig om de wereld over te nemen
dat is jouw meningquote:Op woensdag 30 april 2025 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan waren het eerder Noord-Koreanen in opdracht van Rusland
Klopt, puur gebaseerd op speculaasquote:
de zwitsers? Dat zou wat voor de hand liggenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn getraind door de Zwitsers.
Zogenaamd neutraal landje.... maar ondertussen zijn zij de enige die over blijven
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
oh, hier niet
is denk ik niks voor jou. Jij maakt redelijk wat negatieve opmerkingen over dingen die mensen doen waarbij ze echt niemand lastig vallen![]()
Kunnen ze beter in Thailand wraak gaan nemen @bitterbalquote:Op woensdag 30 april 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door de wandelende takken. En je verwacht het niet maar IEDERE tak leeft eigenlijk
Wraak? Op wie, waaromquote:Op woensdag 30 april 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kunnen ze beter in Thailand wraak gaan nemen @:bitterbal
Ze wachten op de komst van Shai Hulud!quote:Op woensdag 30 april 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat stikstofbeleid hebben de wormen ook geregeld, anders kunnen ze niet in de aarde blijven wonen en dat is problematisch want ze hebben nog iets meer tijd nodig om de wereld te kunnen overnemen
Ik zal het noteren voor als ik ooit in de gelegenheid ben.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens @:dezwabber moet je wel echt een vergrootglas pakken en weten waar je moet zoeken om te zien waar de gaten zaten. Dus afwerken met stucpasta is voor mij een plus tov muurvuller.
wie?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze wachten op de komst van Shai Hulud!
Bitterbal had vroeger een wandelende tak als huisdier....quote:
pffff ....quote:Op woensdag 30 april 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Nou schijnbaar heb ik wel iets via de huisarts voorgeschreven gekregen nadat ik met GGZ had gebeld maar ze hebben mij niet gebeld dus ik kan het niet ophalen vandaag terwijl het voor sluitingstijd van de apotheek al voorgeschreven was.
Gelukkig maakt mijn dokter niet heel vaak blunders....!
Weinig hapjes wel danquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbal had vroeger een wandelende tak als huisdier....
Daar was iets mee... Ik weet het niet precies wat. Maar het komt hier wel eens ter sprake
oh lolquote:Op woensdag 30 april 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grote zandwormen in Dune
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer sad geworden, weer zelf gedaan![]()
ik ga mezelf buiten knuffelen
niet je vingers er onder houdenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo nog even met een zaag spelen enzo
Ja ik vind het wel een beetje slecht dat ze niet gebeld hebben aangezien ze weten dat er best wel nood bij was.quote:
Goede tip.quote:
ik zou niet gelijk een dubbele nemen maar je hebt blijkbaar veel pijnquote:Op woensdag 30 april 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb die andere medicatie nog liggen en daar heb ik maar een dubbele dosis van genomen. En ja dat kan ik heb het opgezocht.
Ik heb geen pijn. Zijn geen pijnstillers.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou niet gelijk een dubbele nemen maar je hebt blijkbaar veel pijn
ja per ongeluk in plaats van NM SPAS 757 tochquote:Op woensdag 30 april 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
"Russen leveren zwaar gemartelde Oekraïense journaliste (27) af zonder oogballen en hersenen"
Denk dat het met een aardappeltje lekkerder is dan met lijstquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Gehakt stroganoff is best lekker
Naar goed Noord-Koreaans voorbeeld.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
"Russen leveren zwaar gemartelde Oekraïense journaliste (27) af zonder oogballen en hersenen"
Of gewoon broccoli-gehaktquote:Op woensdag 30 april 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het met een aardappeltje lekkerder is dan met lijst
Of ze had gewoon een extreem onhandige huisarts?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar goed Noord-Koreaans voorbeeld.
Die zorg gaat ook hard achteruit.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze had gewoon een extreem onhandige huisarts?
Liever nietquote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon broccoli-gehakt
@:4everblackeyed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |