Hier ook, zweette me kapot in de zon. Was alleen te lui om de parasol naar de stoel te slepen dus zit nu even binnenquote:
En dan tegen die vriendin zo canquote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met aanhanger en zo'n professionele broodsnijder erop aan komen zetten
Ik zit weer onder de vlinderstruikquote:Op woensdag 30 april 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, zweette me kapot in de zon. Was alleen te lui om de parasol naar de stoel te slepen dus zit nu even binnen
zo 1 heb ik ook, naja had. want ik heb de stok en de veger los van elkaar gehaald toen ik wat rugklachten had en met die stok achter mn rug oefeningen deed en nu weet ik bij god niet waar de veger isquote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu stoffer en blik met een lange stok
Kan ik iets makkelijker ff snel wat opvegen
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logisch
okequote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijden
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo 1 heb ik ook, naja had. want ik heb de stok en de veger los van elkaar gehaald toen ik wat rugklachten had en met die stok achter mn rug oefeningen deed en nu weet ik bij god niet waar de veger is
slim!quote:Op woensdag 30 april 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had regelmatig dat ik dan wel genoeg energie had om (binnen of buiten) ff dingen op een hoopje te vegen. Maar vervolgens niet se energie om te bukken om het hoopje op te vegen. Dus dan lag er gewoon een hoopje te liggen waar ik dan vervolgens weer in ging staan enzo
En toen had ik ineens een helder moment van "hoezo koop ik niet zo'n ding op stok dan"
Het is ook een beetje vergezochtquote:Op woensdag 30 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
bijzonder dat je zo slim kan zijn eigenlijk @:essnhills
had ik niet achter je gezocht
begrijpelijkquote:Op woensdag 30 april 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vergezocht
Maar ik was ook ver heen dus dan krijg je dat
loop kwiwi net de winkel uit met 10 liter honingquote:Op woensdag 30 april 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
Oh @:kwiwi ik heb er geen honing oid doorheen gedaan
Goed rijpe bananen zijn zoet genoeg
Voor die ene el die erin gaat?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop kwiwi net de winkel uit met 10 liter honing
ja ze wil veel koekjes makenquote:
ook goeiemorgenquote:
Ja dat gebruik ik vaak ook liever dan honing eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
Oh @:kwiwi ik heb er geen honing oid doorheen gedaan
Goed rijpe bananen zijn zoet genoeg
Hertog Jan, De Klok, Erdinger, Benediktiner Dunkel en dressing. Smullenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alles wat je in de groenetenla bij elkaar flikkeren doe er een dressing bij en klaar
Killwangen-Spreitenbach, dat is het klein Albanië van Zwitserlandquote:Op woensdag 30 april 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:kwiwi ik heb een bestelling naar Killwangen
als Zwitserse insider, waarom willen ze wangen vermoorden daar?
but whyquote:Op woensdag 30 april 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Killwangen-Spreitenbach, dat is het klein Albanië van Zwitserland
Nur für den Kick, für den Augenblickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |