Goede jus mis ik wel jaquote:Op woensdag 30 april 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
Maar ik vind gewone gekookte aardappel ook niet lekker. Alleen met een goede jus van gemarineerde kiepetjes ofzo
Fondant aardappels. Beste van beide.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gekookt en daarna lekker gekruid
Heb ik toch geen tijd voor!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fondant aardappels. Beste van beide.
goedemorgenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Citizen Soldier komt naar 013![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Band die ik een jaar geleden heb leren kennen en echt goed vind..
Hebben ook mental Health als een belangrijke missie in hun muziek
Ik ga als mijn maanzaad is geleverd een citroen maanzaad cake bakken met pastinaak en gebroken lijnzaadquote:Op woensdag 30 april 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
doet me aan van die scandinavische landen denken met een visje erbij
[..]
ohja, ook een goede!Ik wil zo veel mogelijk variaties op meer fruit en groente eten
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cocoswater met ananassmaak... bijzonderquote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
https://www.orientalwebsh(...)le-flavor-240g?_gl=1*atp71k*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwlMfABhCWARIsADGXdy9IUqAVGJh6XODIhHV4oxgk09NAQahzYK036Mwkki3RY2KIUu0BvW0aAk76EALw_wcB
Ik ben weer op de website van de toko beland en nu wil ik dit hebben
Ken ze niet. Zal vanavond eens luisteren.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefermenteerde kokosquote:Op woensdag 30 april 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
cocoswater met ananassmaak... bijzonder
Het is eerder gewone rock dan hardrock/metal.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken ze niet. Zal vanavond eens luisteren.
bijzonderquote:
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is eerder gewone rock dan hardrock/metal.
Maar sommige teksten. MAN die komen echt binnen
Oeh, heb je een recept?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Zo, DHL is geweest
En heb nog even semi gezonde havermoutkoekjes in de oven geschoven
Dus nu heb ik straks geen trek meer in avondeten
Gewoon nieuwsgierig hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin: Ik wilde vrijdag deze salade maken, kun jij weer zo'n lekker brood meenemen?
Kwiwi: Ja natuurlijk!
Vriendin: Ik ga je misschien wel vragen om het zelf te snijden als je het niet erg vindt, want m'n vinger zit nog in het verband.
Kwiwi: Oh, dan laat die hele lunch maar zitten.
Vriendin: Ok, meer voor mij.
Heb ook een soort KSC-humor vrienden irl
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logischquote:Op woensdag 30 april 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig hoormaar waarom wil je niet (meer) lunchen als haar vinger nog in het verband zit?
https://rutgerbakt.nl/gez(...)n-havermout-koekjes/quote:
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijdenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze het heel erg vindt om het brood te snijden, das logisch
Ik zou snijmachine meenemenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Kan toch niet, je bezoek vragen het brood te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |