traffasi zou er een liedje over makenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik houd van mijn dekbedovertrekken om het dekbed heen.
denk dat ik deze week al weer onder het losse overtrek lig. ideaal
koop een autoquote:Op woensdag 30 april 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had al in Deventer willen zijn maar we staan ineens stil, pal voor Olst. Kan het station zo zien liggen. Maar ja. Technische storing blijkbaar.
ohnee ik hou wel van wat meer gewicht, niet ideaal in de zomerquote:Op woensdag 30 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik houd van mijn dekbedovertrekken om het dekbed heen.
denk dat ik deze week al weer onder het losse overtrek lig. ideaal
Je staat niet in de file, je bent de file.quote:
en we gaan gewoon door met zeggen wat mensen wel/niet moeten doenquote:
nietus wellusquote:Op woensdag 30 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en we gaan gewoon door met zeggen wat mensen wel/niet moeten doen
Heb jij ook een werklocatie in de buurt van je huis dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
En hierom wil ik niet thuis lunchen, dan zijn we uren verder en wilde gewoon uurtje lunchen
En in de trein kun je een boek lezenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef Karzai het volgende:
maja in de auto heb je nog het genot van een radiootje en zonder vervelende mensen om je heen
ik hoef gelukkig alleen iets over de schouders te hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnee ik hou wel van wat meer gewicht, niet ideaal in de zomer
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een werklocatie in de buurt van je huis dan?
een schouderpadjequote:Op woensdag 30 april 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig alleen iets over de schouders te hebben
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjesquote:Op woensdag 30 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En in de trein kun je een boek lezen
heb je dit op facebook gelezenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjes
Ik ben idd intellectueelquote:Op woensdag 30 april 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is echt voor enkele intellectuelen de meeste kijken tiktok filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |