'ik weet zelf wat het beste voor me is'quote:Op woensdag 30 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De overheid wil ons allemaal ziek, zwak en dood hebben, en toch worden steeds meer mensen steeds ouder.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oh, ik had niet ingeschat dat jullie hier zo enthousiast op zouden reageren, wat leukquote:
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @Niznoquote:
Ik ken maar 1 schijf en dat is de harde schijfquote:Op woensdag 30 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @:nizno
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'quote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met veel dingen dat ik er eerst meee van wil weten. Hoe kan ik ergens een mening van vormen als ik er niets vanaf weet?
Maar dat snappen sommigen dan weer niet. Dan komen ze met een random statement over iets en dan kunnen ze er niet over uit dat ik geen mening heb
Maar het is zo leuk!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk altijd als ik iemand iets hoor zeggen over iets dat op LinkedIn staat, ben ik blij dat ik nooit aan die grap begonnen ben.
Het levert ook veel nuttige informatie op, vooral met onderzoek. Maar alle studenten voegen mij ook toe op LinkedIn, dat is facebookmeukquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk altijd als ik iemand iets hoor zeggen over iets dat op LinkedIn staat, ben ik blij dat ik nooit aan die grap begonnen ben.
Chips zijn ook een soort schijfjes eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 schijf en dat is de harde schijf
De aarde ookquote:Op woensdag 30 april 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chips zijn ook een soort schijfjes eigenlijk
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'
Ik las net een comment over die verkrachting in Amsterdamquote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk bij heel veel dingen 'waarom zou mijn mening relevant zijn' in combinatie met 'dat je hier je energie aan wil besteden, heb je echt niks beters te doen'
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Dat is een meningquote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Disc worldquote:
Ik heb hier geen mening over.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
De wereld zou een stuk mooier zijn als mensen wat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
fixed.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meningen zijn overrated. De wereld zou een stuk mooier zijn als er geen mensen zouden zijnwat meer waardeoordeelvrij naar de wereld en elkaar kijken.
Absoluut. Erkenning van wie je bent en wat je vindt. Het is niet voor niks dat er zoveel talkshows zijn. Mening geven is een verdienmodel.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Heb het idee dat veel mensen het ook wel fijn vinden om te denken dat hun mening relevant zou zijn
Vraag me af of mensen dan op zoek zijn naar goedkeuring van hun mening of eigenlijk gewoon gehoord zouden willen worden? Want dat laatste willen we allemaal maar kan op verschillende manierenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Erkenning van wie je bent en wat je vindt. Het is niet voor niks dat er zoveel talkshows zijn. Mening geven is een verdienmodel.
Feiten zijn ook maar meningen. Gebaseerd op wetenschap dat wel weer.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
En bij feiten houden ipv dingen invullen zou ook heeeeel veel schelen. Lastig om daar altijd bewust van te zijn wel
Pek en hooivorken voor deze man.quote:
okquote:Op woensdag 30 april 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Feiten zijn ook maar meningen. Gebaseerd op wetenschap dat wel weer.
ik mag het niet als avondeten. ik bepaal niet voor een anderquote:Op woensdag 30 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de schijf van 5 dus dat mag niet van @:nizno
Het is natuurlijk al een eer als je wordt uitgenodigd om je mening te mogen geven over een actueel onderwerp. Dat is ook al een vorm van erkenning.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen dan op zoek zijn naar goedkeuring van hun mening of eigenlijk gewoon gehoord zouden willen worden? Want dat laatste willen we allemaal maar kan op verschillende manieren
Link is stukquote:Op woensdag 30 april 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Een nieuwe aarde van Eckhart Tolle is hier vandaag op de mat gevallen.
https://www.bol.com/nl/nl/f/een-nieuwe-aarde/9300000149466445/
Dit is mijn favoriete boek voor rust in je hoofd en terug naar essentie van het leven (dat is bijzonder weinig, lol). Ik had dit boek ooit gekocht voor Appie omdat ik dacht/hoopte dat hij misschien tot het inzicht zou komen dat ie moet ophouden met zoveel liegenen heb het mezelf daarna nooit meer gegund om dit boek ook voor mezelf op hardcover te kopen, nu wel
en blij mee
Wat heb je daar te zoeken?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta nog steeds in Olst, met nog 200 man. Geen info. De treinen zijn weg. Misschien komt er nog wat.
Oorzaakquote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta nog steeds in Olst, met nog 200 man. Geen info. De treinen zijn weg. Misschien komt er nog wat.
Dat is jouw mening...quote:
Normaal = vertragingquote:Op woensdag 30 april 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oorzaak
defecte trein
Gevolg
Tussen Zwolle en Olst zijn de beperkingen voorbij.
Verwachte duur
De treinen rijden weer normaal rond 18:15 uur.
+10quote:
ohjaquote:Op woensdag 30 april 2025 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al een eer als je wordt uitgenodigd om je mening te mogen geven over een actueel onderwerp. Dat is ook al een vorm van erkenning.
oh, hier nietquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
die russen hadden mooie heel spanje en portugal plat gelegd gisteren he
Ik dacht het kwam door natuurlijke omstandighedenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
die russen hadden mooie heel spanje en portugal plat gelegd gisteren he
draadje doorknippen en het is voorbij met de pretquote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht het kwam door natuurlijke omstandigheden
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Oorzaak stroomstoring Spanje en Portugal nog onbekend, cyberaanval uitgesloten
De Spaanse netbeheerder Red Eléctrica weet nog altijd niet precies waardoor de grote stroomstoring in zowel Spanje als Portugal gisteren werd veroorzaakt. Volgens de eerste onderzoeksresultaten kan een cyberaanval worden uitgesloten als oorzaak van de storing.
Saboteren zit van nature ingebakken bij de Russen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je wil afvallen?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze ook gekocht, dat vind ik leuk
Die reden vind ik nog aparter eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verklaart wel een hoop over de staat van hun eigen leger tbh.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Saboteren zit van nature ingebakken bij de Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |