mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 meiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben melig denk ik want moest hierom lachensorry
maar ruzie op werk is niet chill
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb nog een rolletje hondenpoep zakjes als je wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met een chip met een hoop functies
die gebruik ik ook veelvuldigquote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met een chip met een hoop functies
Ik snap dat het voor jou veel groter is dan voor zo'n bedrijf, waarom doen ze zo moeilijk. Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 mei
maar de bedrijfsarts heeft me nog op 100% ziek staan voor deze en komende maand, die zie ik in juni pas weer
en ziek is ziek, dus dan mogen ze die dagen niet pakken
maar zij vinden van wel
maarja, ga ik een advocaat nemen voor 2 vakantiedagen?
Goodnightiequote:
hahahahahaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
i
[..]
ik heb nog een rolletje hondenpoep zakjes als je wil
in een boel dingen is het een fijn bedrijf maar ik heb ook gezegd van je kunt me niet vertellen dat ik niet de enige ben die zeurt over de verplichte vrije dagen, geef dan gewoon minder jaarlijks verlof en zet de feestdagen in de cao als je ons toch verplicht om ze te nemenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor jou veel groter is dan voor zo'n bedrijf, waarom doen ze zo moeilijk. Dat slaat nergens op.
En geen recht op juridisch loket toevallig? En weet ook niet hoeveel energie het je kost om het te laten en ook niet hoeveel het je kost in energie om het aan te pakken.
Klinkt niet als een heel fijn bedrijf..
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Maar even he, als je wel stromend water had was er wel een toilet? Is een jerrycannetje water van een liter of vijf in je huisje, zodat je bij nood toch kan doortrekken misschien een optie? Of mis ik iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ugh. Wat kinderachtig. Dat is toch vragen om dat je werknemers zich dan maar een paar dagen extra ziek gaan melden?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja het is het gevecht niet waard, ze nemen me 2 vakantiedagen af voor de dag na hemelvaart en 5 mei
maar de bedrijfsarts heeft me nog op 100% ziek staan voor deze en komende maand, die zie ik in juni pas weer
en ziek is ziek, dus dan mogen ze die dagen niet pakken
maar zij vinden van wel
maarja, ga ik een advocaat nemen voor 2 vakantiedagen?
ah, dat scheeltquote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een boel dingen is het een fijn bedrijf maar ik heb ook gezegd van je kunt me niet vertellen dat ik niet de enige ben die zeurt over de verplichte vrije dagen, geef dan gewoon minder jaarlijks verlof en zet de feestdagen in de cao als je ons toch verplicht om ze te nemen
ze hadden inderdaad veel gezeur over 5 mei nu ja
..........quote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar even he, als je wel stromend water had was er wel een toilet? Is een jerrycannetje water van een liter of vijf in je huisje, zodat je bij nood toch kan doortrekken misschien een optie? Of mis ik iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nou ja, een teiltje is wel de kortste weg naar een oplossing. Dus ergens snap ik wel dat je daar als eerste aan denkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik iets mis, logisch beredeneren
oh ja eerstvolgende vakantie wordt het een dagje minder melden en dan compenseer ik het daar, is minder gedoequote:Op woensdag 30 april 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ugh. Wat kinderachtig. Dat is toch vragen om dat je werknemers zich dan maar een paar dagen extra ziek gaan melden?
goed voor het dichtbij-natuur-komen-gevoelquote:Op woensdag 30 april 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, een teiltje is wel de kortste weg naar een oplossing. Dus ergens snap ik wel dat je daar als eerste aan denkt.
[spoiler]quote:
Dat is een moeilijke afweging. Vooral als het werk zelf ook leuk is.quote:Dit gaat zichzelf ook terugbelonen, want anders moet ik een les gaan geven waarvan ik zelf denk![]()
. Maarja, wel jammer dat je hier als docent dus niet voor betaald krijgt. En zou het eigenlijk ook niet moeten doen, want denk dat dit de reden (o.a.) dat kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat
ze zijn stuk voor stuk oud genoeg dat ze mijn vader kunnen zijn dus mwaquote:
@liesje1979 en ik kennen het Noorse Leger erg goed. Wij nemen geen risico.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze zijn stuk voor stuk oud genoeg dat ze mijn vader kunnen zijn dus mwa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |