SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, het is erg rustig, dat maakt het verschil.quote:
Dat zal morgen wel weer anders zijn.How can I make this topic about me?![]()
Dat verwacht ik ookquote:Op woensdag 30 april 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is erg rustig, dat maakt het verschil.
Dat zal morgen wel weer anders zijn.![]()
![]()
Ja kan beter maar het is wat rustigerquote:Op woensdag 30 april 2025 08:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat ie vandaag? Ietsje beter al?En met Jus?
![]()
Beetje bij beetje de goede kant opquote:Op woensdag 30 april 2025 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja kan beter maar het is wat rustigerEn met Jus?
![]()
Ja hier gaat ie wel goed hoor![]()
Preciesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje bij beetje de goede kant op![]()
Ja hier gaat ie wel goed hoor![]()
![]()
Wel prima en met u ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vanmiddag om 14:20 naar de huisarts. Hij wil het even bekijken of het niet gebroken isSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 09:30 schreef DJMO het volgende:
Vanmiddag om 14:20 naar de huisarts. Hij wil het even bekijken of het niet gebroken isGestopt met bloedenSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja zekerquote:Op woensdag 30 april 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook wel goed hoor.
Nog lekker vakantie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Crap, moet implantaat of brug. De breuk zit te diep...quote:Op woensdag 30 april 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
KW, goedemorgen. Hoe ging het bij de tandarts gisteren?
Lekker duur geintje dus.![]()
Pohhhquote:Op woensdag 30 april 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Crap, moet implantaat of brug. De breuk zit te diep...
Lekker duur geintje dus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh balen manquote:Op woensdag 30 april 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker duur geintje dus.![]()
![]()
We gaan soldaatje spelenquote:Op woensdag 30 april 2025 09:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog leuke dingen op de planning staan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oei.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker duur geintje dus.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat gelukkig wel, maar zoals je ziet staat ie nogal krom. Ik voorzie een ritje zmc na de huisarts om een röntgenfoto te laten maken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jap, dus zo even kitten in de camo hijssen. Dan kunnen we straks naar het buitengebiedquote:Op woensdag 30 april 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n ontbijt soldaat maken, komt wel dichtbij zo.
Maar leuk!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn beddengoed maar even afhalen en dekbed buiten hangen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je er van de bovenkant vd teen op drukt, ga je dan door de grond?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel, maar zoals je ziet staat ie nogal krom. Ik voorzie een ritje zmc na de huisarts om een röntgenfoto te laten maken.![]()
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap, dus zo even kitten in de camo hijssen. Dan kunnen we straks naar het buitengebied![]()
![]()
Ohja woensdag hequote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Mijn beddengoed maar even afhalen en dekbed buiten hangen![]()
![]()
Dank, pas na het middageten hoorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind je het erg als ik dat even niet probeer? Het doet al genoeg pijn zonder dat ik er zelfs maar naar kijkquote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je er van de bovenkant vd teen op drukt, ga je dan door de grond?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou vooruitquote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat even niet probeer? Het doet al genoeg pijn zonder dat ik er zelfs maar naar kijk![]()
![]()
Dat dacht ik, zo op de laatste dag van de maand. Morgen strijden we weer om de punten
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan is er geen tijd meer voor koffie en thee.![]()
![]()
Morgen wordt het kei warmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een wandeling maken?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
Wat voor iets avontuurlijks ga ik vandaag weer eens ondernemen..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stofzuigen?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
Wat voor iets avontuurlijks ga ik vandaag weer eens ondernemen...How can I make this topic about me?![]()
Ja leuk!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit eraan te denken de trein te nemen richting ergens.![]()
Dat kan je idd ook doen..quote:Op woensdag 30 april 2025 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit eraan te denken de trein te nemen richting ergens.
Gewoon random ergens uit stappen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan is de volgende vraag: waarheen?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit eraan te denken de trein te nemen richting ergens.How can I make this topic about me?![]()
Ik ga vanavond na lange tijd eindelijk weer eens een waterfiets bestellenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
Wat voor iets avontuurlijks ga ik vandaag weer eens ondernemen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bijvoorbeeld in Groningen.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan je idd ook doen..
Gewoon random ergens uit stappenHow can I make this topic about me?![]()
Yup dan even een terrasje opzoeken of zo, ga ik denk ik maar gewoon doen straks.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan je idd ook doen..
Gewoon random ergens uit stappen![]()
Wow, dit keer echt?! Wat fijn voor je!!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga vanavond na lange tijd eindelijk weer eens een waterfiets bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik richting Zutphen. Is maar een half uurtje vanaf hier.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag: waarheen?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup dan even een terrasje opzoeken of zo, ga ik denk ik maar gewoon doen straks.![]()
Beetje te ver voor een paar uurtjes eruit.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel ver reizen voor Wouter denk ik![]()
![]()
Ben je er net een uurtje,kan je weer terugquote:Op woensdag 30 april 2025 10:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje te ver voor een paar uurtjes eruit.
Tnx haha mooi die oprechte reactiequote:Op woensdag 30 april 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, dit keer echt?! Wat fijn voor je!!
Precies, of ik boek een hotel voor een nachtje. Maar dat is me allemaal even te avontuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je er net een uurtje,kan je weer terug
Ik ga gewoon straks richting Zutphen.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup dan even een terrasje opzoeken of zo, ga ik denk ik maar gewoon doen straks.
Ik moet douchen, maar ik durf amper op te staan en erheen te lopen
Gewoon blijven liggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zutphen is een mooie stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 30 april 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, of ik boek een hotel voor een nachtje. Maar dat is me allemaal even te avontuurlijk.
Ik ga gewoon straks richting Zutphen.
Ben je er nog nooit geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorige keer toen we er waren toen had mijn zwager een wandelroute van internet gehaald die we volgden. Wel een aanrader
Er zijn ook stadsgidsen maar die moet je wel van te voren reserveren volgens mijquote:Op woensdag 30 april 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
Vorige keer toen we er waren toen had mijn zwager een wandelroute van internet gehaald die we volgden. Wel een aanrader
Je kan ook nog met een fluisterboot of een paardentram door zutphen ( weet alleen niet of dat seizoen nu al begonnen is)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ANWB wandelroutes?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
Vorige keer toen we er waren toen had mijn zwager een wandelroute van internet gehaald die we volgden. Wel een aanraderHow can I make this topic about me?![]()
Van Zutphen kan ik me niet veel meer herinneren, ik ben er de vorige eeuw een keer geweest.How can I make this topic about me?![]()
Ik kom er regelmatigquote:Op woensdag 30 april 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Van Zutphen kan ik me niet veel meer herinneren, ik ben er de vorige eeuw een keer geweest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dagje is wel lang, wat wil je allemaal gaan doen dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel kort, maar nooit gewoon een dagje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja geen idee, beetje rond lopen. Colatje drinken op een terras. Weet niet, heb gewoon zin om even uit huis te zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dagje is wel lang, wat wil je allemaal gaan doen dan?![]()
![]()
Zutphen is een prachtige historische Hanzestad met veel te bieden! Hier zijn een paar leuke activiteiten die je kunt doen:quote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dagje is wel lang, wat wil je allemaal gaan doen dan?
- Stadswandeling: Ontdek de sfeervolle straatjes, hofjes en monumentale panden.
- Bezoek de Walburgiskerk: Een indrukwekkende kerk met een middeleeuwse kettingbibliotheek.
- Varen over de Berkel: Maak een ontspannen tocht met een fluisterboot.
- Musea bezoeken: Het Stedelijk Museum Zutphen en Museum Henriette Polak zijn zeker een bezoek waard.
- Beklim de Wijnhuistoren: Geniet van een prachtig uitzicht over de stad.
- Shoppen en genieten van horeca: Zutphen heeft unieke winkels en gezellige restaurants.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Ik weet het woon erquote:Op woensdag 30 april 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zutphen is een prachtige historische Hanzestad met veel te bieden! Hier zijn een paar leuke activiteiten die je kunt doen:
- Stadswandeling: Ontdek de sfeervolle straatjes, hofjes en monumentale panden.
- Bezoek de Walburgiskerk: Een indrukwekkende kerk met een middeleeuwse kettingbibliotheek.
- Varen over de Berkel: Maak een ontspannen tocht met een fluisterboot.
- Musea bezoeken: Het Stedelijk Museum Zutphen en Museum Henriette Polak zijn zeker een bezoek waard.
- Beklim de Wijnhuistoren: Geniet van een prachtig uitzicht over de stad.
- Shoppen en genieten van horeca: Zutphen heeft unieke winkels en gezellige restaurants.
Bron: Copilot AIALthans in Warnsveld, maar dat is gemeente Zutphen
Apeldoorn? Deventer? Zijn ook mooie plaatsen?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee, beetje rond lopen. Colatje drinken op een terras. Weet niet, heb gewoon zin om even uit huis te zijn.How can I make this topic about me?![]()
Nou je hebt er mooi weer bij en er zijn veel leuke terrasjes in de binnenstadquote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee, beetje rond lopen. Colatje drinken op een terras. Weet niet, heb gewoon zin om even uit huis te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga straks ook even op pad, een terrasje pakken. Koffie met appeltaart, of misschien een uitsmijter.
Ja kan ook, is alleen net weer een half uurtje langer met de trein.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Apeldoorn? Deventer? Zijn ook mooie plaatsen?
Zutphen is 30 minuten, vind ik wel even prima.![]()
![]()
Oeh lekker, ja ik weet niet of ik er iets te eten bij neem. Loopt het al snel weer in de cijfers.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga straks ook even op pad, een terrasje pakken. Koffie met appeltaart, of misschien een uitsmijter.![]()
Ik was een tijdje terug in Apeldoorn en schrok van de leegstand in de winkelstraten. Zo jammmerquote:Op woensdag 30 april 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Apeldoorn? Deventer? Zijn ook mooie plaatsen?
Was in Doetichem ook, ging er bijna iedere laatste sondag van de maand heen, was altijd gezellig
Er is niets meer van over
Deventer is ook een mooie stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar. Een latte macchiato is al snel ¤4.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker, ja ik weet niet of ik er iets te eten bij neem. Loopt het al snel weer in de cijfers.
En normale koffie ¤3 of ¤2.90How can I make this topic about me?![]()
Loket 13 zit in de stad, lekkere patat. Althans als je van friet houdt die ongeschild is.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker, ja ik weet niet of ik er iets te eten bij neem. Loopt het al snel weer in de cijfers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wat is het nou... patat of friet?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loket 13 zit in de stad, lekkere patat. Althans als je van friet houdt die ongeschild is.![]()
![]()
Vlaams Friteshuis Loket 13 in Zutphen is een populaire plek voor verse, ambachtelijke friet en huisgemaakte snacks. Ze staan bekend om hun kwaliteit en hebben meerdere landelijke onderscheidingen ontvangen.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wat is het nou... patat of friet?How can I make this topic about me?![]()
Denk dat ik gewoon een fles cola van huis meeneem.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Een latte macchiato is al snel ¤4.
En normale koffie ¤3 of ¤2.90
Had laatst honger en moest snel iets eten, toen had ik zo'n sandwitch met ei en bacon bij het tankstation gehaald. 4,80 euro.![]()
![]()
Ohh ja dat ga ik halen!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loket 13 zit in de stad, lekkere patat. Althans als je van friet houdt die ongeschild is.![]()
![]()
"Zelf meegenomen consumpties mogen niet worden genuttigd".quote:Op woensdag 30 april 2025 10:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een fles cola van huis meeneem.
Had laatst honger en moest snel iets eten, toen had ik zo'n sandwitch met ei en bacon bij het tankstation gehaald. 4,80 euro.
Ja niet voor op het terras hoor, maar ik vind het ook prima even op een bankje te zitten ergens.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Zelf meegenomen consumpties mogen niet worden genuttigd".![]()
Starbucks langs de snelweg... Duur!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een fles cola van huis meeneem.
Had laatst honger en moest snel iets eten, toen had ik zo'n sandwitch met ei en bacon bij het tankstation gehaald. 4,80 euro.How can I make this topic about me?![]()
Nee volgens mij gewoon iets via een site zonder bordjes. Maar ben gewoon als makke schaap erachteraan gaan wandelenquote:
Ja. Op het plein in het centrum even zitten op een bankje, en dan mensen kijken. Altijd leuk.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja niet voor op het terras hoor, maar ik vind het ook prima even op een bankje te zitten ergens.How can I make this topic about me?![]()
Preciesquote:Op woensdag 30 april 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Op het plein in het centrum even zitten op een bankje, en dan mensen kijken. Altijd leuk.![]()
![]()
Voor ieder wat wils de een wil patat en de ander wil frietquote:Op woensdag 30 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wat is het nou... patat of friet?
Ik had gister nog patat.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils de een wil patat en de ander wil friet
Eet smakelijk alvast.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils de een wil patat en de ander wil friet![]()
![]()
Op de markt staat een hele grote fontein met een grote rond bank er omheen, daar kan je lekker zittenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja niet voor op het terras hoor, maar ik vind het ook prima even op een bankje te zitten ergens.
Dicht bij het station zit C&A daar voor heb je een waterpartijtje waar ook bankjes staan
En je kan natuurlijk ook altijd langs de IJssel gaan zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch, ik ben verwend met patat omdat ik ze altijd zelf maakquote:
Die voorgebakken en die cafetaria zooi vind ik vaak niet eens lekker
Bij Loket 13 altijd wel tot ze mee gingen in de trent van ongeschild daar vind ik dus ook niets aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut dag is kut.
Einde dagboek bericht.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan krijg je een dikkequote:
Ik kom wel langs een kwalitaria, maar denk dat ik toch voor die loket 13 ga. Verse frieten gaan even boven een waterfiets.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ga je ook een waterfiets eten in Zutphen dan Wouter?
Hoewel een patatje puinhoop me op dit moment ook wel lekker lijkt.![]()
quote:het antwoord is dus "Ja"
(weer verkeerde vraagstelling gebruikt dus
)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het antwoord is dus "Ja"
(weer verkeerde vraagstelling gebruikt dus
)
![]()
![]()
quote:
🫂🧸🧸Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Brabantquote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag: waarheen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blijf dan maar weg hierquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee klaar ermee. Reis maar door naar Limburg.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En als ik dan gewoon mijn eigen patat mee neem?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daar hebben ze ultra-frieten.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee klaar ermee. Reis maar door naar Limburg.![]()
![]()
Misschien leer je dan nog eens watquote:Op woensdag 30 april 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ultra-frieten.
Maastricht is wel echt leuk hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en verquote:Op woensdag 30 april 2025 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien leer je dan nog eens wat
Maastricht is wel echt leuk hoor![]()
![]()
Optimaal trein genotquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kitten wordt steeds mondiger. Heb zo geen zin in de puberteit.
Ze flapt er ook steeds dingen uit waar ze zelf van schrikt.
Ik zat haar te plagen en toen zei ze:
“Hou eens op”
- ik doe niks 🤣
“Mam, kappen met je gore lach”
- wát zei jij? 🫤
“Hou…. Eens op met je… lach?“
- dat zei je niet
“Oeps”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben gedouched, heb zelfs sokken aan weten te trekken, maar @Rob moet zo maar even op zoek naar m'n crocs in m'n vakantie tas, want m'n schoen durf ik niet aan te trekken
Waar wacht je nog opquote:Op woensdag 30 april 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is wel lekker weer om 3,5 uur in de trein te zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of met de trein richting de kust. Ook leukquote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op motivatie om onder de douche te stappen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En als je in Maastricht ben de goudgele gefrituurde staven van Reitz eten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is wel zo, en ze hebben daar waarschijnlijk gewoon patat. Maar het is nu te laat voor een lang ritje, ik ga straks lekker even naar Zutphen.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of met de trein richting de kust. Ook leuk![]()
Ik heb 2 potjes tafelvoetbal gedaan en 2x verloren. Dit is een ongekende crisisBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is wel zo, en ze hebben daar waarschijnlijk gewoon patat. Maar het is nu te laat voor een lang ritje, ik ga straks lekker even naar Zutphen.
Was ook naar Loket 13 geweest toen ik naar Zutphen gingUw ADH vitamine Worst
Ben onlangs echt hard op de buitenkraan geklapt en heb nu een immens grote blauwe plek op m’n bil
Waarom klap jij op de buitenkraan?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ben onlangs echt hard op de buitenkraan geklapt en heb nu een immens grote blauwe plek op m’n bil![]()
Ik struikeldequote:Op woensdag 30 april 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom klap jij op de buitenkraan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
grgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik klapte ooit op de rand van ons zwembad.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ben onlangs echt hard op de buitenkraan geklapt en heb nu een immens grote blauwe plek op m’n bilWerewolf![]()
Ja, zakte door m’n kniequote:Op woensdag 30 april 2025 11:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat het per ongeluk was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga volgende week met de trein naar Winterswijk
(Auto moet gerepareerd, maar moet wachten op een onderdeel)
Wat kom je doen in ons mooie dorpje?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Wereldreiziger, gelijk even een hot&spicy burger met chicken wings klappen met @KoningWouterquote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Wat een top-planquote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wereldreiziger, gelijk even een hot&spicy burger met chicken wings klappen met @:koningwouter![]()
![]()
Oeh ja die chicken wings, veel verhalen over gehoordquote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wereldreiziger, gelijk even een hot&spicy burger met chicken wings klappen met @:koningwouter
Vergaderenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ons mooie dorpje?
Ben 1 keer er geweest toen ik een weekend in een huisje zat in camping twee bruggequote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ons mooie dorpje?
Ahh ja, daar ben ik tweede paasdag nog geweest om te brunchen.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben 1 keer er geweest toen ik een weekend in een huisje zat in camping twee brugge![]()
![]()
Ik ben heel vaak in Winterswijk geweest, gingen daar vroeger altijd naar de steengroeve, pyriet en kristal zoeken
Haha ja dat vond ik vroeger ook altijd gaaf. Worden nu optredens en zo gegeven in de steengroeve.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heel vaak in Winterswijk geweest, gingen daar vroeger altijd naar de steengroeve, pyriet en kristal zoeken![]()
Vond dat wel een heel mooie camping. Hebben toen daar wel pannenkoeken gegeten ook. Mijn dochter was toen enkele maanden oud, dus lekker rustig aan doen met familie in een chaletquote:Op woensdag 30 april 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh ja, daar ben ik tweede paasdag nog geweest om te brunchen.
heb heel lang geleden die spoorlijn naar Winterwijk gereden, was zo'n gare dieseltreintjeUw ADH vitamine Worst
Amy padvinderquote:Op woensdag 30 april 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heel vaak in Winterswijk geweest, gingen daar vroeger altijd naar de steengroeve, pyriet en kristal zoeken
Ah heerlijk man. Ja is een hele goede camping. Hebben daar geloof ik ook van die luxe plaatsen waar je een eigen toiletgebouw(tje) hebt op je standplaats.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vond dat wel een heel mooie camping. Hebben toen daar wel pannenkoeken gegeten ook. Mijn dochter was toen enkele maanden oud, dus lekker rustig aan doen met familie in een chalet![]()
![]()
Als machinist?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
heb heel lang geleden die spoorlijn naar Winterwijk gereden, was zo'n gare dieseltreintje![]()
Je kan toch waterfietsen en dan patat elders eten. Je bent niet verplicht dan ook bij de kwalitaria te eten?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kom wel langs een kwalitaria, maar denk dat ik toch voor die loket 13 ga. Verse frieten gaan even boven een waterfiets.
Hoewel een patatje puinhoop me op dit moment ook wel lekker lijkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De waterfiets is een speciaal soort patatje. Volgens mij is het een bakje patat met twee frkadellen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch waterfietsen en dan patat elders eten. Je bent niet verplicht dan ook bij de kwalitaria te eten?
Ik ga niet echt waterfietsen in mijn eentje![]()
![]()
Heb ook wel zin om te waterfietsen met dit weer. Zo'n glijbaan achterop erbij
Deventer is heel leuk nog en niet zo leeg iddquote:Op woensdag 30 april 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug in Apeldoorn en schrok van de leegstand in de winkelstraten. Zo jammmer
Was in Doetichem ook, ging er bijna iedere laatste sondag van de maand heen, was altijd gezellig
Er is niets meer van over
Deventer is ook een mooie stad![]()
Lol nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 april 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De waterfiets is een speciaal soort patatje. Volgens mij is het een bakje patat met twee frkadellen.
Ik ga niet echt waterfietsen in mijn eentje![]()
Oh dat klinkt ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dat vond ik vroeger ook altijd gaaf. Worden nu optredens en zo gegeven in de steengroeve.
Kwam er jaaaren geleden nog eens, toen was het niet meer openbaar toegankelijk en moest je oppassen voor explosieven volgens de waarschuwingsborden, dus ging er toen maar niet naar binnen
Ben er al lang niet meer geweest. Van de zomer misschien ene keer, maar ik wil ook nog een keer naar Winterswijk heb daar best kang gewoondquote:Op woensdag 30 april 2025 12:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deventer is heel leuk nog en niet zo leeg iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Op woensdag 30 april 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De waterfiets is een speciaal soort patatje. Volgens mij is het een bakje patat met twee frkadellen.
Ik ga niet echt waterfietsen in mijn eentje
Ik werk in deventer dus ik kom er nog wel eens :pquote:Op woensdag 30 april 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er al lang niet meer geweest. Van de zomer misschien ene keer, maar ik wil ook nog een keer naar Winterswijk heb daar best kang gewoond![]()
O ja dan kom je er bijna dagelijksquote:Op woensdag 30 april 2025 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik werk in deventer dus ik kom er nog wel eens :pWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
steenpuist
Zutphen, daar ben ik nooit geweest geloof ik. Wel in Kampen. (in mijn hoofd ligt dat bij elkaar in de buurt, maar is misschien heel niet zo)
Naja, komende woensdag moet ik dus via Zutphen met de trein, maar denk er dan verder weinig van te zienI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Onee, dat ligt wel een eindje uit elkaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Zutphen, daar ben ik nooit geweest geloof ik. Wel in Kampen. (in mijn hoofd ligt dat bij elkaar in de buurt, maar is misschien heel niet zo)
Naja, komende woensdag moet ik dus via Zutphen met de trein, maar denk er dan verder weinig van te zienHow can I make this topic about me?![]()
Maar misschien lijken de dorpen op elkaar?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, dat ligt wel een eindje uit elkaar.
Nee ligt niet echt dichbijelkaar, volgens mij ligt kampen meer richting Zwollequote:Op woensdag 30 april 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Naja, komende woensdag moet ik dus via Zutphen met de trein, maar denk er dan verder weinig van te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe speeltje te assembleren, het was het waard![]()
Klik voor grotere versie want veel detail![]()
![]()
![]()
Vet ding. Kun je daar ook aliens mee oproepen?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe speeltje te assembleren, het was het waard![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dankje. Geen idee, misschien zijn ze al onderwegquote:Op woensdag 30 april 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vet ding. Kun je daar ook aliens mee oproepen?![]()
![]()
Te wat?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe speeltje te Te wat? , het was het waard![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:36 schreef aeque het volgende:
@:Dotteke @:JustinK @:mizzezamy @:sally Dank
Oeh, dit ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
O jee hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 30 april 2025 12:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje. Geen idee, misschien zijn ze al onderweg
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
AssemblerenOftewel; het kwam als bouwpakket en dat heb ik samengesteld tot een werkend iets.
Dure woorden gebruik jij
Heel leuk idd. Mee experimenteren en het resultaat fotograferen. Gaat vast nog heel veel mooie foto's opleveren.quote:![]()
Vind teslas niet eens mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
Een fucking Tesla coil
Kirov reportingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Bij mij ook. Airco moet gevuld en filters moeten worden vervangen. Nog een onderdeel moet besteld worden. En maandag een beurt. Dus denk dat ik hem ook dinsdag terug krijg.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: