Vreemd, de vader van john reid is van Schotse afkomst en was docent engelse literatuur.quote:
Een tolk om het Nederlands naar Turks te vertalen.quote:
De tolk was waarschijnlijk voor Nederlands - Turks. Vermoedelijk sprak verhuurder niet voldoende Engels of is Turks - Nederlands gevraagd om enige miscommunicatie te voorkomen.quote:
Ik had het idee dat hij beter Engels sprak dan de meeste nederlanders.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:36 schreef -0- het volgende:
[..]
De tolk was waarschijnlijk voor Nederlands - Turks. Vermoedelijk sprak verhuurder niet voldoende Engels of is Turks - Nederlands gevraagd om enige miscommunicatie te voorkomen.
Vuurtje stokenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:42 schreef ddx het volgende:
De geluid en woondeskundige mogen weer meedoen ?
En misschien een bbq deskundige.
Wat jammer. ..Kijk er altijd graag naar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Evangelion het volgende:
Ook Rijdende Rechter verdwijnt van tv door bezuinigingen bij publieke omroep
https://nos.nl/artikel/25(...)-bij-publieke-omroep
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef Joop_W het volgende:
Neeee, mijn favoriete Nederlandse televisieprogramma, ik ben officieel in rouw.
Ik wou al zeggen, hoe kun je daar sympathie voor hebben? Die ouwe gek moet gewoon een spuitjequote:
Ik geef het nog twee minuten en ik denk er ook zo over.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, hoe kun je daar sympathie voor hebben? Die ouwe gek moet gewoon een spuitje
Ze heeft een manier in dr hoofd van hoe externen in hun eigen huis horen te leven. Kansloze missie en blij dat ze daar ook geen gelijk op krijgt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |