abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 21:07:45 #126
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217502913
Jon Stewart heeft weer een goed betoog:

quote:
Trump is so arrogant, he thinks the leverage is his.
It's ours! We, the people. It's not your leverage.
It took the people 250 years of striving to live up to a constitutional republic and rule of law
Painstaking equity that you are squandering

That is the crux of American exceptionalism.
You just want to make us great. That's a downgrade.
Our brand is not strategic uncertainty. And you are not the keeper of our pot of gold. You are a temporary leprechaun.

The more enamored, president Trump, you are with your authoritarian whims, the more you turn our shining city on a hill into just another ordinary despot-led, sea-level shithole
Bekijk deze YouTube-video
Géén kloon van tvlxd!
pi_217503114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 20:19 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, toen Biden president was en de beurzen sky high stonden kwam dat volgens Trump doordat men ervan uit ging dat hij de verkiezingen zou gaan winnen.

[ afbeelding ]

Maar nu het slecht gaat met de beurs is het weer de schuld van Biden. Wat een kleinzielige lamzak is het ook. :D
Is alles zo voorspelbaar.
  woensdag 30 april 2025 @ 22:18:37 #128
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217503570
Trump Melts Down Over Plummeting Popularity, Says Pollsters Are ‘Criminals’

quote:
President Donald Trump is fuming after a series of recent polls have found that his favorability rating among Americans has continued to drop — in some cases into the thirties.

In a wild rant today, the president even wrote on Truth Social that certain pollsters are “criminals” and “should be investigated for ELECTION FRAUD.”

“They are Negative Criminals who apologize to their subscribers and readers after I WIN ELECTIONS BIG, much bigger than their polls showed I would win, loose a lot of credibility, and then go on cheating and lying for the next cycle, only worse,” Trump wrote. “They suffer from Trump Derangement Syndrome, and there is nothing that anyone, or anything, can do about it. THEY ARE SICK, almost only write negative stories about me no matter how well I am doing (99.9% at the Border, BEST NUMBER EVER!), AND ARE TRULY THE ENEMY OF THE PEOPLE!”

Trump appears to be referencing polls showing his popularity tanking just months into his second administration. An Associated Press/NORC poll released on Saturday and a Washington Post/ABC News-Ipsos poll released on Sunday both found that Trump’s approval rating is currently sitting at 39 percent, down markedly from where it was at the beginning of his term.

Several other polls published last week and over the weekend had Trump’s approval rating in the low forties, with Americans — including Republicans — growing increasingly wary of how he is handling practically every major issue, from immigration to the economy. A New York Times/Siena College poll published last week put his approval at 42 percent, while CNN/SSRS put it at 41 percent — and even Fox News has the president sitting at 44 percent.

Trump griped last week on Truth Social about a Fox News poll showing his handling of the economy, which he has thrown into chaos with his unhinged tariff regime, isn’t very popular. Polls released by Reuters and Gallup yielded similar results.

“Rupert Murdoch has told me for years that he is going to get rid of his FoxNews, Trump Hating, Fake Pollster, but he has never done so,” he wrote on Thursday. “This ‘pollster’ has gotten me, and MAGA, wrong for years. Also, and while he’s at it, he should start making changes at the China Loving Wall Street Journal. It sucks!!!”

By this morning, the president was livid, adding on Truth Social that these were “FAKE POLLS FROM FAKE NEWS ORGANIZATIONS,” and that the results being produced by pollsters were “unheard of numbers unless looking for a negative result, which they are.”

“We don’t have a Free and Fair “Press” in this Country anymore. We have a Press that writes BAD STORIES, and CHEATS, BIG, ON POLLS. IT IS COMPROMISED AND CORRUPT. SAD!” Trump wrote in a separate post.

The president’s desire to punish pollsters is not theoretical. In December, Trump sued the Des Moines Register and famed Iowa pollster J. Ann Selzer over the publication of a poll that incorrectly predicted a victory for Kamala Harris in the state shortly before the 2024 election. Trump has also leveled frivolous lawsuits against several prominent media companies, often pressing for settlements that benefit his companies and trusts.

Despite the threats, it’s clear Americans increasingly think the country is headed in the wrong direction under Trump, and no amount of Truth Social posts can mask the decline in approval.
Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die deze dreinende kleuter het toonbeeld van mannelijkheid vinden.
  woensdag 30 april 2025 @ 22:28:06 #129
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217503708
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die deze dreinende kleuter het toonbeeld van mannelijkheid vinden.
Ja, maar hij doet 99,9% op de grens! Dat lukt zelfs WC-eend niet eens!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_217503775
Als er een hersenvaatje knapt bij trump, zit de wereld opgescheept met Vance.
  woensdag 30 april 2025 @ 22:58:19 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217504060
Trumps favoriete vodje gaat voor de scalp van huisjesmelker turned flutonderhandelaar Witkoff?

twitter

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217504099
Wat een drama!
~O> Occupy Democrats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217504200
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
ICE agents invade an innocent American family's home
Echt ongelooflijk. Die vrouw is echt alles kwijt incl haar spaargeld en de kinderen getraumatiseerd.

quote:
American mother, daughters terrorized by ICE in botched search for immigrants: Report

Rachel Maddow shares reporting from KFOR in Oklahoma about federal agents raiding the home of an American woman and her daughters while attempting to apprehend immigrant gang members they mistakenly believed lived at that address.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 april 2025 @ 23:23:09 #134
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217504221
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Echt ongelooflijk. Die vrouw is echt alles kwijt incl haar spaargeld en de kinderen getraumatiseerd.

[..]

Hup de cel in.
  woensdag 30 april 2025 @ 23:26:03 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504238
quote:
[..]
You have to be nice to me, while I make everybody enemy of the state'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 30 april 2025 @ 23:27:21 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Als er een hersenvaatje knapt bij trump, zit de wereld opgescheept met Vance.
Die houdt het ook niet 4 jaar vol.
  woensdag 30 april 2025 @ 23:29:00 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504248
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

En je kunt er niets tegen doen, want rechten zijn woke. Dit is toch precies waar je die tweede amendement voor hebt? Waar zijn die patriots?

twitter

'The Tarriffs will make us rich'

Twee weken later:

'Maybe you can only buy two dolls instead of 30 and the price is higher'

Hallo, idiote Trumpfans word nou eens wakker, hoe gaan de tarriffs de VS rijk maken, als je 1/15 van de producten koopt (2 is 1/15 van 30).

En de andere week er tussenin waren de tarriffs vooral een 'punishment' tegen 'landen die misbruik maken van de VS'.

Het kan niet alle drie zijn, wat is het nou.

[ Bericht 37% gewijzigd door Vis1980 op 30-04-2025 23:37:15 ]
pi_217504311
quote:
Wat een drama!
~O> Occupy Democrats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan iemand snel wat plakplaatjes photoshoppen zodat useful idiots Chivaz en HowardRoark kunnen uitleggen waarom dit juist positief nieuws is.
pi_217504335
quote:

Dat zijn zelf veelal ook kleine kinderen.
Incelfrikandel
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:22:27 #140
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217504448
quote:
Wat een drama!
~O> Occupy Democrats:
SPOILER
Dramatische gebeurtenis natuurlijk en ik hoop dat deze familie ruimhartig gecompenseerd wordt.

Enige kanttekening: als je een beetje googelt naar dit soort fouten bij invallen ten tijde van de Obama- of Biden-regering, komen daar soortgelijke voorvallen naar boven. (Ook door de ATF en DEA). Maar op basis van dit (nogmaals, dramatische) incident wordt er nu enigszins gedaan alsof de Gestapo op grote schaal illegale razzia's aan het uitvoeren is en dit een unicum is.

Dat vind dan ook weer wat overdreven.
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:30:32 #141
323401 Kijkertje
met filter
pi_217504469
Intussen hebben ze Mohsen Mahdawi (de student die niet de juiste mening had) vrijgelaten.

https://bsky.app/profile/newscurrentnow.com/post/3lo2ljjears2w

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:44:59 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:22 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dramatische gebeurtenis natuurlijk en ik hoop dat deze familie ruimhartig gecompenseerd wordt.

Enige kanttekening: als je een beetje googelt naar dit soort fouten bij invallen ten tijde van de Obama- of Biden-regering, komen daar soortgelijke voorvallen naar boven. (Ook door de ATF en DEA). Maar op basis van dit (nogmaals, dramatische) incident wordt er nu enigszins gedaan alsof de Gestapo op grote schaal illegale razzia's aan het uitvoeren is en dit een unicum is.

Dat vind dan ook weer wat overdreven.
Ik vind een argument als 'dit gebeurde ook onder (vul een president in) ook' een best wel zwak argument. Moeten we hier dan ineens denken 'oh wacht even, wij zijn blinde aanhangers van Biden en Obama, nu moeten we het ook goedkeuren bij Trump, ondanks dat dit maar een klein onderdeel is van de totale chaos die Trump over het land (en de wereld) uitstrooit.

Maar goed, dat is mijn mening, en die moet jij ook volledig respecteren, want Reagan en Putin hadden ook vaak een mening. ;)
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:52:44 #143
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217504570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind een argument als 'dit gebeurde ook onder (vul een president in) ook' een best wel zwak argument. Moeten we hier dan ineens denken 'oh wacht even, wij zijn blinde aanhangers van Biden en Obama, nu moeten we het ook goedkeuren bij Trump, ondanks dat dit maar een klein onderdeel is van de totale chaos die Trump over het land (en de wereld) uitstrooit.

Maar goed, dat is mijn mening, en die moet jij ook volledig respecteren, want Reagan en Putin hadden ook vaak een mening. ;)
Het punt is niet dat je dit nu moet goedkeuren. Ik keur dit ook af, net als (neem ik aan) vrijwel iedereen. Het gaat erom dat er op basis van dit incident nu wordt gedaan alsof de Gestapo random razzia's aan het uitvoeren is, in tegenstelling tot voorheen. Die beeldvorming op basis van deze fout vind ik niet terecht.
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:58:26 #144
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het punt is niet dat je dit nu moet goedkeuren. Ik keur dit ook af, net als (neem ik aan) vrijwel iedereen. Het gaat erom dat er op basis van dit incident nu wordt gedaan alsof de Gestapo random razzia's aan het uitvoeren is, in tegenstelling tot voorheen. Die beeldvorming op basis van deze fout vind ik niet terecht.
Maar neem je dan ook mee dat mensen moedwillig naar een buitenlandse gevangenis moeten en zelfs na uitspraak van de rechter helemaal niets van een poging zien om ze terug te halen? En wat dacht je van het intrekken van gewoon goedgekeurde visums? Of de aankondiging dat men zonder warrant je huis overhoop komt halen? Of dat het Witte Huis na uitzetting nog even treiterend een misselijkmakend Tweetje eruit gooit?

Moet ik nog even doorgaan of begin je nu ook het verschil te zien? ;)
  donderdag 1 mei 2025 @ 01:05:46 #145
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217504621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Maar neem je dan ook mee dat mensen moedwillig naar een buitenlandse gevangenis moeten en zelfs na uitspraak van de rechter helemaal niets van een poging zien om ze terug te halen? En wat dacht je van het intrekken van gewoon goedgekeurde visums? Of de aankondiging dat men zonder warrant je huis overhoop komt halen? Of dat het Witte Huis na uitzetting nog even treiterend een misselijkmakend Tweetje eruit gooit?

Moet ik nog even doorgaan of begin je nu ook het verschil te zien? ;)
Nee, dat neem ik niet mee. Ik reageerde op de berichtgeving dat een dramatische fout als dit incident het gevolg is van de 'fascistische' regering van Trump.
  donderdag 1 mei 2025 @ 01:10:32 #146
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217504635
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 01:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, dat neem ik niet mee. Ik reageerde op de berichtgeving dat een dramatische fout als dit incident het gevolg is van de 'fascistische' regering van Trump.
Want ja, dat kleine fragment is zorgvuldig gekozen en de rest zorgvuldig genegeerd en dat hele kleine fragment moet dan aantonen dat het niet om fascisme gaat. Hitler was aardig tegen zijn hond, dus ja, zo'n erge man was ie ook weer niet....dat is het niveau van je beredenering.
  donderdag 1 mei 2025 @ 01:16:18 #147
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217504659
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 01:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Want ja, dat kleine fragment is zorgvuldig gekozen en de rest zorgvuldig genegeerd en dat hele kleine fragment moet dan aantonen dat het niet om fascisme gaat. Hitler was aardig tegen zijn hond, dus ja, zo'n erge man was ie ook weer niet....dat is het niveau van je beredenering.
Het punt van het artikel is juist dat dit wordt aangegrepen als het grootste toonbeeld van het 'fascisme' van de Trump-regering.

quote:
This is the most horrifying MAGA regime story yet.

This is whats happens when you mix weaponized incompetency with ruthless fascism. Donald Trump and his minions are as stupid as they are cruel.
Op die beredenering reageerde ik.
pi_217504696
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 01:16 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het punt van het artikel is juist dat dit wordt aangegrepen als het grootste toonbeeld van het 'fascisme' van de Trump-regering.
[..]
Op die beredenering reageerde ik.
Het is natuurlijk niet erger dan mensen zonder proces naar een concentratie kamp sturen. Maar dat het regime fascistisch tot het bot is mag duidelijk zijn. Hegseth, Miller zijn bijvoorbeeld letterlijke nazi's. Natuurlijk zijn het allemaal sullige types dat waren ze in Duitsland ook, nazi's zijn losers.
  donderdag 1 mei 2025 @ 02:00:32 #149
323401 Kijkertje
met filter
pi_217504752
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voorbeelden van dit soort inhumane behandeling van mensen onder Biden. Ik kan me die niet herinneren en googlen levert ook niets op. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet uitgebreid in het nieuws zou zijn geweest.

Biden kreeg nb regelmatig kritiek van Democraten omdat hij te ver wilde gaan met de herziening van de immigratiewetten bij de bipartisan onderhandelingen. Die herziening die door Trump werd tegengehouden omdat hem dat electoraal slecht uitkwam. In zijn eerste periode verwierp hij ook al een (bipartisan) voorstel. Het scheiden van kinderen van hun ouders was toen hun favoriete bezigheid (naast de geldverslindende muur uiteraard), nu zijn dat de deportaties naar de martelgevangenis van Bukele in El Salvador. De 'fun' video van het kaalscheren/vernederen van gevangenen deden het geweldig bij zijn rally.

https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lnywkvyy6s2k

'USA! USA! USA!' :r

De Republikeinen MAGA's zijn helemaal niet gebaat bij een oplossing van het immigrantenvraagstuk. Daar halen ze juist hun stemmen (voor een groot deel) mee binnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 01-05-2025 03:13:15 ]
pi_217504903
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2025 02:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voorbeelden van dit soort inhumane behandeling van mensen onder Biden. Ik kan me die niet herinneren en googlen levert ook niets op. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet uitgebreid in het nieuws zou zijn geweest.

Biden kreeg nb regelmatig kritiek van Democraten omdat hij te ver wilde gaan met de herziening van de immigratiewetten bij de bipartisan onderhandelingen. Die herziening die door Trump werd tegengehouden omdat hem dat electoraal slecht uitkwam. In zijn eerste periode verwierp hij ook al een (bipartisan) voorstel. Het scheiden van kinderen van hun ouders was toen hun favoriete bezigheid (naast de geldverslindende muur uiteraard), nu zijn dat de deportaties naar de martelgevangenis van Bukele in El Salvador. De 'fun' video van het kaalscheren/vernederen van gevangenen deden het geweldig bij zijn rally.

https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lnywkvyy6s2k

[ afbeelding ]

'USA! USA! USA!' :r

De Republikeinen MAGA's zijn helemaal niet gebaat bij een oplossing van het immigrantenvraagstuk. Daar halen ze juist hun stemmen (voor een groot deel) mee binnen.
Is toch gewoon het both sides isme dat we wel kennen. Gewoon altijd zeggen dat de anderen het ook hebben gedaan. Dan hoef je nooit stelling te nemen tegen MAGA. Enkel blijven herhalen ja maar de anderen doen net zo goed slechte dingen hoef je verder niet na te denken.

De Republikeinen zijn niet gebaat met oplossen van het migranten vraagstuk maar ze gaan wel hardhandig te werk want ze moeten natuurlijk iets presteren. Wreed zijn scoort blijkbaar goed en het is blijkbaar heel makkelijk. Gaat denk ik nogal lange naweeen hebben dit soort gestoorde politiek, de geest van hardcore fascisme krijg je echt niet zomaar in de fles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')