SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
goede ttI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zat wel in de MEN SC toen dts dicht was. Heeft SPL ook een SC?Uw ADH vitamine Worst
OK, wanneer gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ONZin!quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
Zal ik om dit punt even af te maken nog eens benoemen dat dit spel dan beter naar dat spellen Subforum zou moeten? Of ga ik dan te ver?
Maar op zich wel een goed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon naar GCI'm surrounded by morons!
Is die alleen voor mannen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zat wel in de MEN SC toen dts dicht was. Heeft SPL ook een SC?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
-->ROLI'm surrounded by morons!
Nee zo heette SPL eerst, stond voor mens erger je nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTSquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zo heette SPL eerst, stond voor mens erger je niet
quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTSja
Uw ADH vitamine Worst
Ja laat maar komen wie dan vervelend is kan ik aanpakkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar is al zo vaak een discussie over geweestquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTS
Oeh, dreigementenquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laat maar komen wie dan vervelend is kan ik aanpakken
I'm surrounded by morons!
Nee hoor geen dreigementquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is al zo vaak een discussie over geweest
Het is weer heel erg ingezakt daar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, veel zitten hier om te kletsen, maar in de SC komen ze niet.
Er is hier ook gewoon een SC
Er zijn mensen met een leven naast FOK!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
O ja iedere keer als er andere spelers komenquote:
Die willen het naar spel, die willen de spelregels aangepast etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is het. Derover met de digitale zweepquote:
Mensen zitten liever hier dan in de scquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is weer heel erg ingezakt daar.
Er zijn mensen met een leven naast FOK!![]()
Ik geloof dat mijn agenda geen gaatjes bevatquote:
Hoppa gaan met die zweepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je staat al in de hoek
En dan vraag je nog om billenkoek
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn agenda geen gaatjes bevat
Oh ja ik heb ook wel een mening over de spelregels.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja iedere keer als er andere spelers komen
Die willen het naar spel, die willen de spelregels aangepast etc etc
Maar had dat nog niet over de locatie.
Nu wel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook wel een mening over de spelregels.
Maar had dat nog niet over de locatie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rolluikenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja ik heb altijd het idee dat ik hier meer onzin kan spuien dan in de sc, dat je daar nog een beetje een coherent en eerlijk verhaal moet houden. Hier kan ik gewoon afwisselen tussen smileysquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zitten liever hier dan in de sc, liedjes
, willekeurige zinnen, gifjes, acts, alles!
Een kennerquote:
Ja, nu wil ik het naar MEN! Of LIG (let it go)quote:
VER zou ook wel passen, is een soort vergaarbak van allesUw ADH vitamine Worst
Omdat het daar wat doods is, inmiddels. En verder dan de gebruikelijke GOedemorgen (en heel soms goedenavond) komt men ook niet meer....quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zitten liever hier dan in de sc
Nu ja, ik ook niet.
Maar zo heb ik ook wel afscheid genomen van andere SC(s).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of gezeikquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Omdat het daar wat doods is, inmiddels. En verder dan de gebruikelijke GOedemorgen (en heel soms goedenavond) komt men ook niet meer....
Nu ja, ik ook niet.
Maar zo heb ik ook wel afscheid genomen van andere SC(s).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh - die UI had ik moeten hebben!quote:
Oh, al weer weg, lol![]()
Volgens mij is het dan wel een grote portiequote:
Hoezo, zo heel veel gezeik is er niet in de SC's waar ik zat: R&P en SEX, en ONZ dan.quote:
Heel af en toe wat in de F1 SC, maar dat is pas echt ehh... cringe af en toe. Want iemand vind het leuk om te pochen over de resultaten in diens SIM-racespellen....![]()
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan wel een grote portie
[..]
Hoezo, zo heel veel gezeik is er niet in de SC's waar ik zat: R&P en SEX, en ONZ dan.
Heel af en toe wat in de F1 SC, maar dat is pas echt ehh... cringe af en toe. Want iemand vind het leuk om te pochen over de resultaten in diens SIM-racespellen....
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou niet van F1Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik vind het wel leuk, op zich, maar ik heb mn viaplay opgezegd dus ik zie het niet meerquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
F1 bolkenI'm surrounded by morons!
Waarom heb je het opgezegdquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, op zich, maar ik heb mn viaplay opgezegd dus ik zie het niet meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan houden we dat maar tussen ons.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaat
Het komt /kwam nl ook wel eens in de andere F1-topics terecht, ja
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan wel een grote portie
[..]
Hoezo, zo heel veel gezeik is er niet in de SC's waar ik zat: R&P en SEX, en ONZ dan.
Heel af en toe wat in de F1 SC, maar dat is pas echt ehh... cringe af en toe. Want iemand vind het leuk om te pochen over de resultaten in diens SIM-racespellen....![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
F1 ook niet van jouquote:
ik vond 20 euro per maand te duur voor die paar uurtjes dat ik er gebruik van maakte.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ben ook geen fan van formule 1 jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wie neemt er dan ook viapleequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond 20 euro per maand te duur voor die paar uurtjes dat ik er gebruik van maakte.
Nou er zijn in Wildlands twee pinguïns gedood door een wilddier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is natoerquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Nou er zijn in Wildlands twee pinguïns gedood door een wilddierOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaatI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik dacht even een wildebeest. Maar een onbekend roofdier dusquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Nou er zijn in Wildlands twee pinguïns gedood door een wilddier
Yes, nog niet bekend wat voor dier, misschien wel de Wilddas die loopt ook in rond in Nederland..quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht even een wildebeest. Maar een onbekend roofdier dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah, weer een spuit 11quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
Weer die saaie discussie of DTS naar GC of SPL moet
Welkom bij de club
Ik zou dat nooit voorstellenquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, weer een spuit 11
Welkom bij de clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spuiten en DTS'en?I'm surrounded by morons!
Hey aeque ik doe het even rustig net wat rijstepap gekocht. Even die maag wat rust geven vandaag en morgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helleu.
Mijn werk is zaaaiiiiiOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat kan in een SC altijd. Daar hoeft het ook nergens over te gaanquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik heb altijd het idee dat ik hier meer onzin kan spuien dan in de sc, dat je daar nog een beetje een coherent en eerlijk verhaal moet houden. Hier kan ik gewoon afwisselen tussen smileys, liedjes
, willekeurige zinnen, gifjes, acts, alles!
Alleen alleen smileys wordt niet zo gewardeerd
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit voorstellenToen was ik er nog niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat die of aan 't werk is, of slaapt.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hallooooo.quote:
Het is gelukkig gauw 5 - 6 uur.Well, life can be a riot
Lekker hardquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze?
Bekijk deze YouTube-video
Beetje hard wel![]()
![]()
Slaapkopquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat die of aan 't werk is, of slaapt.![]()
![]()
Ja maar echt hoorquote:![]()
Je weet 't niet natuurlijk. Was al wakker om half 9 vanochtend
Well, life can be a riot
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even een minder dagje?![]()
Knuffel voor jou![]()
Hier wel goed hoormaar komt goed. Dankje
Gelukkig!!![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja behoorlijkmaar komt goed. Dankje
Gelukkig!!![]()
![]()
![]()
Lekker in die sloot latenquote:
Voor deze koeien is het niet ergquote:
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Geen last vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja hij heeft even gekeken. Een ding was niets en op de afgebroken tand kan hij geen stifftant zetten dus dat wordt een brug of een implantaat.quote:
Super leuk was het.![]()
![]()
Maar je fiets deed het?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja hij heeft even gekeken. Een ding was niets en op de afgebroken tand kan hij geen stifftant zetten dus dat wordt een brug of een implantaat.
Super leuk was het.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing wel, heeft het de hele weg gedaan zonder gefriemel aan de draadjes.![]()
Geen gefriemel met draadjes!
Woutquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moontje!![]()
![]()
Had je niet zo'n leuk dagje vandaag las ik.![]()
Nee niet echt, gevoel en gedachten werken niet echt mee. Hoe issie met jou verder?![]()
Ah dat is rot voor je. Hopelijk kun je jezelf wat afleiden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wout![]()
Nee niet echt, gevoel en gedachten werken niet echt mee. Hoe issie met jou verder?
Hier gaat het wel goed, net naar Duitsland gefietst 20km totaal. Zahnartz.![]()
Komt goed hoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is rot voor je. Hopelijk kun je jezelf wat afleiden.
Hier gaat het wel goed, net naar Duitsland gefietst 20km totaal. Zahnartz.
Oh lekker zeg!heerlijk fiets weer ook
![]()
Zit hier nog een andere Justin?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik een beetje traag met reageren. Maar waarom is justin zo onaardig tegen je?![]()
![]()
Ok kom er zo aanquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
Ff twee pizza broodjes in de airfyer doen![]()
![]()
Wow smikkelkontquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
Heb zonet nog een hele zak piramide dropjes weg geklapt.
Heb je al een punthoofd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
Heb zonet nog een hele zak piramide dropjes weg geklapt.![]()
Denk dat hij op me neer kijktquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik een beetje traag met reageren. Maar waarom is justin zo onaardig tegen je?
Doet mijn botje al voor mequote:Op dinsdag 29 april 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw gebolk zou je op zich ook door een AI kunnen doen.![]()
![]()
Zeg maar niets meerquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat hij op me neer kijkt
![]()
![]()
Even schakelen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij stond op en zei, hou m'n plaatsje vrij [ afbeelding ]
Als ik wist wat jij toen dacht, had ik nooit op jou gewacht
Ik heb dat zelf nooit eigenlijk met wat voor snoep dan ook..quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snoep eigenlijk nooit, maar als ik het doe gaat die hele zak ook op ook.
En van té veel drop krijg ik hoofdpijn
Als je in m'n ogen kijk zegt dat genoegquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even schakelen.
Als ik wist wat jij toen dacht, had ik nooit op jou gewacht [ afbeelding ]![]()
![]()
Deze kan ik even niet plaatsenquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je in m'n ogen kijk zegt dat genoeg
Dat dacht ik al, maar weet zo niet welkequote:Op dinsdag 29 april 2025 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een andere smartlap van Andre. Maar ik moet weer aan het werk
Werk ze
Dat wordt weer bolken vannachtquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef aeque het volgende:
@:devzero waarom zit je tussen mij en @:lovely te stoken?![]()
Beetje tussen ons in te komen staan. Wat een schoft.quote:
Doe dat, ga ik even lekker voor de ventilator zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
Zo even een stukje fietsen [ afbeelding ]
Vind ik ook niet kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje tussen ons in te komen staan. Wat een schoft.
Maar weer eens eten maken ofzo, maar eigenlijk geen zinTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is omgekeerdquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje tussen ons in te komen staan. Wat een schoft.@Lovely is over mij heen gegaan zodat we tegen elkaar aan kunnen staan
![]()
![]()
Even kijken of ik lakenvelders kan vinden..quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe dat, ga ik even lekker voor de ventilator zitten.Schaapjes zijn ineens foetsie
Ik zit liever dan dat ik sta hoor ( word ik moe van )quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is omgekeerd@:Lovely is over mij heen gegaan zodat we tegen elkaar aan kunnen staan
quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is omgekeerd@:Lovely is over mij heen gegaan zodat we tegen elkaar aan kunnen staan
Jouw schaapjes?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even kijken of ik lakenvelders kan vinden..Schaapjes zijn ineens foetsie
Nee van een schapenherder, maar die stonden hier een paar weken, maar ineens zijn ze wegquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee van een schapenherder, maar die stonden hier een paar weken, maar ineens zijn ze weg
Dat dachten ze ooit in de Achterhoek ook.quote:
Mocht ik hier een tegen komen, dan film ik het welquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dachten ze ooit in de Achterhoek ook.
8 uur journaal:
"Vrouw in het noorden van het land aangevallen door een wolf terwijl ze schapen probeerde te filmen"Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef aeque het volgende:
8 uur journaal:
"Vrouw in het noorden van het land aangevallen door een wolf terwijl ze schapen probeerde te filmen"![]()
Beste instrumentquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, slechts mijn eigen klokkenspel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: