SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
goede ttI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zat wel in de MEN SC toen dts dicht was. Heeft SPL ook een SC?Uw ADH vitamine Worst
OK, wanneer gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ONZin!quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
Zal ik om dit punt even af te maken nog eens benoemen dat dit spel dan beter naar dat spellen Subforum zou moeten? Of ga ik dan te ver?
Maar op zich wel een goed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon naar GCI'm surrounded by morons!
Is die alleen voor mannen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zat wel in de MEN SC toen dts dicht was. Heeft SPL ook een SC?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
-->ROLI'm surrounded by morons!
Nee zo heette SPL eerst, stond voor mens erger je nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTSquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zo heette SPL eerst, stond voor mens erger je niet
quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTSja
Uw ADH vitamine Worst
Ja laat maar komen wie dan vervelend is kan ik aanpakkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar is al zo vaak een discussie over geweestquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt op zich wel als een goede plek voor DTS
Oeh, dreigementenquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laat maar komen wie dan vervelend is kan ik aanpakken
I'm surrounded by morons!
Nee hoor geen dreigementquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is al zo vaak een discussie over geweest
Het is weer heel erg ingezakt daar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, veel zitten hier om te kletsen, maar in de SC komen ze niet.
Er is hier ook gewoon een SC
Er zijn mensen met een leven naast FOK!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
O ja iedere keer als er andere spelers komenquote:
Die willen het naar spel, die willen de spelregels aangepast etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is het. Derover met de digitale zweepquote:
Mensen zitten liever hier dan in de scquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is weer heel erg ingezakt daar.
Er zijn mensen met een leven naast FOK!![]()
Ik geloof dat mijn agenda geen gaatjes bevatquote:
Hoppa gaan met die zweepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je staat al in de hoek
En dan vraag je nog om billenkoek
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn agenda geen gaatjes bevat
Oh ja ik heb ook wel een mening over de spelregels.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja iedere keer als er andere spelers komen
Die willen het naar spel, die willen de spelregels aangepast etc etc
Maar had dat nog niet over de locatie.
Nu wel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook wel een mening over de spelregels.
Maar had dat nog niet over de locatie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rolluikenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja ik heb altijd het idee dat ik hier meer onzin kan spuien dan in de sc, dat je daar nog een beetje een coherent en eerlijk verhaal moet houden. Hier kan ik gewoon afwisselen tussen smileysquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zitten liever hier dan in de sc, liedjes
, willekeurige zinnen, gifjes, acts, alles!
Een kennerquote:
Ja, nu wil ik het naar MEN! Of LIG (let it go)quote:
VER zou ook wel passen, is een soort vergaarbak van allesUw ADH vitamine Worst
Omdat het daar wat doods is, inmiddels. En verder dan de gebruikelijke GOedemorgen (en heel soms goedenavond) komt men ook niet meer....quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zitten liever hier dan in de sc
Nu ja, ik ook niet.
Maar zo heb ik ook wel afscheid genomen van andere SC(s).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of gezeikquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Omdat het daar wat doods is, inmiddels. En verder dan de gebruikelijke GOedemorgen (en heel soms goedenavond) komt men ook niet meer....
Nu ja, ik ook niet.
Maar zo heb ik ook wel afscheid genomen van andere SC(s).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh - die UI had ik moeten hebben!quote:
Oh, al weer weg, lol![]()
Volgens mij is het dan wel een grote portiequote:
Hoezo, zo heel veel gezeik is er niet in de SC's waar ik zat: R&P en SEX, en ONZ dan.quote:
Heel af en toe wat in de F1 SC, maar dat is pas echt ehh... cringe af en toe. Want iemand vind het leuk om te pochen over de resultaten in diens SIM-racespellen....![]()
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan wel een grote portie
[..]
Hoezo, zo heel veel gezeik is er niet in de SC's waar ik zat: R&P en SEX, en ONZ dan.
Heel af en toe wat in de F1 SC, maar dat is pas echt ehh... cringe af en toe. Want iemand vind het leuk om te pochen over de resultaten in diens SIM-racespellen....
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nooit in die sc en weet precies over wie dit gaat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: