Voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je min of meer wel als newbe. maar wederom makkelijk punten scoren voor ze.
Ja precies. Het zou ook wat raar zijn als je als newbie dat niet zou doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je min of meer wel als newbe. maar wederom makkelijk punten scoren voor ze.
Ik denk niet dat Roma zich zonder slag of stoot overgeeft, plus overleggen met haar en je bent al een boel tijd kwijt.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ok wie bij de slangen ik denk Roma
En de vossen Radek?
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Roma zich zonder slag of stoot overgeeft, plus overleggen met haar en je bent al een boel tijd kwijt.
Nouquote:Op woensdag 30 april 2025 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Dat gaat wat worden bij de slangen zo… bij de vossen gok ik ook op een snelle beslissing..
Vraag blijft hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat kansloos. Je kunt ook kijken naar 2e vraag en bijvoorbeeld 275 punten pakken in plaats van 290 punten.
Djinti of jelllequote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het wel leuk vinden nu als de slangen de finale halen.
Een newbie in de finale in plaats van een vastgeroeste muppet zou wel leuk zijn
Lief hèquote:Op woensdag 30 april 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Zie de snotneus weer vaderlijk omhelzen.
[ afbeelding ]
Gewoon Flo en met de ton naar huisquote:
Ja graagquote:
Ton die buiten in de tuin staatquote:Op woensdag 30 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon Flo en met de ton naar huis
Denk dat je die zonder ton echt in een ton naar buiten moet rollen, anders blijft ie gewoon tot 2042 ofzoquote:Op woensdag 30 april 2025 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ton die buiten in de tuin staat
Ik hoop echt dat Erik idd in bondgenoten komt, dat wordt pas goede tv! En die zielige personen er uit, hekster 'maar ik wil mensen inspireren' nou dat doet ze nu niet bepaald.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Robert mag nog nergens heen, contract nog niet ten einde. Dat van Heksther gelukkig wel en mag thuis weer zielig gaan lopen doen. Fleuris helemaal tof doen tegen Joey, het is nu zijn grootste vriend omdat hij van hem de finale mag spelen, wat een slijmbal. Nu nog halen die finale, hopelijk niet en pakken de Vossen of Slangen hem of doe eens gek, de Gieren gaan weer eens from worst to first.
Denk dat er nog wel meer vertrekken na deze cyclus, Jelle, Perla, Heksther dus. Tikt weer aardig aan met de nieuwe die er in komen. Hoop toch nog eens op de terugkomst van Erik uit EJVJL. Zijn foto stond per ongeluk al eens online, hopelijk was dat een foutje en is dat een aantal maanden te vroeg uitgelekt en komt hij de nieuwe cyclus wel.
Nee, niet bepaald. Ik krijg er juist jeuk van, en niet op de goede manier, i.p.v. 'inspiratie'.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:52 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Erik idd in bondgenoten komt, dat wordt pas goede tv! En die zielige personen er uit, hekster 'maar ik wil mensen inspireren' nou dat doet ze nu niet bepaald.
Ik irriteer mij mateloos aan haar. Ik neem het tegenwoordig op en als zij er is spoel ik snel doorquote:
Inderdaad. Eigenlijk hoop ik dat Flo zo vol van zichzelf is, dat hij El Che vanuit het bondje gaat kiezen en dat Julia dan vanuit de loods wordt gekozen.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:55 schreef Cirilico het volgende:
Getverdemme, Joey. Die vond dus dat Julia had moeten drukken en heeft haar de schuld dat hij moest drukken.Het verhaal dat hij ophield is dus niks van waar.
Die drie keken volgens mij ook meteen naar Julia, maar dat was niet duidelijk vast te stellen.
Hoewel ik Julia best een Karen vind en ik niet geloof dat zij überhaupt wilde drukken, hoop ik dat zij mag spelen mochten zij eerste worden.![]()
Dat was laatst wel ff in beeld. Jelle of Peter zei "mwoaaah Gerrrrtjuuh" toen ze hysterisch bezig waren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens Robert doen er twee Samon en Gert na (waarschijnlijk Jelle & Peter).
Maar dat hebben we nooit gezien want: geen streams![]()
Had dat op zich wel grappig gevonden. Beter dan dat gezever van Esther.
Floris dreigt met naar huis te gaan, maar dat gebeurt toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |